LekeHusmor Skrevet 24. april 2009 #61 Del Skrevet 24. april 2009 flinke dere har vært!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 24. april 2009 #62 Del Skrevet 24. april 2009 Har fortalt mannen om situasjonen deres og at dere har fått avslag på sosialstønad og beskjed om å bruke BSU-pengene. Da tente han på alle pluggene; "Det kan de ikke kreve pga at de pengene kun skal gå til bolig og om de tar ut pengene vil de jo få en enorm baksmell pga skattefordelene disse pengene har gitt tidligere. Idiotiske sosialkontor!!!!" Han oppsumerte det jeg tenkte på en veldig fin måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 24. april 2009 #63 Del Skrevet 24. april 2009 Fine Mannen, det var godt sagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 24. april 2009 #64 Del Skrevet 24. april 2009 Det synes jeg også. Han ble faktisk ganske opprørt her, lurte et øyeblikk på om han skulle sette seg i bilen og kjøre til dere og ta sosialkontoret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 24. april 2009 #65 Del Skrevet 24. april 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 24. april 2009 #66 Del Skrevet 24. april 2009 som samboer har man faktisk ikke forsørgerplikt, så de kan ikke kreve at du skal bruke av BSU dersom samboeren din trenger hjelp fra sosialkontoret. hadde det vært du som søkte derimot... dumme drittsosialen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 24. april 2009 #67 Del Skrevet 24. april 2009 Her står det at samboere ikke har forsørgerplikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 24. april 2009 #68 Del Skrevet 24. april 2009 plingo: Vi søkte begge to, og søknadene våre ble (ufrivillig fra vår side) lagt sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
freezepop Skrevet 24. april 2009 Forfatter #69 Del Skrevet 24. april 2009 Takk for støtte Sitter nuh i sofaen, litt småfull og tingish. Vært på fest hos naboen noe som egentlig var fryktelig digg idag. Fått tilbake enda en låt nesten ferdigmiksa som va fryktelig bra, it's good Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 25. april 2009 #70 Del Skrevet 25. april 2009 Her var det stille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
freezepop Skrevet 25. april 2009 Forfatter #71 Del Skrevet 25. april 2009 Fra min side eller fra alle andre? Jeg er stille fordi jeg tygger på skjerfet mitt igjen og kan derfor ikke snakke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 25. april 2009 #72 Del Skrevet 25. april 2009 Den store skjerftyggeren. Her er det stille pga at vi har ordnet med vaskemaskin, skiftet dekk på bilen og skal snart ut i det fine været. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 25. april 2009 #73 Del Skrevet 25. april 2009 og jeg er på jobb og dør innvendig. ønsker dere en fortreffelig lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
freezepop Skrevet 25. april 2009 Forfatter #74 Del Skrevet 25. april 2009 Den store skjerftyggeren. Her er det stille pga at vi har ordnet med vaskemaskin, skiftet dekk på bilen og skal snart ut i det fine været. Dårlig unnskyldning for å ikke sitte og trykke oppdater i dagboka mi! Husmor: Om du dør invendig er dette stedet å være Ha en fin lørdag du også. Akuratt nå sitter jeg og (etter stygge blikk) ikke tygger på skjerfet mitt og hører på Fischerspooner. Jeg fikk også anbefalt et band med verdens beste navn, nemlig: The Red Crayon Aristocrat Club! Hør og last ned her: http://www.last.fm/music/The+Red+Crayon+Aristocrat+Club Fikk sneket meg til å sitte på med naboen ned til butikken, så en gåtur mindre er fint! Bare det at jeg fant nettop ut at jeg må opp på butikken alikevel, siden egg ble brukt til frokost, dang!!! Jaja, en sykkeltur går bra, mye bedre enn å gå tilbake med 3 liter pepsi slepende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 25. april 2009 #75 Del Skrevet 25. april 2009 hvorfor får du ikke tygge på skjerfet ditt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
freezepop Skrevet 25. april 2009 Forfatter #76 Del Skrevet 25. april 2009 Fordi det er en litt dum uvane som 1)Etterlatter skjerf på tenner og lepper 2)Gjør skjerf stive og ødelagte. Så det er ikke det at jeg har dritlyst til å spise på skjerf men ikke får lov, jeg har ikke lyst, det er bare gått fra uskyldig ungdommelig prøving til skjerfmisbruk, så jeg får bare hjelp til rehab da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
freezepop Skrevet 25. april 2009 Forfatter #77 Del Skrevet 25. april 2009 Ok, dagens blemme. Sitter ute med en (utrolig digg) kopp blå java-kaffe, sigg og tegner-skråstrek-prater med naboen. På en eller annen måte greide jeg å snu røyken før jeg tok den i munnen, og kjente at det plutselig at det svei på overleppa mi. Da hadde jeg prøvd å kile gloen på røyken mellom leppene, og greier ikke si noe annet enn "AU!!!", hvorpå grafica og naboen ser spørrende på meg. Jeg føler meg (ganske naturligvis) litt dum og sier bare at "oop, prøvde visst å ta inn røyken feil vei jeg". Jaja, sånn går nu dagan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 25. april 2009 #78 Del Skrevet 25. april 2009 Håper du ikke brant deg for hardt på leppene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 25. april 2009 #79 Del Skrevet 25. april 2009 Det er ikke synd på ham tenk, han har fått brownies Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 25. april 2009 #80 Del Skrevet 25. april 2009 Det er dårlig gjort jeg vil også ha brownies. Nå kom middagen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå