janne84 Skrevet 3. september 2009 Forfatter #441 Del Skrevet 3. september 2009 Nå leiger vi da, så er ikke så mye vi kan gjøre.. Veggene er off-white\ lys lys gul.. Men tenkte på å få inn farge med puter, pledd, lys og duker.. Frigg du er så flink, så si meg hva farge jeg bør ha og hvilken ting jeg burde har farge på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 3. september 2009 #442 Del Skrevet 3. september 2009 Ahh...jeg misforsto. Jeg er ikke akkurat så flink med slike ting altså Men her hjemme hos oss gikk vi for lyse vegger, mørke møbler + kirsebær og rødt tilbehør. Men jeg ville kanskje ha hørt med Milla, hun er veldig flink på slike ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 3. september 2009 Forfatter #443 Del Skrevet 3. september 2009 hmmm... kjenner ikke Milla :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 3. september 2009 Forfatter #444 Del Skrevet 3. september 2009 været Syns det er tøft gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 3. september 2009 #445 Del Skrevet 3. september 2009 Det hadde jommen ikke jeg turt! Men tøft altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 4. september 2009 #446 Del Skrevet 4. september 2009 hva ville du ha hjelp til kjære? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 4. september 2009 Forfatter #447 Del Skrevet 4. september 2009 hva ville du ha hjelp til kjære? Jeg har lyst på ny farge på stuen.. Nå har vi lilla.. Noen som har noen ideer? Alt vi har av møbler er mørkt - Svart skinnskofa, mørk bord, tv-benk.. Så må vel ha noe som er varmt? er så dårlig på slike ting... HJELP!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 6. september 2009 Forfatter #448 Del Skrevet 6. september 2009 Våknet til SMS i dag fra ei vennine, hun fikk baby kl 7 i dag tidlig. Skulle ha sust til sykehuset, men er jo så forkjølet og hoster jo opp lungene mine, så må nok vente til det går over... Samtidig har jeg ikke fått besøkt svigerinne og babyen... på hosten... Er slik hoste der man brekker seg og ikke får puste.. Kan virkelig ikkje skjønne at jeg ikke fikk noe med legen, kan aldri tenke meg at dette går over helt av seg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 6. september 2009 #449 Del Skrevet 6. september 2009 Fikk du ikke hostesaft en gang? GOd bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 6. september 2009 Forfatter #450 Del Skrevet 6. september 2009 Fikk du ikke hostesaft en gang? GOd bedring fikk ingen verdens ting. Er virus sa han, men det sier jo legene hele tiden!! Noen gode råd mot hosting eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 6. september 2009 #451 Del Skrevet 6. september 2009 det eneste som fungerer for meg når jeg hoster er hostesaft jeg får av legen desverre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 6. september 2009 Forfatter #452 Del Skrevet 6. september 2009 Ja... bruker å være det her og, forguder cosylan! Er litt misunnelig på "alle" rundt med som enten forlover seg, får barn, bygger hus osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 7. september 2009 Forfatter #453 Del Skrevet 7. september 2009 Jobb igjen... er blitt så lat den siste uken. Har sove stort sett i ei uke, eller slappet av iallfall.. Hardt å komme seg inn igjen i rutiner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 7. september 2009 #454 Del Skrevet 7. september 2009 Ja, det er hardt å komme i gang med rutiner når man har vært sengeliggende. Jeg er fortsatt 50% sykmeldt og jeg merker at jeg rett og slett blir lat. Men jeg prøver å komme meg opp senest kl 9 de dagene jeg ikke er på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 7. september 2009 Forfatter #455 Del Skrevet 7. september 2009 Smart det Frigg! Sover gjerne til 11-12-13 når jeg får mulighet.. Dagen i dag gikk egentlig veldig bra, kun 10 barn (skal være 18), var lenge ute i skogen.. spiste lunsj og såg ekorn.. Har hatt litt ondt i hodet, men satser på at det går over... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 7. september 2009 Forfatter #456 Del Skrevet 7. september 2009 Trenger hjelp!!!!!!!! eller råd!!!! Min kjære blir 30 i april (ja jeg vet jeg er tidlig ute....), og mew (bandet) skal spille i norge i november.. Er det teit å gi 30 års gave 5 mnd før???? blir da konsert, hotell og fly... Han fikk jo julegaven ganske tidlig og, det var hotell oppholdet i london.. Men er jo teit at han ikke får noe til jul, eller dvs jeg måå jo kjøpe en ting. Samme når han har bursdag egentlig.. Føler at når han får gave så lang tid på forhånd, så må jo han får noe på dagen og.. ja masse babling nå, hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 7. september 2009 #457 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg ville gjort det! :hoppe: Høres ut som den perfekte gave!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 7. september 2009 #458 Del Skrevet 7. september 2009 Hvis det er den perfekte gaven så ville jeg ha kjørt på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 8. september 2009 Forfatter #459 Del Skrevet 8. september 2009 Hadde vært knall å gjort det.. Men tviler på jeg får råd til det, vil koste ca 6000 bare fly, opphold og bilett.. Også må man jo mat og drikke.. Tror jeg bare må begynne å spare så håper jeg det kommer noen bra band i april Off to work straks! og i dag blir det 30 min overtid, er så vanvittig mange vekke fra jobb, så gruer meg litt til å jobbe i dag... men går nok bra, må bare være flink å dele barna i grupper... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #460 Del Skrevet 9. september 2009 Har kun fått sovet tre-fire timer inatt.. Våknet av stormen, den var jo ganske intens til tider.. Fikk ikke sove, vekket F, satt på musikk, telte sauer, men ingen ting hjalp... Så nå er det avgårde til jobb, tror denne dagen blir hard.. Forresten. var kun to på jobb i går (men var bare 11 barn da...), og i tilegg var assistenten syk, så hun dro hjem halv to, så jeg var alene med alle barna fra halv to... Var litt heavy det ja.. Og ingen av de to assistentene kommer i dag heller, så jeg skal gå med to vikarer... Gruer meg litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå