Gå til innhold

Analsex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har testet det et par ganger, men jeg synes ikke det er noe særlig egentlig.. Tror vi gjorde det "rett" - vi var kåte, brukte mye tid på oppvarming, glidemiddel, han var rolig og forsiktig osv, men det var bare ikke noe godt. Ikke i det hele tatt. Ikke vondt heller, men bare .. tamt. :P

Videoannonse
Annonse
Gjest KateW
Skrevet
Og jeg slutter aldri å la meg imponere over KateW sine stadige velfunderte gode svar som, når jeg leser dem, gjør at jeg tenker - hu der er et funn for sånne som meg............ Compliments KateW :blomst:

:overrasket::goodbye::jepp::sjenert:

Du er vel fortsatt opptatt du, tenker jeg.... :sukk:

:fnise:

Gjest Gorgonzola
Skrevet
:overrasket::goodbye::jepp::sjenert:

Du er vel fortsatt opptatt du, tenker jeg.... :sukk:

:fnise:

En PM kan vel utdype både det og eventuelt annet som måtte være av interesse tipper jeg :sjarmor:

Gjest Shelob
Skrevet
Jeg har testet det et par ganger, men jeg synes ikke det er noe særlig egentlig.. Tror vi gjorde det "rett" - vi var kåte, brukte mye tid på oppvarming, glidemiddel, han var rolig og forsiktig osv, men det var bare ikke noe godt. Ikke i det hele tatt. Ikke vondt heller, men bare .. tamt. :P

Jeg signerer denne... kun testa en gang. Kan tenke meg å prøve igjen men...

Gjest Gjest_trine_*
Skrevet

Hei. hiver meg på denne tråden jeg. Inntrykket jeg har fått, er at alle gutter vil ha det. Hver eneste type til vennindene vil ha det, og det samme vil min :(

Analsex er så turnoff for meg, blir kvlamen med tanken. Jeg har ikke noe imot at folk gjør det, og om en venninde hadde sagt hun digget det hadde jeg vært glad på hennes vegne. Men personlig synes jeg det ikke er tennende i det hele tatt.

Så problemet mitt er jo at samboeren, hver gang vi har sex prøver å stappe noe oppi :P

Jeg derimot er livredd for at det skal komme bæsj på :spy: Han sier det ikke hadde gjort noe, men jeg vet med 100% sikkerhet hadde det hendt, ville sexslivet våres vært ødelagt dessverre, han hadde rett og slett ikke klart å tent på meg lengre. Men har jo løsningen at vi kan ha det på bade avogtil med lyset helt av.

Så de jeg lurer på hvordan lære meg å like det? Synes det er kjekt om jeg kunne gjort dette for han, og jeg prøver å tenke, mm d er sikkert litt deili. Men med engang jeg tenker på analsex blir jeg rett og slett kvalmen.. :sjenert:

Men hadde vært så kult å gitt han en het aften der det sto på menyen, hehe.

Gjest KateW
Skrevet

Siste gjest... Et par ting jeg må ta tak i når det gjelder innlegget ditt. For det første, dersom kjæresten din sier at han ikke bryr seg om at det eventuelt kommer avføring på penis ved analsex, og DU sier at det vil ødlegge sexlivet deres for alltid. Da tar du faktisk fra ham ALL integritet. Når han sier at han ikke bryr seg, så bryr han seg ikke.

Han er kjæresten din, han syns du er digg og deilig, og har man analsex så er en del av dealen at analen er det bæsj i, og da kan det komme bæsj på penis. Sånn er det.

Når det gjelder det andre jeg ønsker å ta tak i, nemlig at du vil lære deg å lide deg gjennom analsex med lyset av for å glede typen? Ikke lur plan! IKKE! Du skal ikke gjøre noe du selv ikke vil for å glede kjæresten din.

For mange kan analsex være godt og tennende, men ikke for de som gjør det med martyr-mine for å glede kjæresten.

Hva hadde du tenkt hvis kjæresten din sa, ja ja, jeg har ikke lyst på sex, men jeg kan vel pule deg litt hvis du har så forbanna lyst...

Sånn er ikke bra!

Gjest Gjest_trine_*
Skrevet
Siste gjest... Et par ting jeg må ta tak i når det gjelder innlegget ditt. For det første, dersom kjæresten din sier at han ikke bryr seg om at det eventuelt kommer avføring på penis ved analsex, og DU sier at det vil ødlegge sexlivet deres for alltid. Da tar du faktisk fra ham ALL integritet. Når han sier at han ikke bryr seg, så bryr han seg ikke.

Han er kjæresten din, han syns du er digg og deilig, og har man analsex så er en del av dealen at analen er det bæsj i, og da kan det komme bæsj på penis. Sånn er det.

Når det gjelder det andre jeg ønsker å ta tak i, nemlig at du vil lære deg å lide deg gjennom analsex med lyset av for å glede typen? Ikke lur plan! IKKE! Du skal ikke gjøre noe du selv ikke vil for å glede kjæresten din.

For mange kan analsex være godt og tennende, men ikke for de som gjør det med martyr-mine for å glede kjæresten.

Hva hadde du tenkt hvis kjæresten din sa, ja ja, jeg har ikke lyst på sex, men jeg kan vel pule deg litt hvis du har så forbanna lyst...

Sånn er ikke bra!

Nei er derfor jeg ønsker meg å klare å vrenge tankegangen, og faktisk klare å like det, men lyset må være av vel og merke. Når jeg leser det som er skreve her, og hvilke orgasmer folk får, synes jeg det virker spennende. Men så er det på en måte noe som blokker seg i hjernen at nei dette vil jeg ikke. Har prøvd en gang før, og det var ganske vondt så kanskje det er derfor.

Det at han sier det ikke gjør noe om det kommer bæsj på er fordi han har så utrolig lyst å få meg med. Men jeg kjenner mannen min veldig godt, og hadde det hendt at det hadde komt bæsj på ville dette bilde brent seg inn på netthinna hans. Han er veldig på det at jenter bæsjer og tisser ikke :fnise: Å når jeg ska føde har vi blitt enige om at det beste er at jeg tar med meg en venninde og at han kommer inn etterpå, hehe, føler han er veldig "sart" for slike ting.

I tillegg ville det vært utrolig ydmykende for meg om dette hadde hendt, når jeg vet hvor motbydelig han synes det er.

Gjest LonelyAngel
Skrevet (endret)

Må bare dele dette her : ;)

I dag hadde jeg og kjæresten min skikkelig analsex for første gang.

Har hatt det litt før men da var det bare litt fordi jeg syntes det var så vondt.

I dag derimot var det vondt i begynnelsen men etter litt oppvarming var det syyykt godt :D Trodde aldri jeg skulle like det!!! Kjæresten min var jo helt i hundre :sengekos:

Jeg kom også mens han hadde den inni :) Ollala sier jeg bare :sjenert:

Må prøves på det sterkeste :)

Endret av LonelyAngel
Gjest Papirkurven
Skrevet
Jeg kom også mens han hadde den inni :) Ollala sier jeg bare :sjenert:

Må prøves på det sterkeste :)

Så fint! men hva er sterkest når det gjelder analsex? helt inn liksom?

Skrevet

Jeg nikket da jeg leste KateW sitt innlegg. For som henne liker jeg at det gjør litt vondt og er litt skittent. Men det er heller ikke noe jeg gjør med alle, og heller ikke noe jeg gjør hver gang. Jeg må være i det rette humøret for å ha analsex, jeg må føle meg litt dirty. I dag føler jeg meg litt dirty, og kjæresten skal komme. Kanskje... :lur:

For å gå tilbake til sakelighet; spurte også kjæresten min hva han følte om analsex for en tid tilbake, og han synes det er, som meg, litt trangere, men mest av alt at det er skittent, og det tenner ham. Når vi har analsex spices det gjerne enda litt mer opp med å ha en vibrator i vagina samtidig, og han tenner selv på da å kjenne de vibrerende strømningene gjennom "veggen".

Gjest LonelyAngel
Skrevet
Så fint! men hva er sterkest når det gjelder analsex? helt inn liksom?

Jepp :) I slutten bare gav han på og tok den helt inni :) Tror mye av grunnen for det var så bra var at det var nytt og dirty ;)

Skrevet

:)

Er selv ny fan av analsex. Har den siste uken eksperimentert en del med typen. Begynte med en finger en dag og endte opp med hele han inni meg og ordentlig orgasme etter ca en uke.

Var skeptisk selv leeenge, har "mannet" meg opp i et halvt år før jeg turte, før typen turte å spørre. Er litt dirty, gøy og en utfordring å slappe av. ;) Hadde aldri fått orgasme av oralsex før jeg fikk en finger i rumpa, er fortsatt i lykkerus av den :P

Men tror at det ikke er godt om man virkelig ikke har lyst, er et veldig humørbestemt område.

Skrevet

Alright nok prat om liker det eller ikke her er noen facts :D

Jeg praktiserer ofte anal sex, analsex er enten pain in the ass, og semrtefult gjort feil, gjort ritkig er det konge.

God guide for god anal sex skrevet av mine kjøre PUA venner :D

http://www.fastseduction.com/discussion/fs...oardID=2#515034

Alright. Det bevisst på at en intense orgasm er blanding av god orgamisk følelse, og litt smerte, vær obs på at smerte starter nervestimulanse, noe som gjør orgasmen større enkelt og greit.

En ting til om anal sex. Inne i vaginaen, finner man deepspot, som ligger under gpunkt (veggen mellom vagina og anus). Dette punkte er, like følsomt som Gpunktet hos mange kvinner (vær obs på at alle er ikke like følelse overalt, noen kvinenr føler omtrendt ingenting på g-punktet, noen ingenting på deepspot, husk kvinner er alle forkjellige :D)

Deepspot, kan bli stimulert via vaginal penetrasjon, og analt. (jeg pleier ofte å penetrere vagina med tommelen, og anus med peke fingeren, og stimulrer veggen mellom vagina og anus fra begge hull)

En tign til med anal sex, er tanken den skaper hos menn og kvinner. Dominere, under analsex dmonierer gutten (vis det ikke er strap on i bildet :D) , det er ofte turn off for gutten, og kvinnen bli dominert (turn on for kvinnen). I tilleg får de følelsen med å være kinky, slemme, gjøre noe ulovlig. Jeg mener 50% av orgasmer er mentale.

