Rimmern Skrevet 30. april 2009 #21 Skrevet 30. april 2009 (endret) For et utrolig tåpelig utsagn. Hvorfor virker det som om det er noe galt med de som ikke liker eller har prøvd det? Kan du vise til noen uttalelser som støtter det? Mange har en tendens til å skrive ÆÆÆÆSJ og FY FAEN når det er ting de ikke liker. DISSE får gjerne så hatten passer, men det har overhodet ingenting å gjøre med at det er noe galt med de som ikke liker ditt eller datt. Det er helt utrolig at de som har en trang til å dømme andres seksualitet klarer å VRI det til at det er DE som blir fordømt. Fullstendig og totalt hjernedødt - er det rart det finnes ekstremisme i verden? Hint: Hvis man klarer å oppføre seg voksent, og ikke rakker ned på andres preferanser og legninger, så er det ytterst få som vil stemple deg som hverken unormal eller noe annet. Endret 30. april 2009 av Rimmern
Gjest Bullie Skrevet 30. april 2009 #22 Skrevet 30. april 2009 Tror jeg satt med de samme spørsmålene selv før jeg hadde prøvd. Og jeg sa, aldri !!... Hvorfor skulle jeg prøve det ??? æsj, ekkelt... Vel... det var bedre enn jeg trodde Og man fortsetter å gjøre det man liker, ikke sant
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 30. april 2009 #23 Skrevet 30. april 2009 Før jeg hadde analsex var jeg ikke særlig begeistret for det og ville iallfall ikke prøve det. Jeg syntes det var ekkelt og det er jo liksom "bæsjhullet". Men til min store overraskelse prøvde sambo seg på dette hullet en kveld, og jeg sa ikke nei. Nå har vi hatt det flere ganger, og jeg digger det! Mye av de samme svarene ser jeg.. det er forbudt, litt vondt, annerledes.
Gjest Christabelle Skrevet 30. april 2009 #24 Skrevet 30. april 2009 Som gutt har jeg analsex av en eneste grunn! får så utrolig sterke og langvarige orgasmer når analen og g-punktet mitt blir stimulert. Holder på å svime når jeg får orgasme da:) hehe. Bruker alt fra finger til vibrator og butplug. Men er bi og liker å bli pult av og til også Er lissom litt forbudt og får et kick av analsex. Ikke no ekkelt med det, må bare skylle seg litt, da slipper man søl også Dama gir meg faktisk en herlig omgang med vibrerende butplug nå helt sjelven nå faktisk. aah:) Hehe, sitter du på KG mens du blir tatt i analen? Right ..
Ce'Nedra Skrevet 30. april 2009 #25 Skrevet 30. april 2009 Det er ikke noe av det første man forsøker med en ny partner.. Men når man har vært sammen en stund og er trygge på hverandre, vil man jo gjerne prøve alt. Jeg så også på det som ekkelt tidligere, men nå synes jeg det er godt innimellom. Positivt med analsex er at det er lett å komme.
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #26 Skrevet 30. april 2009 Er flere som skriver at de får kraftige og langvarige orgasmer ved analsex. Er det noen av dere som ikke oppnår orgasme ved vaginalpenetrering, men som får det til ved analsex?
Gjest Gjest_Kvinne_* Skrevet 30. april 2009 #27 Skrevet 30. april 2009 Jeg synes overhodet ikke at det gjør vondt - bare deilig!
Gjest Sandbekken Skrevet 30. april 2009 #28 Skrevet 30. april 2009 Er flere som skriver at de får kraftige og langvarige orgasmer ved analsex. Er det noen av dere som ikke oppnår orgasme ved vaginalpenetrering, men som får det til ved analsex? Så sykt det kan høres ut så får jeg faktisk lettere orgasme ved anal enn ved vaginal penetrering.. hvorfor vet jeg ikke..
Gjest Shelob Skrevet 30. april 2009 #29 Skrevet 30. april 2009 Altså - nå har jeg bare prøvd 1 gang, og det var... vondt med en gang, så fokuserte jeg maks på å være helt avslappa (altså gjorde ingenting, bare lå der) med det resultat at jeg egentlig ble så avslappa at det ikke var noe godt, altså ikke noe særlig motstand rett og slett. Det ble jo fryktelig glatt, med 1/2 kg glidekrem må jeg si. Det føles rett og slett som om jeg er mye trangere/sterkere/klemmer hardere med skjedemusklene. Det var rett og slett litt kjedelig og stusselig, men jeg er villig til å gi det en 2nd go. Det jeg lurer mest på er, jenter: hvordan i helvete kommer dere av dette? Hvilke nervetråder treffer man liksom? G-punkt? Eller får dere bare ganske enkelt orgasme i rumpa? (Ja, herregud, hva er det vi sitter og diskuterer) Det har jeg bare aldri hørt om. Skulle gjerne tatt del i dette drittdigge dere prater om, men det ga jo ikke akkurat mersmak...
Gjest kristian82 Skrevet 30. april 2009 #30 Skrevet 30. april 2009 Etter at jeg ble medlem her på KG har jeg fått den oppfatning at de aller fleste par har analsex og at begge parter liker det. Personlig har jeg ikke lyst å prøve det og ser ikke helt poenget. Jeg har jo allerede et hull som faktisk er beregnet på den slags bruk... :gjeiper: Jeg klarer faktisk ikke helt å forstå hva som gir kvinner nytelse ved analsex. Eller hvorfor noen menn foretrekker denne formen for sex med dama si, hva er galt med vaginaen, liksom? Kan noen saklig forklare meg hva som er så fantastisk med analsex? Er jo ikke at det er noe galt med vaginaen, på ingen måte. Men er jo flere par, som syns det er spennende å utvide reportoaret av seksuelle aktiviteter, å da kan jo analsex være en fin "extra" ting, om både gutten og jente ønsker det..For gutta sin del er det vel i seg selv turn on med selve tanken på analsex, i alle fall blant oss som liker det, følelsen å ta en jente bak der er jo også ulik kontra foran..For jenta sin del føles det jo også forskjellig om hun blir tatt vaginalt eller analt, mange jenter får lettere orgasmer ved analsex pga g-punktet blant annet.. Ikke noe problem med å forstå at folk tenner på ulike ting, men syns det er en snål argumentasjon som jeg tror du egentlig ikke helt mener når du sier "foretrekker denne formen for sex og hva er galt med vaginaen?" kjenner ingen gutter som liker analsex og som av den grunn syns det er noe galt med vaginaen til dama eller at de nødvendigivs foretrekker analsex fremfor vanlig sex... Blir jo litt som å si, aldri skjønt poenget med å bytte på stillinger når man har sex, er jo det samme hullet man puler uansett...Eller, det hørtes jo faktisk lurere ut enn det du sa hehe
Gjest jeansgutt20 Skrevet 30. april 2009 #31 Skrevet 30. april 2009 Hehe, sitter du på KG mens du blir tatt i analen? Right .. Ja, gjorde det, var både digg og litt fy fy lissom, fikk en så sinnsyk orgasme rett etter at hele blokka måtte ha hørt meg! hihi:)
Gjest jeansgutt20 Skrevet 30. april 2009 #32 Skrevet 30. april 2009 Altså - nå har jeg bare prøvd 1 gang, og det var... vondt med en gang, så fokuserte jeg maks på å være helt avslappa (altså gjorde ingenting, bare lå der) med det resultat at jeg egentlig ble så avslappa at det ikke var noe godt, altså ikke noe særlig motstand rett og slett. Det ble jo fryktelig glatt, med 1/2 kg glidekrem må jeg si. Det føles rett og slett som om jeg er mye trangere/sterkere/klemmer hardere med skjedemusklene. Det var rett og slett litt kjedelig og stusselig, men jeg er villig til å gi det en 2nd go. Det jeg lurer mest på er, jenter: hvordan i helvete kommer dere av dette? Hvilke nervetråder treffer man liksom? G-punkt? Eller får dere bare ganske enkelt orgasme i rumpa? (Ja, herregud, hva er det vi sitter og diskuterer) Det har jeg bare aldri hørt om. Skulle gjerne tatt del i dette drittdigge dere prater om, men det ga jo ikke akkurat mersmak... Kan bare uttale meg som gutt, men for mitt vedkommende, får jeg rett å slett orgasme inni analen, mulig det har med guttenes g-punkt å gjøre? Kan lissom få flere orgasmer, uten at jeg spruter, lissom sånne "hele kroppen orgasmer" som får meg inn i en helt ny dimmensjon lissom! ikke lett å forklare det der! Å til de som lurer på det med bæsj å sånt, er det bare å skylle seg litt godt først! Jeg bare digger den følelsen som anale orgasmer gir meg. Tror det må være litt som hva jenter opplever?
