Retz Skrevet 17. juli 2003 #21 Del Skrevet 17. juli 2003 Her er eit hus her er ei dør vindauge 1-2-3-4 så bankar vi på kva kjem nå? STEIKJESTOVE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 17. juli 2003 #22 Del Skrevet 17. juli 2003 Hva? Kan ikke folk starte en setning med stor bokstav eller? Jennifer hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 17. juli 2003 #23 Del Skrevet 17. juli 2003 Hvordan uttaler dere quesadillas da? eller fajitas? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 17. juli 2003 #24 Del Skrevet 17. juli 2003 quesadillas = kesadillas fajitas = fahitas klem Iset 21+6:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. juli 2003 #25 Del Skrevet 17. juli 2003 Jennifer: jeg melder meg hervet som stiiker! Sier ikke [stiik] plagsomt ofte da, men jeg har nok sagt det ja, jeg har nok det. Ser jo at det er feil, men av og til tenker jeg ikke over hva jeg sier. Steikje flotte gardiner derimot.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. juli 2003 #26 Del Skrevet 17. juli 2003 En ting til: at folk uttaler retter med franske, tyske, italienske og diverse andre navn feil, er "greit nok". Irriterer meg mer over alle de som spiser sjylling og skjøttkaker til middag. Viktigere å kunne si det riktig enn å ha riktig vokaluttalselse på lasagnen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 17. juli 2003 #27 Del Skrevet 17. juli 2003 Quesadilla --> kesadija Og steak IKKE stiik!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 17. juli 2003 Forfatter #28 Del Skrevet 17. juli 2003 En ting til: at folk uttaler retter med franske, tyske, italienske og diverse andre navn feil, er "greit nok". Irriterer meg mer over alle de som spiser sjylling og skjøttkaker til middag. Viktigere å kunne si det riktig enn å ha riktig vokaluttalselse på lasagnen! Sant nok. At noen ikke klarer å si kj, er det bare slurv, eller klarer de virkelig ikke si det? Men..å få et ord som steak til å bli stiik, noe som ikke betyr noe, det synes jeg egentlig er godt jobba. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 18. juli 2003 #29 Del Skrevet 18. juli 2003 Jennifer: jeg melder meg hervet som stiiker! Jennifer sier i kor: Hei Mie! (Jippi, jeg er ikke alene) Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 18. juli 2003 #30 Del Skrevet 18. juli 2003 Men hva med de som uttaler utenlandske ord med stumme bokstaver riktig, men så skriver de dem uten de stumme bokstavene... Har sett noen eksempler her inne, og noen ganger må man virkelig vri hodet for å skjønne hva folk mener... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 18. juli 2003 #31 Del Skrevet 18. juli 2003 Men..å få et ord som steak til å bli stiik, noe som ikke betyr noe, det synes jeg egentlig er godt jobba. Å, det er ikke sååå vanskelig, da, i og med at diftongen 'ea' ofte uttales 'i' på engelsk. Og hvordan kan de vite at det ikke betyr noe, for dem betyr det jo biff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 18. juli 2003 Forfatter #32 Del Skrevet 18. juli 2003 Ja, men når det snakkes om et biff-hus..da synes jeg det er bra jobba. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. juli 2003 #33 Del Skrevet 18. juli 2003 Ja' date=' men når det snakkes om et biff-hus..da synes jeg det er bra jobba.[/quote'] *fnis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 18. juli 2003 #34 Del Skrevet 18. juli 2003 Kan vi ikke bare si Big Horn da? (Bigg hårn) Mye greiere da gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 18. juli 2003 Forfatter #35 Del Skrevet 18. juli 2003 Jammen alle Steak Housene heter ikke Big Horn joo. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 18. juli 2003 #36 Del Skrevet 18. juli 2003 Er ikke noe rart det regner her i dag. Sola er opptatt med å kværulere/flisespikke på KG! [kåge] Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 18. juli 2003 Forfatter #37 Del Skrevet 18. juli 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 18. juli 2003 #38 Del Skrevet 18. juli 2003 Jammen alle Steak Housene heter ikke Big Horn joo. hehe Men de heter som regel noe mer enn Steak House likevel. Ellers å kan vi boikotte alle som er vanskelige å uttale navnet på. Forrseten har pappan min prestert å bestille en Big Mekk på McDonalds når han debuterte som drive-in-kunde. et verste er jo at det hadde blitt like galt uansett hva han skulle ha... Mekk Farmer for eksempel. En Cheeseburger skulle han nok klart nesten smertefritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 18. juli 2003 #39 Del Skrevet 18. juli 2003 En pizza [pitza] burde vel være safe, eller tror tror du det er fare for at Lea pappan bestiller en [pissa]? :o (Denne fredagshumoren min er vel ikke akkurat kjempegod, men...) Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 18. juli 2003 #40 Del Skrevet 18. juli 2003 quesadillas = kesadillas fajitas = fahitas klem Iset 21+6:) :o Er det ikke kesadija? Trodde 2 ll på spansk ble j? Godt at vi får ryddet opp i disse viktige problemstillingene. Det er tudelig at jeg har mye å gjøre på jobben... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå