Gå til innhold

Analsex?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Etter at jeg ble medlem her på KG har jeg fått den oppfatning at de aller fleste par har analsex og at begge parter liker det.

Personlig har jeg ikke lyst å prøve det og ser ikke helt poenget. Jeg har jo allerede et hull som faktisk er beregnet på den slags bruk... :gjeiper:

Jeg klarer faktisk ikke helt å forstå hva som gir kvinner nytelse ved analsex.

Eller hvorfor noen menn foretrekker denne formen for sex med dama si, hva er galt med vaginaen, liksom?

Kan noen saklig forklare meg hva som er så fantastisk med analsex?

Analsex kan være fantastisk. Det er kjekt å variere sexlivet litt, selv om det ikke er nødvendig. Men for all del, dette er jo ikke noe alle liker fordi!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kan bare uttale meg som gutt, men for mitt vedkommende, får jeg rett å slett orgasme inni analen, mulig det har med guttenes g-punkt å gjøre? Kan lissom få flere orgasmer, uten at jeg spruter, lissom sånne "hele kroppen orgasmer" som får meg inn i en helt ny dimmensjon lissom! ikke lett å forklare det der!

Å til de som lurer på det med bæsj å sånt, er det bare å skylle seg litt godt først! Jeg bare digger den følelsen som anale orgasmer gir meg. Tror det må være litt som hva jenter opplever?

Du vil elske aneros

Aneros.com

Skrevet
Dere jenter som liker analsex; er det mange av dere som har fått det til med velutstyrte menn?

Jeg har lyst til å prøve, men kjærestens penis er så stor (tykk) at jeg kan aldri i livet se for meg å få den inn der. Foreløbig er en finger meeer enn nok....

Kan den være for stor til at det er gjennomførbart, eller er det bare til å stå på og "bite tenna sammen"? :gjeiper:

Nå vet jeg ikke hva du tenker som "tykk" og "velutstyrt", og jeg har ikke hatt som vane å måle de jeg har vært med ;) så jeg vet jo ikke om det kan sammenlignes. Men det meste er jo mulig så lenge du har "varmet opp" litt. Det er ikke ofte at samboeren min er inni meg, men har alltid en finger eller en plug inni og jeg klarer meg nesten ikke uten.

De gangene kjæresten min går inn er det fordi jeg sier at det er greit, og det merker du fort etterhvert. Jeg kan kjenne på meg om jeg klarer å slappe av nok til det eller ikke fra gang til gang.

Kroppen er ganske fantastisk, den får til det meste, men den må hjelpes noen ganger. Glidekrem er veldig viktig, gjerne noe som er laget spesielt for anal. Jeg har ikke prøvd de bedøvende kremene ettersom jeg nyter følelsen av noe som går inn og ut. Jeg vet jo ikke hvor mye følelse de kremene tar bort da - noen som har prøvd dem?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...