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2009 #33 Skrevet 1. mai 2009 Etter at jeg ble medlem her på KG har jeg fått den oppfatning at de aller fleste par har analsex og at begge parter liker det. Personlig har jeg ikke lyst å prøve det og ser ikke helt poenget. Jeg har jo allerede et hull som faktisk er beregnet på den slags bruk... :gjeiper: Jeg klarer faktisk ikke helt å forstå hva som gir kvinner nytelse ved analsex. Eller hvorfor noen menn foretrekker denne formen for sex med dama si, hva er galt med vaginaen, liksom? Kan noen saklig forklare meg hva som er så fantastisk med analsex? Jeg lurer på det samme som deg. Er godt over 30 og har forsøkt dette en (1) gang for å prøve ut. Ble jo så nysgjerrig, siden liksom "alle" her synes det er så fantastisk. Men neida, det var som jeg trodde: helt poengløst. Idiotisk, faktisk. Trøsten er at jeg aldri gjør det igjen.
Ce'Nedra Skrevet 1. mai 2009 #34 Skrevet 1. mai 2009 Jeg lurer på det samme som deg. Er godt over 30 og har forsøkt dette en (1) gang for å prøve ut. Ble jo så nysgjerrig, siden liksom "alle" her synes det er så fantastisk. Men neida, det var som jeg trodde: helt poengløst. Idiotisk, faktisk. Trøsten er at jeg aldri gjør det igjen. Jeg synes ikke det var godt første gangen jeg heller. Ikke andre gangen heller for den saks skyld. Og til de som lurer på om det er lettere å komme; ja, det er det i alle fall for meg. Det tar lengre tid for meg å komme vaginalt. Ved analsex tror jeg aldri det har tatt mer enn et par minutter, og det er en helt annen type orgasme. Masse glidekrem og forsiktighet må til, men så blir det bare godt. Jeg er heller overrasket over hvor mange her som ikke gjør det, jeg trodde det var ganske vanlig.
Gjest Papirkurven Skrevet 1. mai 2009 #35 Skrevet 1. mai 2009 mange jenter får lettere orgasmer ved analsex pga g-punktet blant annet.. uhm...gutter har g-punktet plassert så det er lettere å stimulere gjennom endetarmsåpningen, IKKE jenter, vi har det så og si I vagina.
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2009 #36 Skrevet 1. mai 2009 Jeg tror ikke at de fleste har det. Jeg tror bare at de som har det snakker mye om det her, og dermed får man inntrykk av at det er så mange. Jeg har selv ikke hatt det og kjenner både folk som har det jevnlig, folk som har prøvd det, men ikke likte det noe særlig og folk som aldri har hatt det. Jeg tror at noen gutter liker analsex fordi de har litt liten tiss. Skjeden er ikke trang nok for dem. For andre kan det være at dama ikke er trang nok. Og for de fleste er det nok det forbudte i det som lokker mest.
