Gå til innhold

Hva er det flaueste som har skjedd når du hadde sex?


Singli

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ble ferska av mor til daværende type, for endel år siden, i båten til foreldrene hans. På en en ukes lang båttur. Lite pinlig resten av turen da ja..... :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sandbekken

Hehe.. Da han skulle ta meg i den misjonærstillingen hvor kvinnen ligger sammenkrøket og har beina på skuldrene til mannen så FEIS jeg.. :rodme::hakeslepp:

Endret av Sandbekken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehehe, i starten av forholdet skulle vi ha 69-stillinga for første gang, det hele var så godt at jeg klarte ikke å kontrollere meg. Plutselig merker jeg han begynner å bite meg i rompeballen... Jeg tenkte først, åi, det var litt.. annerledes.. men ja, jeg liker det! Fortsatte som jeg lå, han biter hardere, og begynner å dytte meg vekk.

I ren nytelse hadde jeg klart å legge legge hele rompa over ansiktet hans fordi jeg ikke klarte å kontrollere noe, så han hadde ikke fått puste.. hehehe, stakkar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde sex med en eks da kondomen plutselig sklei av inni meg :hakeslepp:

Så jeg måtte prøve og grave den ut, men jeg fikk det ikke til..

Så da måtte han hjelpe til og grave den ut, jeg syns dette var så flaut og begynnte og le ( nervøs latter) Desverre har jeg en blære jeg ikke helt har kontroll på til tider, så jeg tisset på meg mens han var der nede og gravde :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ferska av broren til typen en gang, men i stedet for å lukke døra med en gang blunket han til typen og ga "tommelen opp"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jeansgutt20

Fikk kjempe orgasme en gang og stønna som en gal. Mamma lurte vel på hva som skjedde me dmeg å kom inn på rommet mitt. Glemte å låse døra, var i orgasmetåke da hun kom inn, jeg hadde spruta ned hele meg å hun så jo hva som hadde skjedd..... Blei så dritflau at jeg ønsket å dø der å da.... Ha ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ikke sånn en ønsker å bli sett av mamman sin nei...:P Neste gang låste du vel døren...;)

Endret av Singli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

når vi hadde sex jeg å mannen,

var kjempe godt, jeg stønnet å slikt, så ropte jeg kommer nå,

så håpet hunden opp i sengen å sliket mannen på rumpa, :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest første gang jeg hadde sex

Første gangen jeg hadde sex var hun oppå og red meg uten dyne.

Det ble rimelig høylytt, men det gjorde ingenting fordi hun var alene hjemme.

Men plutselig kom mora inn døra ( hadde aldri møtt mora før) .

Med dattera på toppen og jeg under. Var ikke den beste debuten jeg kunne ha hatt nei.

Det var så jævlig flaut at dere aner ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest hftyl

det skjedde noe utrolig flaut med meg da vi var ferdige med samleiet. Det var kanskje andre eller tredje gangen jeg lå med kjæresten min, åsså da jeg skulle reise meg opp begynnte det å renne fullt av blank veske ut av meg. Det var skikkelig ekkelt, og senga ble utrolig våt. Skjønner ikke hva det var, klarte ikke å kontrollere det, det bare rannt. :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sandbekken
det skjedde noe utrolig flaut med meg da vi var ferdige med samleiet. Det var kanskje andre eller tredje gangen jeg lå med kjæresten min, åsså da jeg skulle reise meg opp begynnte det å renne fullt av blank veske ut av meg. Det var skikkelig ekkelt, og senga ble utrolig våt. Skjønner ikke hva det var, klarte ikke å kontrollere det, det bare rannt. :s

Oi helsikken! fant du ut hva det var?!!! det hørtes drit skummelt ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Complex

Det med promping er jeg livredd at skal skje med meg!!!

En gang da vi hadde sex kom broren hans inn, han gikk heller ikke ut med engang men sto der litt, småflirte og gikk. FLAUT!!! En annen gang kom onkelbarnet hans på 4 år inn, men han skjønte ikke hva som foregikk, så typen måtte be han gå ut igjen.. Haha, flaut!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det skjedde noe utrolig flaut med meg da vi var ferdige med samleiet. Det var kanskje andre eller tredje gangen jeg lå med kjæresten min, åsså da jeg skulle reise meg opp begynnte det å renne fullt av blank veske ut av meg. Det var skikkelig ekkelt, og senga ble utrolig våt. Skjønner ikke hva det var, klarte ikke å kontrollere det, det bare rannt. :s

Sæd vil bli omdannet til en helt klar og ganske tynnflytende væske helt av seg selv. Kjemisk reaksjon. Har noe å gjøre med å beskyttels sædcellene mot ugjestmilde forhold i skjeden til å begynne med, og så la dem svømme lettere ettepå. Mener å huske det var noe slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...