Gå til innhold

Aurelias Drøm

Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

ok.. jeg måtte bite i det sure eplet i går, og gikk avgårde til vaktapotek.. måtte kjøpe min første graviditestest gjennom en luke, ble nesten litt flau jeg.. følte meg som 14.. :)

Bestemte meg for å ta testen idag morges.. på morgenurin. Jeg våknet tilfeldigvis opp 03.00 inatt, og da måtte jeg nesten ta testen da ( for jeg måtte tisse). Måtte sikre 4 timers oppsamling (og skulle opp før 06).

jada, dautrøtt og i halvsøvne tok jeg tessen.. og var veldig rolig igrunn da jeg ventet. (sikkert fordi jeg knapt var våken)... den var negativ. (litt skuffende ja, så brutalt at det står sort på hvitt IKKE gravid. var CB digital. Vet jo at jeg KAN enda være gravid, fordi jeg testet noe før IKM. (og vet ikke engang når IKM er).

Men regner det mest som sannsynlig at jeg ikke er det.

Noe mensmurringer idag ja, føles som tanta er rett rundt hjørnen..

Men sola skinner ute, er en deilig dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja kjenner igjen den følelsen ja... jeg gikk jo på en smell på lørdag.. klarte ikke å la være å teste selv om jeg VISSTE at den kom til å være negativ..alt for tidlig å teste.. men jeg MÅTTE liksom bare.. hehe... nå blir det testing til onsdag før legetimen også blir det ikke noe mer før etter helga hvis ikke TR kommer på lørdag/søndag... men er jammen ikke lett dette! Hadde ikke trodd jeg skulle bli så opphengt i det... men klarer nesten ikke å la være..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det spennende! :) Moro med så mange symptomer. Håper TR holder seg lang borte!

Håper du har en fin dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei.. laaang dag på jobb, og dautrøtt nå. tror jeg hopper i seng meget snart :veslejenta: Ellers vært i fin form, ikke følt så mange symptomer verken her eller der (ikke hatt så mye tid til å tenke over det heller)

droppa alkohol helt på greia idag, følte ikke noe stort behov for det heller..

Ellers kan jeg nevne at det gikk vel 5 uker fra jeg slutta på pilla til jeg fikk TR, så jeg aner ikke om jeg har 28 dagers syklus nå. Satt jo bare det som utgangspunkt. Kanskje jeg må lenge og vente.

Etter nattens negative test tror jeg jeg drøyer neste test... iallfall 3 dager. hvis de testene snart kommer med posten da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Jeg syns det var en stor barriere å ta den første testen..Utsatte det en hel time fredagsmårran før jeg turte..og etter at den ble negativ tok jeg det litt mer med ro - skulle jo vente helt til i dag mårres hvis jeg ikke hadde fått TR på søndag..

Huuhuu..Vi er ikke lengre testjomfruer!

Så spørrs det hvor lang tid det vil ta før vi blir testetøser...;)

God natt, sov godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og :duskedame: på at mensen ikke kommer på mange mange måneder! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heihei.. laaang dag på jobb, og dautrøtt nå. tror jeg hopper i seng meget snart :veslejenta: Ellers vært i fin form, ikke følt så mange symptomer verken her eller der (ikke hatt så mye tid til å tenke over det heller)

droppa alkohol helt på greia idag, følte ikke noe stort behov for det heller..

Ellers kan jeg nevne at det gikk vel 5 uker fra jeg slutta på pilla til jeg fikk TR, så jeg aner ikke om jeg har 28 dagers syklus nå. Satt jo bare det som utgangspunkt. Kanskje jeg må lenge og vente.

Etter nattens negative test tror jeg jeg drøyer neste test... iallfall 3 dager. hvis de testene snart kommer med posten da...

Så flink du er!! Er litt glad for det jeg, siden jeg er litt prippen på sånt selv! :)

Blir spennende med neste test!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens symptomer

• halsbrann
  • lettere uvel (småkvalm) på kvelden
  • lite middagslysten
  • mensmurringer
  • svak verk i korsrygg

Ikke veldig sterke symptomer da, bortsett fra halsbrann kanskje..Føles som TR ikke er så langt unna. Håper hun kommer snart hvis hun først skal komme!

ehhh.... :smoke: jeg har visst blitt en testjunkie! Tok en ny test idag.. (da testene jeg hadde bestilt endelig kom). En billigtest av stav-varianten, skulle vise to streker. ble negativ idag også! NÅ skal jeg ikke teste mer før det går "laaang" tid eller jeg får skikkelig sterke symptomer. Fremdeles en dag til IKM...

Og magefølelsen på om jeg har truffet klaff nå er ganske laber... Ble nok bare litt ivrig.. Men jeg er ikke lei meg for det, kan fint vente jeg.. passer meg igrunn bedre og drøye litt også! (ellers synes vel sambo jeg er så fruktbar at han må ha på seg verneutstyr bare vi skal kline...) hehehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med mange symptomer da :) Håper tanta holder seg laaangt borte fra deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til mensen: :kjefte::sinna: :slåss: :pisk: :slår: :trampe:

Sånn, nå holder den seg forhåpentligvis unna!

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk også på en testesmell i dag - nå blir det ikke mer testing på lenge..

Hvis tanta ikke har vist seg innen tirsdag - så får jeg heller kjøpe en da... nå har jeg ingen i hus og da slipper jeg at det ligger å gnager meg i bakhodet...

Tanta har vært veldig stabil i ankomsten de siste 4 syklusene så da bør hun stille på tida på lørdag/søndg nå også... hvis ikke det er noe på gang da... håper jo hun holder seg langt unna men... har ikke så mye tro på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter i spenning på hva som skjer her :popcorn:

Krysser fingrene for at du ikke får tantebesøk

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dette er så spennende.. dauer snart! hehe. Vanskelig å konsentrere meg om jobb.. tenk om jeg er gravid da!

Siste nye symptom er uopplagt og uvel i dag morges, og brun utflod.. Leste på nett at mange får sånt brunt tidlig i graviditeten.

spennende!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se, her var det jo alt en dagbok her... og jeg som akkurat har svart deg i min dagbok og sagt at du må lage deg en du også... jaja, der ser vi hvor godt jeg følger med! :rodme:

Ser at symptomjakten er i full gang - det er moro!! Negative tester, derimot, er ikke så moro... Men her er det definitivt en positiv stemning, så jeg kommer nok innom for å rulle meg litt i den følelsen av og til! :klem:

Håper TR holder seg unna deg nå! (Hvis ikke er det jo veldig greit å få sjekket at alt "virker" som det skal!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Utrolig spennende med disse symptomene ja, og forferdelig vanskelig å ikke kjenne etter.

Masse lykke til videre med prøvinga. Her skal jeg følge med hva som skjer framover! ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhh, dette er spennende lesing!

Håper TR holder seg laaaangt borte! :slåss: :fise: :slår: :scorpis::scorpis:

:fnise:

:hoppe: for en liten spire :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:eeeh: Lei idag.... Blir gal av å ikke vite. hehe

Takk for alle hilsninger, kommer tilbake mer pratesyk snarlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det? :hoppe: i forventning! Nå er du vel en dag eller to over IKM? *spennende*

Til mensen: :slåss: :kjefte::sinna:

Til spiren: :duskedame: :duskedame: :hjerte::strix:

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...