Gå til innhold

Aurelias Drøm

Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

Hei :goodbye:

Så linken din når jeg var inne i treningsdagboka di - og måtte bare innom en tur! Jeg er nemlig i fasen hvor jeg gleder meg veeeeldig til å starte prøvingen. Håper på å få med min kjære aktivt fra mai :)

Håper det klaffer for dere om ikke så altfor lenge! Jeg har ikke lest hele boka di, men ut ifra det jeg leste har dere ikke stressa veldig mye frem til nå... Håper også at det ordner seg uten stress!

Vi får stå på med trening og en sunn livsstil så vi er godt forberedt til :gravid:

Lykke til Aurelia :)

så gøy da! Da er vi på samme sted... jeg har også lyst å bli gravid til sommeren, og håper å begynne aktivt sånn i mai! Lyst på baby tidlig vår 2011 ;):) :) jeg har sååååå lyst å formere meg! *fnis*

liker tanken på å komme i bedre form frem mot da, så kan jeg holde det ved like mens jeg går gravid (forhåpentligvis).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mensenstart idag... og jeg er bare helt fullstendig tappa for energi! får lage meg en kopp te, finne sofaen, varmeputa og en liten sjokolade... trenger kos og varme og avslapning!

men idag er første dag i en ny syklus, juhu! gleder meg til neste oppsving.. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens sutreinnlegg:

Mensen kom visst først i dag.. så nå sitter jeg på jobb med hoven og vond mage, magen vrenger seg i kramper og korsryggen er bare så øm... Har tatt en tablett og håper at den virker snart!

Hilsen ei som synes synd på seg selv, og har svææææært lyst å krølle seg sammen på en sofa med ei varmepute på magen. Synes det er urettferdig at kvinner lammes sånn av mensen, og kan liksom ikke si på jobb at jeg har mensen heller. Ser for meg at de ville ha ledd av meg da... Hva er deres meninger om det`??

auuuuu..... :tristbla::tristbla::eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens sutreinnlegg:

Mensen kom visst først i dag.. så nå sitter jeg på jobb med hoven og vond mage, magen vrenger seg i kramper og korsryggen er bare så øm... Har tatt en tablett og håper at den virker snart!

Hilsen ei som synes synd på seg selv, og har svææææært lyst å krølle seg sammen på en sofa med ei varmepute på magen. Synes det er urettferdig at kvinner lammes sånn av mensen, og kan liksom ikke si på jobb at jeg har mensen heller. Ser for meg at de ville ha ledd av meg da... Hva er deres meninger om det`??

auuuuu..... :tristbla::tristbla::eeeh:

Huff, kan ikke si annet enn at jeg føler med deg :kose: Har nettopp slutta på pillen etter syv år, og gruer meg til å få "ekte" mens igjen. P-pillemens er jo ingenting i forhold. Du får glede deg til du kommer hjem, og kose deg litt ekstra da :sjokolade:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, kan ikke si annet enn at jeg føler med deg :kose: Har nettopp slutta på pillen etter syv år, og gruer meg til å få "ekte" mens igjen. P-pillemens er jo ingenting i forhold. Du får glede deg til du kommer hjem, og kose deg litt ekstra da :sjokolade:

Takk for støtten... ting ble heldigvis bedre etter en ibux igår.. det var skrekkelig en periode der, virkelig! Ganske slakk idag også, men er happy for det er fredag og jeg kan jo bare slappe av hjemme kveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så herlig nå som sambo endelig begynner å varme skikkelig opp for baby...Tydelig at han trenger mye tid, og må venne seg til tanken sakte, men sikkert.

Nå begynner han å virke veldig klar da... som at han har fått et nytt jobbtilbud nå, og han leser godene opp høyt til meg i tilbudet. Han fokuserer kjempemye på permisjonsbetingelser osv for pappaperm :rødme: for å finne ut hva som er best for oss i fremtiden. *smelt* Og da vi var på polet i forgårs valgte jeg meg noen brosjyrer om nyheter og pollisten for januar/februar. Sambo tok en brosjyre til og la på toppen av de jeg tok: "den beste starten. råd til deg som planlegger eller venter barn", og så på meg og smilte så herlig :rødme: :rødme: :rødme: .

Jeg har tydelig sagt at jeg har lyst å begynne å prøve i april/mai, tror nok jeg kan få han med på det... Han hopper enda av i svingen da.. har vel blitt naturlig for ham. Jeg tror at han tror jeg blir gravid absolutt med engang han ikke hopper av, derfor blir det en big deal for ham. Litt sånn NÅÅÅÅ lager jeg en baby, nei dette blir stort... åhhh min kjære sambo :rødme: :rødme: elsker deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhhh min kjære sambo :rødme: :rødme: elsker deg!

:rødme:

Ble så glad av å lese at sambo nå er klar for babylaging :) Du har vært tålmodig og ser ut som om det har vært veldig bra for sambo'n din å ha hatt litt tid på seg :)

Moro, moro :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

idag føler jeg meg litt blæh.. og er jo eggløsningsdag også, og jeg har ikke hatt sex på flere dager... og mannen er litt "vanskelig" hele veien. Jeg føler liksom at selv om jeg hadde blitt gravid nå, ville det vært litt bittersøtt fordi jeg måtte kjempe for det. hehe.. :sjenert: dumme mannen!!!! slår litt løs på han...."gi meg en baby..dumming!!!"

sånn.. måtte bare få det ut... :sukk: skal heldigvis(?) på trening idag og få brent ut litt energi. Skal se at jeg føler meg mye freshere etterpå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og hopp.. idag står BOSU på programmet.. føler IKKE at jeg hopper over av begeistring, akkurat. Trøtt.. og mett!! Great.. ;)

gleder meg til etter trening da, for jeg tror jeg har godt av det idag... går sikkert så bra så! Go Aurelia!! :duskedame:

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :goodbye: liten rapport fra syke Aurelia

er litt forvirret nå.. er syk med luftveisinfeksjon og satt på antibiotika. Føler meg naturligvis litt mindre pigg og ikke normal.

5 dager til mensen er ventet.. og jeg har følgende symptomlignende greier:

gul urin med stram lukt

svie ved vannlating

vondt i magen (ehhmm.. litt stramt, stikkende?) håpløst å forklare

reagerer på lukter

har ikke PMS enda

Utenom det er jeg jo trøtt, varm, slakk, lettere kvalm og alt det der...

mest det med urin osv jeg tenkte på. noen som har noen innspill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du bør ta deg en tur til legen og ta en urinstix, høres jo ut som om det kan være en urinveisinfeksjon du har fått... Har du hat uvi før? Min erfaring er iallfall at det beste er å komme seg til legen så fort som mulig

Selvfølgelig håper vi at det kan være andre ting i gjære :nigo: (evt. i tillegg til UVI)

Men nå huska jeg plutselig at du går allerede på antibiotika... sa du noe om sviing ved vannlating da du var hos legen..??

Uansett god bedring!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar, Twinkle! Har ikke hatt UVI før, så jeg vet ikke helt hva det går i... fikk dette når jeg begynte på antibiotika, så jeg mistenker en bieffekt av kuren. tørre slimhinner.. føler meg helt rød og sår nå. Skal til kontroll hos legen i morgen, jeg får nevne det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært hos legen, og fått påvist UVI...blæh! Måtte bytte antibiotika, og har tatt de første to pillene. UVI gå din vei, for her er du ikke velkommen!!

Sykemeldt ut fredag, men begynner å hjelpe på formen nå da.. LItt slakk og tung enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er LITT besatt av at UVI nå betyr at jeg er gravid...Jeg mener, jeg har jo aldri hatt det før. de sier jo at gravide blir det lettere? Liten sjangs altså, men man klamrer seg jo alltid fast..,. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nesten frisk nå, fra begge sykdommene.. og nå står heksa og banker på. fra det ene til det andre, aldri fred og få. Heldigvis er det helg og mulighet for å slappe av en dag til....

ugggghhh den dumma heksa! :kosteskaft:

(tenk om mensen istedet hadde vært ...tja la oss si en rekke miniorgasmer som bieffekt... da hadde det vært kjekkere i ventetiden) fnis... :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia :vinke: Innom og leser!

:heks: kan være skikkelig dum ja, både med smerter og ubeleilige besøk. Er i samme situasjon her også, men her markerer den begynnelsen på PP1 da så det er egentlig bare spennende. Men blir nok som deg snart jeg også, hvor det kun er dumme dumme :heks:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

ikke akkurat veldig aktiv her om dagen.. status er ganske lik her :)

men føler et par symptomer og tenkte jeg kunne skrive dem ned..

-lørdag: vin var ikke godt, og fikk vondt i magen, på sida, slik at jeg måtte holde meg på magen. ca. 3-6 dager etter eggløsning. Jeg trodde det var mageknip.

munnsår.. kom plutselig, og føles helt rart... helt sår og øm i ganen

sår hals

litt snufsete

trøtt og uopplagt.. la meg tidlig hele helga, rett over 9 søndag

litt blod i trusa på andre dagen... ganske lite..

metallsmak i munnen.. (grunnet munnsår)

Tror nesten det var det :jepp:

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...