Gjest Papirkurven Skrevet 28. april 2009 #1 Skrevet 28. april 2009 Etter at jeg ble medlem her på KG har jeg fått den oppfatning at de aller fleste par har analsex og at begge parter liker det. Personlig har jeg ikke lyst å prøve det og ser ikke helt poenget. Jeg har jo allerede et hull som faktisk er beregnet på den slags bruk... :gjeiper: Jeg klarer faktisk ikke helt å forstå hva som gir kvinner nytelse ved analsex. Eller hvorfor noen menn foretrekker denne formen for sex med dama si, hva er galt med vaginaen, liksom? Kan noen saklig forklare meg hva som er så fantastisk med analsex?
Hinata Skrevet 28. april 2009 #2 Skrevet 28. april 2009 Jeg har ikke kommet til det steget at jeg har hatt analsex, men har hatt dildo i rumpa, så det teller kanskje For min del får jeg skikkelig kraftige orgasmer med analt stimuli, og for min del er det en deilig variasjon. Nå kan jeg ikke snakke ut i fra menns synspunkt, men jeg vil tro at stimuleringen er forskjellig i en rumpe og i en skjede. Mange tenner også på at dette er noe "forbudt", og her kommer vel variasjon med i spill også Noen menn liker jo også og bli stimulert analt, de har jo tross alt sitt g-punkt plassert slik at det er lettest å nå dette fra bakveien.
lovenemo Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Er kanskje mange av oss på KG som er eller har vært i et forhold hvor analsex er en del av sexlivet, men tror ikke det gjelder de fleste. Uansett, for meg gir det en helt annen orgasme enn ved "vanlig" sex. Fra den vinkelen treffer han punkter som gir en helt intens og deilig følelse. Tror nok ikke at sambo foretrekker analsex fremfor vanlig, men han sier selv at han nyter det pga det er trangere og fordi det er "forbudt område", eller noe sånt, hehe. Så lenge analsex utføres riktig kan det være veldig, veldig bra. Men skjønner de som ikke vil prøve det eller ikke kan se for seg at det kan være godt. Man liker forskjellige ting rett og slett.
Gjest Blubberella Skrevet 28. april 2009 #4 Skrevet 28. april 2009 Jeg har faktisk aldri hatt analsex. Det nærmeste jeg har vært er en finger i rumpa når kjæresten koser med meg. Noen ganger er det litt godt, men jeg ender alltid opp med å etterhvert føle at jeg bare vil bæsje (selv om jeg vet at det ikke er tilfelle). Da blir det blir bare ekkelt... Jeg vet at kjæresten min tenner på å kose med rompa mi, og siden jeg ikke direkte har noe imot at han gjør det, lar jeg han holde på. Men selvfølgelig sier jeg ifra dersom noe føles ekkelt eller avtennende for meg. Det godtar han fullt ut, og jeg føler ikke noe press fra ham. Selv om han ikke vil snakke om tidligere seksuelle erfaringer, har jeg forstått såpass at han har hatt analsex før. Dette gjør jo at jeg føler meg litt "rar" i forhold til andre damer han har hatt. På den andre siden liker jeg å suge ham, og akkurat det mener han har vært skralt med i tidligere forhold. Jeg er visstnok den første han nyter oralsex med. Det er jo et godt eksempel på at vi er forskjellige og tenner på/liker forskjellige ting, siden oralsex visstnok er enda mer "normalt" enn analsex. Jeg tror mange liker analsex, men det er nok en del som ikke har det også. Det er jo mye fokus på analsex i blader og på nettsider, og dette gir vel kanskje inntrykk av at ALLE har analsex, og at man er litt rar hvis man ikke liker det eller ikke har lyst å prøve i det hele tatt. Jeg synes man skal gjøre det man har lyst til, og la være å gjøre det man ikke har lyst til. Analsex blir nok ihvertfall ikke noe stas hvis man ikke har lyst i utgangspunktet...
ynskje Skrevet 29. april 2009 #5 Skrevet 29. april 2009 Jeg fikk også den samme oppfatningen om at alle her på KG drev med analsex, men valgte etterhvert å tolke det som om de fleste har prøvd det en gang eller to, men langt fra alle driver med dette til vanlig. Nå har jeg selv bare prøvd det en gang, så har egentlig ikke helt gjort meg opp en mening om det er noe jeg liker eller noe som bare er ok. Området rundt anus er jo veldig følsomt, så for meg ihvertfall føles all berøring kjempedeilig ut. Det finnes nok helt sikkert menn som fortrekker analsex, men vil tro de færreste par praktiserer kun dette..
Rimmern Skrevet 29. april 2009 #6 Skrevet 29. april 2009 Personlig har jeg ikke lyst å prøve det og ser ikke helt poenget. Liker du oralsex? Hvorfor det? Hva er poenget med det? Jeg har jo allerede et hull som faktisk er beregnet på den slags bruk... :gjeiper: Godt poeng. Personlig tenker jeg: Hva er poenget med andre stillinger enn misjonæren? Det finnes jo allerede en stilling som er beregnet på puling - hva er poenget med å variere eller forsøke nye ting? Bare tull, spør du meg. hva er galt med vaginaen, liksom? Når du faktisk presterer å tro at det å like analsex betyr at man synes det er noe galt med vaginaen, så har du egentlig diskvalifisert deg fra alle forsøk på å forklare noe til deg på saklig vis. Hvor skal man begynne, liksom? Hvis jeg har sex i ridestillingen, og madammen vil snu over i misjonæren, pleier jeg å si "Hva er galt med ridestillingen?"
Gjest Papirkurven Skrevet 29. april 2009 #7 Skrevet 29. april 2009 (endret) Liker du oralsex? Hvorfor det? Hva er poenget med det? Godt poeng. Personlig tenker jeg: Hva er poenget med andre stillinger enn misjonæren? Det finnes jo allerede en stilling som er beregnet på puling - hva er poenget med å variere eller forsøke nye ting? Bare tull, spør du meg. Når du faktisk presterer å tro at det å like analsex betyr at man synes det er noe galt med vaginaen, så har du egentlig diskvalifisert deg fra alle forsøk på å forklare noe til deg på saklig vis. Hvor skal man begynne, liksom? Hvis jeg har sex i ridestillingen, og madammen vil snu over i misjonæren, pleier jeg å si "Hva er galt med ridestillingen?" Takk for at du får meg til å føle meg bittebitteliten for å spørre om ting jeg lurer på. Jeg er ihvertfall åpen for å høre om hva andre liker, og hvorfor, uten å være sarkastisk og vri på ordene til folk. Nei, jeg er ikke noen stor tilhenger av oralsex, siden du spør. Men jeg finner ulik tilfredstillelse i ulike stillinger. Og av og til er jeg faktisk nødt til å bytte fordi jeg ikke er fysisk kapable til å holde ut i enkelte stillinger i timevis. Hvis det er din opplevelse av analsex er det jo bare å si det. Jeg tror ikke og har aldri påstått at folk synes det er noe galt med vaginaen, jeg spør om det er tilfellet. Men ja, jeg mener at de som liker analsex må oppnå nytelse de ikke finner fra det ved vaginalsex, og lurer på hva slags nytelse det er. Det er jo bare å begynne å forklare på toppen det, og jobbe seg nedover, istedenfor å være så himla nedlatende ovenfor folk som spør om det de lurer på istedenfor å angripe mennesker med andre preferanser. Endret 29. april 2009 av Papirkurven
Gjest KateW Skrevet 29. april 2009 #8 Skrevet 29. april 2009 Jeg tenner på det og får orgasme av det fordi det er litt vondt, litt dirty, litt kinky, jeg har enormt mye følelse akkurat der. Så ja, jeg får veldig sterke orgasmer av det. Partnere har tent på mye av det samme, inkludert at det er forbudt og trangt ytterst og kjennes helt annerledes ut enn vagina. Når det er sagt så er det ikke noe jeg gjør ofte, eller alltid eller med alle partnere. Det har hendt. (Og jeg tenner altså på ting som er l"itt vondt", jeg har ikke gjort noe jeg syns er smertefullt for å tilfredsstille partner og lide selv) Hjalp dette litt?
Gjest Papirkurven Skrevet 29. april 2009 #9 Skrevet 29. april 2009 Jeg tenner på det og får orgasme av det fordi det er litt vondt, litt dirty, litt kinky, jeg har enormt mye følelse akkurat der. Så ja, jeg får veldig sterke orgasmer av det. Partnere har tent på mye av det samme, inkludert at det er forbudt og trangt ytterst og kjennes helt annerledes ut enn vagina. Når det er sagt så er det ikke noe jeg gjør ofte, eller alltid eller med alle partnere. Det har hendt. (Og jeg tenner altså på ting som er l"itt vondt", jeg har ikke gjort noe jeg syns er smertefullt for å tilfredsstille partner og lide selv) Hjalp dette litt? Det var et godt, saklig svar på spørsmålet ihvertfall. Tenner også på litt hardhendt behandlig, men vet ikke om jeg er så følsom der. Pleier ikke å få orgasme av penetrering ellers, så akkurat nå kan jeg ikke se for meg at jeg får det av analsex heller, men man vet jo aldri. Akkurat nå er jeg ihvertfall alt for usikker til å ha veldig lyst å prøve, men kanskje en gang....
Aftensol Skrevet 29. april 2009 #10 Skrevet 29. april 2009 Jeg liker det rett og slett fordi det gir meg kraftigere orgasmer enn ved vanlig sex... Ved analsex er orgasmene såpass kraftig at jeg nesten detter om med for all del! Sex er også godt, men på en helt annen måte.. Og vi har absolutt mest vanlig sex, så det er ikke noen erstatning for noen av oss.. Men tror nok mange tenner på at det er litt "ulovlig" som andre her inne også skriver... Det er fremdeles litt tabu, men ikke så mye som for noen år siden..
Hinata Skrevet 29. april 2009 #11 Skrevet 29. april 2009 Det går jo an å utforske på egenhånd da, er jo ikke sagt at man må ha en pikk inn på første forsøk. I begynnelsen kan kanskje en liten finger som hviler på rumpehullet være nok, så tar man det etterhvert som man har lyst til å prøve mer..
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2009 #12 Skrevet 29. april 2009 Jeg tenner på det og får orgasme av det fordi det er litt vondt, litt dirty, litt kinky, jeg har enormt mye følelse akkurat der. Så ja, jeg får veldig sterke orgasmer av det. Partnere har tent på mye av det samme, inkludert at det er forbudt og trangt ytterst og kjennes helt annerledes ut enn vagina. Når det er sagt så er det ikke noe jeg gjør ofte, eller alltid eller med alle partnere. Det har hendt. (Og jeg tenner altså på ting som er l"itt vondt", jeg har ikke gjort noe jeg syns er smertefullt for å tilfredsstille partner og lide selv) Hjalp dette litt? Jeg tenner også på det fordi det er vondt faktisk. Får mye stimulans også, men det at det er vondt samtidig gir meg en ekstra tenning.
Gjest Papirkurven Skrevet 29. april 2009 #13 Skrevet 29. april 2009 Det går jo an å utforske på egenhånd da, er jo ikke sagt at man må ha en pikk inn på første forsøk. I begynnelsen kan kanskje en liten finger som hviler på rumpehullet være nok, så tar man det etterhvert som man har lyst til å prøve mer.. Ja, har tenkt litt på det, men en av de tingene som gjør at jeg er skeptisk er jo at det faktisk er "kloakken" vår og dermed...ja.....ikke akkurat ren.. Ikke at jeg er en av disse som fanatisk skrubber seg før jeg lar noen ta på meg, men fingrene fulle av bajs er liksom ikke noe som oppmuntrer til videre tafsing for meg, om du skjønner? Eller er det ikke sånn?
Hinata Skrevet 29. april 2009 #14 Skrevet 29. april 2009 (endret) Ja, har tenkt litt på det, men en av de tingene som gjør at jeg er skeptisk er jo at det faktisk er "kloakken" vår og dermed...ja.....ikke akkurat ren.. Ikke at jeg er en av disse som fanatisk skrubber seg før jeg lar noen ta på meg, men fingrene fulle av bajs er liksom ikke noe som oppmuntrer til videre tafsing for meg, om du skjønner? Eller er det ikke sånn? Rumpehullet "vrenges" på en måte når man har avføring, og hvis den er fast og fin (hva er det jeg driver og diskuterer? ) så pleier det ikke å være noe stort problem. Jeg pleier ikke å vaske inne i rumpehullet, bare på utsiden, og har ikke fått noen uvelkomne gaver. Det er jo selvfølgelig en fare for det, men hva har man såpe og vann til? Endret 29. april 2009 av Hinata
Rimmern Skrevet 29. april 2009 #15 Skrevet 29. april 2009 (endret) men fingrene fulle av bajs er liksom ikke noe som oppmuntrer til videre tafsing for meg, om du skjønner? Eller er det ikke sånn? Spør deg selv følgende: Tror du at analsex hadde vært såpass populært, hos så mange forskjellige mennesker, hvis det hadde innvolvert bæsj? Og ta med i betraktningen at det å tenne på bæsj er en _meget_ spesiell fetish, som prosentvis finnes hos langt, langt, langt færre enn de som tenner på analsex. NEI - SELVFØLGELIG er det ikke slik at man får bæsj på fingerene, tunga eller pikken når man har analsex. Det sier seg selv at det _kan_ hende hvis man er uheldig, men tar man normale forholdsregler (ikke ha analsex når man har forstoppelse, diaré, rett etter at man har vært på do, eller det er lenge siden man vasket seg etc. etc. etc.) så er sjansene små. Og skulle ulykken være ute, og det kommer en liten flekk på pikken, så kan man vaske det av. Endret 29. april 2009 av Rimmern
Gjest jeansgutt20 Skrevet 29. april 2009 #16 Skrevet 29. april 2009 Som gutt har jeg analsex av en eneste grunn! får så utrolig sterke og langvarige orgasmer når analen og g-punktet mitt blir stimulert. Holder på å svime når jeg får orgasme da:) hehe. Bruker alt fra finger til vibrator og butplug. Men er bi og liker å bli pult av og til også Er lissom litt forbudt og får et kick av analsex. Ikke no ekkelt med det, må bare skylle seg litt, da slipper man søl også Dama gir meg faktisk en herlig omgang med vibrerende butplug nå helt sjelven nå faktisk. aah:)
Pingting Skrevet 29. april 2009 #17 Skrevet 29. april 2009 (endret) NEI - SELVFØLGELIG er det ikke slik at man får bæsj på fingerene, tunga eller pikken når man har analsex. Det sier seg selv at det _kan_ hende hvis man er uheldig, men tar man normale forholdsregler (ikke ha analsex når man har forstoppelse, diaré, rett etter at man har vært på do, eller det er lenge siden man vasket seg etc. etc. etc.) så er sjansene små. Og skulle ulykken være ute, og det kommer en liten flekk på pikken, så kan man vaske det av. ...men? Er det ikke da det ikke burde være bæsj der, da? :klø: (jeg bare lurer, det virket liksom så ulogisk) Og som andre har nevnt, man må ikke begynne med å stappe en pikk inn der. Om amn er nysgjerrig på om man liker det, går det an å begynne pent og forsiktig med litt utvendig kosing, eventuelt noe smått som en finger eller en buttplug. Endret 29. april 2009 av Pingting
Gjest Pirelli/dekknavn Skrevet 30. april 2009 #18 Skrevet 30. april 2009 Etter at jeg ble medlem her på KG har jeg fått den oppfatning at de aller fleste par har analsex og at begge parter liker det. Personlig har jeg ikke lyst å prøve det og ser ikke helt poenget. Jeg har jo allerede et hull som faktisk er beregnet på den slags bruk... :gjeiper: Jeg klarer faktisk ikke helt å forstå hva som gir kvinner nytelse ved analsex. Eller hvorfor noen menn foretrekker denne formen for sex med dama si, hva er galt med vaginaen, liksom? Kan noen saklig forklare meg hva som er så fantastisk med analsex? Forandrig-klaps på hendene-litt kinky.Hvorfor har vi oralsex,hvorfor gjør ditt mens andre gjør datt? Vi liker forskellige ting,-det handler om og utvide horisonten sin og tørre. For noen kvinner kan analsex gi dem sterke orgasme-enn vaginal sex. Mens andre spyr,bare av tanken. Jeg er selv mann,og har prøvet begge deler. Har man det godt sammen,er vaginal sex mye bedre. Men vi er alle forkjellig-og takk for det.
Rimmern Skrevet 30. april 2009 #19 Skrevet 30. april 2009 ...men? Er det ikke da det ikke burde være bæsj der, da? :klø: (jeg bare lurer, det virket liksom så ulogisk) Heh-heh - godt poeng. Men - det kommer jo egentlig an på konsistens o.l., og da begynner samtalen å bli litt vel gamlehjem tror jeg. Men for å si det kort: Hvis det nettopp har gått bæsj gjennom, så er det jo en viss mulighet for at det finnes noen rester igjen. Når det har gått noen timer så har tarmen faktisk "renset" seg selv en del.
MarianneE Skrevet 30. april 2009 #20 Skrevet 30. april 2009 Etter at jeg ble medlem her på KG har jeg fått den oppfatning at de aller fleste par har analsex og at begge parter liker det. Personlig har jeg ikke lyst å prøve det og ser ikke helt poenget. Jeg har jo allerede et hull som faktisk er beregnet på den slags bruk... :gjeiper: Jeg klarer faktisk ikke helt å forstå hva som gir kvinner nytelse ved analsex. Eller hvorfor noen menn foretrekker denne formen for sex med dama si, hva er galt med vaginaen, liksom? Kan noen saklig forklare meg hva som er så fantastisk med analsex? skjønner hva du mener. Aldri sett på analsex som turnon. Det frister bare veldig lite... Men det er sant, det virker som om "alle" på KG gjør det, og at det er nesten noe galt med dem som ikke liker/ikke har prøvd det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå