Gå til innhold

Hva er det flaueste som har skjedd når du hadde sex?


Singli

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det med promping er jeg livredd at skal skje med meg!!!

En gang da vi hadde sex kom broren hans inn, han gikk heller ikke ut med engang men sto der litt, småflirte og gikk. FLAUT!!! En annen gang kom onkelbarnet hans på 4 år inn, men han skjønte ikke hva som foregikk, så typen måtte be han gå ut igjen.. Haha, flaut!!!

nå har dere kanskje lært å låse døren? :fnise:

det flaueste jeg har opplevd er vel at mensen kom og at det var blod overalt! heldigvis tok fyren det bra... Men hadde vel vært bedre om det var typen min enn en som jeg bare hadde sex med, da hadde det ikke vært like pinlig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Anja_*

Jeg satt meg på magen til typen etter jeg hadde ridd ham analt. Så når jeg gikk av var magen hans..flekkvis ganske brun :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det flaueste jeg har er vel etter at samboer hadde kost meg med en dildo, så skulle vi ha 69, med meg øverst.. Og det viste seg at han hadde vært litt hardhendt slik at jeg hadde begynt å blø sånn at han fikk en del blod i og på seg :P

Han har ikke turt å bruke den på meg siden ;) (er en med "kuler" på sidene av glass...)

Ellers så har jeg prompet under orgasme! Hadde mest lyst til å dø der og da! Men jeg tror ikke han merket noe...

Og selvfølgelig svake blodflekker på sengetøyet og overmadrassen hans med en gang vi ble sammen.. Utrolig flaut der og da, ikke så flaut i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...