Gjest KF Skrevet 21. mai 2009 #37 Skrevet 21. mai 2009 Etter at jeg ble medlem her på KG har jeg fått den oppfatning at de aller fleste par har analsex og at begge parter liker det. Personlig har jeg ikke lyst å prøve det og ser ikke helt poenget. Jeg har jo allerede et hull som faktisk er beregnet på den slags bruk... :gjeiper: Jeg klarer faktisk ikke helt å forstå hva som gir kvinner nytelse ved analsex. Eller hvorfor noen menn foretrekker denne formen for sex med dama si, hva er galt med vaginaen, liksom? Kan noen saklig forklare meg hva som er så fantastisk med analsex? Vel, hva du liker og ikke er din sak, men jeg og min kvinne kunne ikke tenke være uten også analsex, da vi begge har meget erogene soner også der. Det gjelder bare ta seg god tid, så tør jeg nesten vedde på at også DU nyter det mer enn du aner!! JA til analsex!!!!
Gjest KF Skrevet 21. mai 2009 #38 Skrevet 21. mai 2009 Jeg tenner på det og får orgasme av det fordi det er litt vondt, litt dirty, litt kinky, jeg har enormt mye følelse akkurat der. Så ja, jeg får veldig sterke orgasmer av det. Partnere har tent på mye av det samme, inkludert at det er forbudt og trangt ytterst og kjennes helt annerledes ut enn vagina. Når det er sagt så er det ikke noe jeg gjør ofte, eller alltid eller med alle partnere. Det har hendt. (Og jeg tenner altså på ting som er l"itt vondt", jeg har ikke gjort noe jeg syns er smertefullt for å tilfredsstille partner og lide selv) Hjalp dette litt? Akkurat som min kvinne, og meg! Jeg og henne liker også å slikke henne der bak, og det er for oss like naturlig som i vagina! Jeg synes faktisk synd på de som ikke tør, eller har erogene soner der bak, da det for noen virkelig er ekstremt deilig, og IKKE nasty!!! Slutter aldri å nyte også hennes deilige rompe, som jeg nyter resten av hennes deilige kvinnelige "henne"!!! NAMNAM for madamen MIN!!!!
Gjest dasjen Skrevet 21. mai 2009 #39 Skrevet 21. mai 2009 Etter at jeg ble medlem her på KG har jeg fått den oppfatning at de aller fleste par har analsex og at begge parter liker det. Personlig har jeg ikke lyst å prøve det og ser ikke helt poenget. Jeg har jo allerede et hull som faktisk er beregnet på den slags bruk... :gjeiper: Jeg klarer faktisk ikke helt å forstå hva som gir kvinner nytelse ved analsex. Eller hvorfor noen menn foretrekker denne formen for sex med dama si, hva er galt med vaginaen, liksom? Kan noen saklig forklare meg hva som er så fantastisk med analsex? Vel , - første gang nei, - men når du har sex i rompa flere ganger, er det så sinnsykt deilig tilslutt der g punktet er. Du får sterk orgasme, - skikkelig følsom og mer kåt. Han kan ta deg bakfra imens du leker på klitten. Det er ekstra deiiiilig! Du kan gå på do før, - eller sprøyte med lunken vann, drite ut, vaske/dusje så sex etterpå... Prøv først å ha finger i rompa, - så etterhvert kuken i rompa. er godt :D
Gjest Gorgonzola Skrevet 21. mai 2009 #40 Skrevet 21. mai 2009 Jeg tenner på det og får orgasme av det fordi det er litt vondt, litt dirty, litt kinky, jeg har enormt mye følelse akkurat der. Så ja, jeg får veldig sterke orgasmer av det. Partnere har tent på mye av det samme, inkludert at det er forbudt og trangt ytterst og kjennes helt annerledes ut enn vagina. Når det er sagt så er det ikke noe jeg gjør ofte, eller alltid eller med alle partnere. Det har hendt. (Og jeg tenner altså på ting som er l"itt vondt", jeg har ikke gjort noe jeg syns er smertefullt for å tilfredsstille partner og lide selv) Hjalp dette litt? Og jeg slutter aldri å la meg imponere over KateW sine stadige velfunderte gode svar som, når jeg leser dem, gjør at jeg tenker - hu der er et funn for sånne som meg............ Compliments KateW
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå