Gå til innhold

Aurelias Drøm

Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

Blir ikke akkurat i kjempehumør av det regnværet nei :( Kan det ikke bare være sol og sommer snart da?

Flink du er som skal å trene da, hva slags dans er det?

Spennende med symptomjakt ja :lur: Pleier alltid å få ømme brystvorter etter el jeg....

Ha en super kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir ikke akkurat i kjempehumør av det regnværet nei :( Kan det ikke bare være sol og sommer snart da?

Flink du er som skal å trene da, hva slags dans er det?

Spennende med symptomjakt ja :lur: Pleier alltid å få ømme brystvorter etter el jeg....

Ha en super kveld :klemmer:

ja, fikk jo ømme brystvorter etter sist EL-tidsperiode også.. så det kan henge på greip det.

Var en hel haug med danser, bl. indisk, hip hop, tango osv.. og 30 min afro på slutten. bongo bongo! (altså på aerobik/lekevis.. , ikke profft). ble veldig svett og sliten uansett, og gøy var det... bongo bongo bongo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en hel haug med danser, bl. indisk, hip hop, tango osv.. og 30 min afro på slutten. bongo bongo! (altså på aerobik/lekevis.. , ikke profft). ble veldig svett og sliten uansett, og gøy var det... bongo bongo bongo

Det hørtes moro ut! :danser:

Ønsker deg en fin kveld i regnværet. Det bøtter ned her også. :sukk:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lhinn
Begynner å kjenne litt ømme bryster nå.. la meg se, det blir da CD 19. Når er det egentlig i syklus de blir ømme? Rundt EL? Eller etter mens man venter på IKM? Kjenner det mest i brystvortene når jeg tar på dem da. (hehe noe jeg gjør hele dagen.. ehh nei kanskje ikke akkurat... )

Hei!

Jeg pleier å få ømme nippler gjerne etter EL (men har opplevd at de har blitt såre samme dag/rett før eggløsning finner sted). De pleier å være såre i ca én uke hos meg..

Kjekt at kroppen gir oss litt symptomer i denne prøvinga ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er litt deilig, for jeg kjenner igjen symptonene denne syklus fra forrige, og er dermed ikke lenger helt grønn på min egen pillefrie kropp..

Det som skjer etter EL er:

Ømme brystvorter

Brystene vokser (kuuuult)

Oppblåst mage

spotting

De tre første har slått til nå, en uke etter EL. Er veldig fascinerende å følge med på. Hvorfor skal egentlig magefunskjonen påvirkes av syklus, det er da høyst upraktisk? Har det noen funksjon, eller er det bare en teit bieffekt av alle hormonene.

Og hvorfor vokser puppene etter EL, og ikke før ? Hadde jo vært greit for å lokke til seg flere menn, mener jeg.. hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du sier noie?? Har heller ikke blitt klok på denne kroppen :klø:

Jaja men prøver jo hver syklus da :fnise:

:duskedame: :duskedame: :duskedame: Heier for at symptomene denne mnd er grunnet spire i magen ;)

:5: for mars baby :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heey, det er ikke bare meg som har ømme bryster etter EL..Trodde det var et EL symptom, og ble nervøs for at det skulle vise seg å bli en monstersyklus denne PP..

:danser:

SÅ får vi se da, om ømme bryster etter EL er et tegn på at spiren ikke fester seg da?

Time will show :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som sier at de pleier ha venelige ømme bryster etter el men den mnd se faktisk ble gravid hadde de ikke det??! :klø: Merkelig dette men kanskje det er sånn for oss med ømme byst :fnise: Enn vet aldrig nei...

Håper det ble klaff denne gang og kanksje noe testing snart??

Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne perioden er jeg overbevist om at jeg ikke er gravid.. fordi jeg ikke aner når EL var (men rundt dag 14) var vi ikke så flinke på :sengekos: , og han hopper jo enda av... Har så lite troa på det, at jeg har drukket endel alkohol f.eks. (noe som føles litt problematisk,... for den om den halve prosenten sjanse slår til...krise!!!)

men nei.. jeg er nok ikke gravid denne gang. Kommer ikke til å teste før evnt TR er flere dager forsinket. Har ingen symptomer heller..brystvortene var ømme kun en dag og to, og så har jeg noen stikk i magen/underlivet occasionally. Hatt en del utflod. :sjenert: Er enda strålende fornøyd med å være pillefri og lære kroppens naturlige syklus og kjenne.

