Gå til innhold

Aurelias Drøm

Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

heihei og god morgen!

Well, I guess I jinxed it yesterday.. with the paintalk. Fikk veldig vondt ca 1/2-Time etterpå, og gikk og la meg. Tenkte jeg ville sovne søtt inn, der jeg lå med varmeputa på magen. Men neida!! Lå og vrei meg, før jeg 2 timer senere stod opp med sterke smerter. Følte jeg skulle kaste opp. Tror det var luftsmerter :angry: Stod opp, spiste en LINK, en IBUX og varma opp varmeputa på nytt. Og starta og kna magen noe voldsomt for å få noe action der. Ble heldigvis bedre, og slokna etterhvert. Sov godt etter dette.

Sliter dere også voldsomt med oppblåsthet, luft, magetrøbbel når tanta er på besøk? Noen tips? Idag skal jeg spise masse sunn og god mat, starte dagen med havregrøt. Og få trent litt. Alt for å redusere dette problemet. Tar gjerne imot tips fra dere også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hørt at Ibux ikke er bra for prøvere.. bør bruke Paracet, etter det jeg har forstått.

Mine tips mot smertene: Lett joggetur, soving, SATC på DVD og såklart varmepute..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snart friskmeldt fra tanta nå...

Fikk litt tilbakefall av babytankene: tenk om jeg er gravid selv om jeg blør? hehe. Vanskelig å gi slipp på tanken. Hvorfor jeg trodde det? halsbrann, småkvalm, føler meg litt svåsvimmel. Men har ikke tenkt å teste, må bare prøve å roe meg helt med at jeg IKKE er gravid. hehe.

Ellers nydelig vær idag, og dagens planer er som følger:

-kanskje trene

-gå ut og spise med sambo

-høytrykksspyle terrasse før beising (sambo har begynt)

-har booket inn sykkelen min til vårservice

Tok tempen idag morges for første gang. Den var 36.69. Var ikke det litt høyt da, til å være på dag 3 i syklus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36,6 var det min sank til dagen før jeg fikk tanta sist så er nok normal temp for noen mens høyt for andre. Når du ikke har målt etter og under el er det litt vanskelig å vite ja :)

Så bra dere får gjort klart ute deilig med finværet nå ;)

Håper du har en knallbra dag og heier litt for at denne pp skal spira sitte ;)

:duskedame:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som om du har litt å henge fingerne i i dag ja :)

Så lenge du blør vanlig er du nok ikke gravid tenker jeg, men man kan jo aldri vite da ;)

Ikke noe peil på temping jeg...kanskje jeg skulle begynne med det denne måneden også.... hmm...

Ha en super dag og kos dere :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix::strix::strix::strix::strix::strix::strix::strix::strix:

Fyller prøveboka mi med babystøv hentet hos Thumbalina...

Guri så gøy hvis det er min tur neste gang!!!

*ønske seg*

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix::strix::strix::strix::strix::strix::strix::strix::strix:

Fyller prøveboka mi med babystøv hentet hos Thumbalina...

Guri så gøy hvis det er min tur neste gang!!!

*ønske seg*

Ja, så moro at hun er gravid!!! Håper også det blir din tur neste gang!!

Her er litt babystøv fra meg også: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

:):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk for alt babystøv...

det funka.. nå er jeg :gravid: ... og så med en inder av alle ting! fra spøk til alvor, hvorfor kan jeg aldri lære når jeg går på indisk restaurant?? Magen buuuuler og jeg er sååå mett. Men godt var det ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::hjerter_rundt::strix:

Hei hei - er bare inne å legger fra meg litt gode ønsker og babystøv.. tenk nå har jeg faktisk litt å gi fra meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*innom og ruller meg litt i alt babystøvet du har flygende her inne* :pasha: :pasha: :pasha:

Utrolig trist med mensen! :troest: Men da får vi gå for Prosjekt Gravid i Juni, da! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*innom og ruller meg litt i alt babystøvet du har flygende her inne* :pasha: :pasha: :pasha:

Utrolig trist med mensen! :troest: Men da får vi gå for Prosjekt Gravid i Juni, da! :jepp:

Jeg ruller med her inne

:pasha:

Og det vil føre til at vi alle er med i Prosjekt gravid i juni!!

Anyways...Håper menssmertene har gjort seg ferdig og hos deg, ikke no artig å plages med sånt..

Håper du har en fin dag Aurelia! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei.. menssmertene er helt borte nå, det har vært bra i går og idag. Tanta har ikke helt dratt til Blokksberg, men hun er på vei. Gleder meg til avreise, og :humpe: igjen... hehe. Har sykla en mil i kveld, superdeilig. Etter en herlig dusj koste jeg med rødvin og ritzkjeks med litt ost... NICE! føler meg herlig avslappet i hele kroppen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:overrasket: En mil? :dåne: Da er du ihvertfall sprekere enn hva jeg er... :sjenert:

:hoppe: for at mensen snart er over og at det igjen er tid for :humpe: ! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei.. menssmertene er helt borte nå, det har vært bra i går og idag. Tanta har ikke helt dratt til Blokksberg, men hun er på vei. Gleder meg til avreise, og :humpe: igjen... hehe. Har sykla en mil i kveld, superdeilig. Etter en herlig dusj koste jeg med rødvin og ritzkjeks med litt ost... NICE! føler meg herlig avslappet i hele kroppen...

Hallo!

Er det nå jeg skal skryte av at jeg og kjære sykla to mil i går? Hehe..Men det var med innlagt stopp og "kaffepause" hos et vennepar..

Men jeg elsker å sykle - det er den treningsformen som fungerer best for meg, sånn forbrenningsmessig...For med god musikk på øret går det unna! Sykler du mye?

(Vi kjøpte oss sykkelcomputer i vår, for en motivasjon å se fart/tid/ant. km!! )

Håper du får en fin dag i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at tanta er på returen. Da er det bare å brette opp armene (eller rettere sagt, brette ned buksene :fnise:), sette i gang og håpe på det beste. :lur:

Håper du har en super dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*friskmeldt* Det er det jeg sier når tanta stikker til Blokksberg igjen.. Er så herlig atte! ;)

om jeg er sprek?? ehh nei.. ikke så fryktelig, jeg har falt litt av lasset det siste året. Men tror og håper at jeg raskt kan snu det, jeg er ikke så ute og kjører.

Nå skal jeg sykle til jobb fremover, og endel utenom også. synes sykling er kjekt og god trening. Har nett investert i sykkelcomputer jeg også, og fikk den til å virke i går. Kjempekjekt og motiverende!

Idag er jeg forøvrig TRØTT.... holdt på å sovne bak rattet i bilen osv. (ikke direkte, men føltes sånn).. mest lyst å legge meg på sofaen og sove litt, iallfall bare se på tv. skal se luksusfellen ikveld, sambo og jeg bruker se. Så lærer vi litt om hvilke feller vi ikke skal gå i... (vi har det greit vi da, tror vi er gode på å bruke fornuftig).

Har faktisk merket at nå som jeg prøver sparer jeg automatisk litt penger.. i tilfelle jeg plutselig må begynne å handle babytøy.. men så får vi se hvor lenge det varer det, dvs hvor langt dette drar seg ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er mange her som driver og sykler. Tror jeg skal la meg påvirke, kanskje børste støvet av den gamle sykkelen, eventuelt kjøpe en ny når skattepengene kommer. (Den gamle er gammel, og begynner å ruste litt, knirker fælt og i tillegg har jeg skrudd den sammen selv, litt skummelt ;) )

Så lurt å spare penger! Jeg er ikke veldig flink til det, men forrige måned hadde jeg over 1000 kr igjen på konto når neste lønning kom inn, og det har aldri skjedd før, hehe... Så kanskje det er noe som følger med?

Eller kanskje det har en langt mer naturlig forklaring, jeg merker hvertfall at mye av den tida jeg før brukte på nettshopping bruker jeg nå på å sitte og skrive her. Og det er jo gratis!! Også blir det liksom ikke så veldig mye klesshopping (bortsett fra undertøysutskeielsen min nylig på VS), jeg tenker jo at jeg venter til jeg blir litt rundere over magen, så kan jeg kjøpe noen stilige mammaklær.

Gleder meg til det :rødme:

Kos deg med TV-kveld! (Luksusfellen er tragikomisk) :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt du er "friskmeldt" igjen :) Nå bare har den tanta å holde seg langt borte fra deg leeeeenge :regler:

Flink du er som skal begynne å sykle til jobb da, kunne ønske jeg også kunne det, men er nok litt for langt...

Ha en super kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...