Takk for å høre på råd fra 17 åringen, takk :) Ble det idag forresten!

Skrevet (endret)

TVA: Du må ikke bruke ord som "bevis" når du henviser til personlige skriblerier i et forum. Det er relevant for diskusjonen og tråden, men noe "bevis" for noe som helst er det ikke når en eller flere påstår det ene eller det andre.

Endret av Helen
Gjest bambi_25
Skrevet

Jeg må nesten hoppe inn i tråden jeg også.

Analsex er både vondt og deilig og det er gjerne noe jeg skulle gjort oftere.

MEN jeg er livredd for at det skal komme bæsj på tissen hans for å si det rett ut.

Kjæresten min vet hvor livredd jeg er for dette, men han kan ikke beroligge meg ved å si at det ikke ville gjort noe. Har nemlig spurt rett ut, og da fikk jeg bare unvikende svar og beskjed om at han hadde spurt en venn som sa det var veldig liten sjanse for at det skulle skje.

Man kan si at det ikke akkurat hjalp på frykten. Og uansett hvor mye jeg liker det så klarer jeg ikke slappe av og ligger og ber om at han må bli ferdig så jeg kan snu meg rundt fort som bare pokker for å se om "ulykken" var skjedd eller ikke.

Blir ikke noe bedre av at jeg vanligvis aldri kommer meg på do mer enn en gang i uka og nå den siste tiden plutselig kan sette meg ned hver dag.

Er det noen av dere som har tips om hva man kan gjøre for å bli sikkrere på at det ikke vil skje? :sjenert:

Skrevet

Kjærsten min fortalte meg at han var nysgjerrig på anal sex.. Jeg hadde alltid tenkt at det var noe jeg ALDRI kom til å prøve, men så kom ønske om å oppfylle alle lystene til min kjære.

tok veldig lang tid før vi kom helt igang, men vi pratet mye om det og begynte med å kjærtenge rumpa mye mer en tidligere.

Da vi endelig gjorde det ble vi begge helt gira, vi som trodde det kom til å gjøre vondt osv osv.. Også var det så enkelt.

Faktisk syntes jeg det var ganske godt, det er mange næver som blir stimulert og det er fint med litt variasjon i blant. I tillegg syntes jeg det er en god ting med anal sex når jeg har mensen

Skrevet
Jeg må nesten hoppe inn i tråden jeg også.

Analsex er både vondt og deilig og det er gjerne noe jeg skulle gjort oftere.

MEN jeg er livredd for at det skal komme bæsj på tissen hans for å si det rett ut.

Kjæresten min vet hvor livredd jeg er for dette, men han kan ikke beroligge meg ved å si at det ikke ville gjort noe. Har nemlig spurt rett ut, og da fikk jeg bare unvikende svar og beskjed om at han hadde spurt en venn som sa det var veldig liten sjanse for at det skulle skje.

Man kan si at det ikke akkurat hjalp på frykten. Og uansett hvor mye jeg liker det så klarer jeg ikke slappe av og ligger og ber om at han må bli ferdig så jeg kan snu meg rundt fort som bare pokker for å se om "ulykken" var skjedd eller ikke.

Blir ikke noe bedre av at jeg vanligvis aldri kommer meg på do mer enn en gang i uka og nå den siste tiden plutselig kan sette meg ned hver dag.

Er det noen av dere som har tips om hva man kan gjøre for å bli sikkrere på at det ikke vil skje? :sjenert:

Det er nok sjeldent at det skjær om du har fått tømt deg helt et par timer før. Men om du vil føle deg helt trygg kan du jo prøve klyster ;)

Skrevet

Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler.

Helen - mod.

Skrevet

Det er godt med den rette personen og den rette situasjonen. Nå må jeg ha det hele tiden, det er slik jeg får orgasme. Men nå har jeg hatt slike orgasmer så lenge at det faktisk er interessant med orgasmer uten anal. :)

Ikke gjør det om du ikke føler det klar for det. Og dersom du likevel vil prøve, kjøp den minste buttplugen du kan finne på kondomeriet og prøv deg litt i dusjen. Men husk glidekrem.

Etterpå kan det føles ubehagelig med en del glidekrem og annet rundt det området, men så har du sannsynligvis også nettopp hatt det kjempegodt.

Skrevet

Dere jenter som liker analsex; er det mange av dere som har fått det til med velutstyrte menn?

Jeg har lyst til å prøve, men kjærestens penis er så stor (tykk) at jeg kan aldri i livet se for meg å få den inn der. Foreløbig er en finger meeer enn nok....

Kan den være for stor til at det er gjennomførbart, eller er det bare til å stå på og "bite tenna sammen"? :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...