Ellers:

deeeeilig sol og sommer, vært på utflukt til min hjemby med sambo, spist reker og grillet, gått tur, syklet 3.7 mil idag (og formen var mye bedre enn sist).. solet meg og blitt solbrent.. ajaja. jeg elsker sommeren!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor hopper han av? Vil han ikke bli pappa, høres bare så merklig ut at han hopper av hvis han vil ha barn?

ellers så håper jeg du nyter solen :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert lurt å være innstilt på å ikke være gravid, så blir du bare veldig positivt overraska hvis du skulle være det likevel! :)

Så flink du er til å trene! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers:

deeeeilig sol og sommer, vært på utflukt til min hjemby med sambo, spist reker og grillet, gått tur, syklet 3.7 mil idag (og formen var mye bedre enn sist).. solet meg og blitt solbrent.. ajaja. jeg elsker sommeren!!!!!!

Høres ut som en herlig dag :) Håper sommeren byr på maaaange slike dager fremover ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du storkoser deg på samme måte som meg når det er finvær!

Lykke til med evt TR, det kan jo være klaff ;)

Hehe...(Man må jo være positiv her inne)

Håper dere får enda mer finvær fremover og at dere fortsetter å kose dere sammen :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lhinn

hei hei :goodbye:

hvordan går det her om dagen? :lete:

imponert over de som klarer å unngå testing! jeg har enda ikke klart å vente til IKM dato :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare i min dagbok at det blir litt stille når det er :sol: ute! Bra det.. skal jo ikke sitte inne foran PCen når det går an å være ute! 3,7 MIL!!?? Er du sprø??! Det hadde jeg aldri klart, med mindre det var flatmark eller nedoverbakke hele veien! :fnise: Lykke til med IKM og evt testing om litt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heihei alle!!! setter så stor pris på besøk fra dere her.. :klem: ikke meningen å holde dere på pinebenken.

Jeg spotter og murrer, og tenker at jeg snart får tantebesøk.. føles sånn. Trøtt og tung i kroppen, i magen.. Men jeg forventet ikke noe annet.

Ble bare litt skuffet sist.. da *netta* spurte hvorfor han hopper av.. eller ble litt lei meg da. Ikke pga *netta* såklart, men pga at han hopper av og ikke er klar. Dumme, kjæreste... :nei: Men tar det ikke så tungt.. tenker at da kan jeg drikke mye vin og kose meg.. hihi. (tanken på å ikke drikke alkohol er jo fryktelig.. særlig midt i ferien..) hehe skulle tro jeg var alkoholiker. (er ikke det, nei)

(misforstå meg ikke.. jeg synes et barn og graviditet er verdt å ofre dette for.. heller et lite offer)

Så alt i alt har jeg det bra.. føler meg heldig som får tantebesøk i helga og ikke i jobbuke, for jeg blir temmelig daff av det. Uff, går vel ut over "hardtreninga" til sykkelrittet også..

(det var en overdrivelse ja, jeg tar det hele veldig kuli.. men begynner å bli litt bedre form iallfall)

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei alle!!! setter så stor pris på besøk fra dere her.. :klem: ikke meningen å holde dere på pinebenken.

Jeg spotter og murrer, og tenker at jeg snart får tantebesøk.. føles sånn. Trøtt og tung i kroppen, i magen.. Men jeg forventet ikke noe annet.

Ble bare litt skuffet sist.. da *netta* spurte hvorfor han hopper av.. eller ble litt lei meg da. Ikke pga *netta* såklart, men pga at han hopper av og ikke er klar. Dumme, kjæreste... :nei: Men tar det ikke så tungt.. tenker at da kan jeg drikke mye vin og kose meg.. hihi. (tanken på å ikke drikke alkohol er jo fryktelig.. særlig midt i ferien..) hehe skulle tro jeg var alkoholiker. (er ikke det, nei)

(misforstå meg ikke.. jeg synes et barn og graviditet er verdt å ofre dette for.. heller et lite offer)

Så alt i alt har jeg det bra.. føler meg heldig som får tantebesøk i helga og ikke i jobbuke, for jeg blir temmelig daff av det. Uff, går vel ut over "hardtreninga" til sykkelrittet også..

(det var en overdrivelse ja, jeg tar det hele veldig kuli.. men begynner å bli litt bedre form iallfall)

Hei :vinke:

Bra du tar det på den måten :) Dagen kommer nok da mannen er klar. Jeg har "jobbet" med min i lang tid. :gjeiper:

Er enig i at det er deilig med et glass vin etc i ferietid og på varme sommerdager.. Det er absolutt ikke det samme med grilling ved fjorden uten, men... Er nå verdt et opphold på 9 mnd + + syns jeg da (ikke at jeg har noen erfaring fra det enda men...)

Har forsøkt å "styre" TR besøket mitt til helgene jeg og mens jeg gikk på p-piller. Nå etterpå har jeg bare jublet for stabil syklus, så har smerter fått være smerter :flau:

Håper du har en fin torsdags-kveld, Aurelia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...