mizlis Skrevet 7. september 2009 #81 Del Skrevet 7. september 2009 Misliz: Du bør kanskje ikke ta alle de produktene samtidig! DET er litt overkill syns jeg. Selv om det er naturmedisin uten resept og i utgangspunktet harmløst, så er det ikke bra at du tar alle produktene sammen på den måten. Systemet ditt får bare sjokk. Prøv en. En av gangen ihvertfall. Det var det jeg tenkte og. Jeg er overvektig og har PMS plager og skal ha utreding for Pco. Jeg tror Vitex er bedre enn de andre. Jeg har så innmari vondt under mens har vært nødt til å ta paralgin forte osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2009 #82 Del Skrevet 8. september 2009 Det var det jeg tenkte og. Jeg er overvektig og har PMS plager og skal ha utreding for Pco. Jeg tror Vitex er bedre enn de andre. Jeg har så innmari vondt under mens har vært nødt til å ta paralgin forte osv. Husk at mye paralgin,paracet,ibux og andre smertestillende medikamenter kan ha skylden for pco. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullfia Skrevet 9. september 2009 #83 Del Skrevet 9. september 2009 Husk at mye paralgin,paracet,ibux og andre smertestillende medikamenter kan ha skylden for pco. Stemmer dette??? I såfall velger jeg heller å ha vondt i hodet... Hvor mye er egnetlig mye da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2009 #84 Del Skrevet 9. september 2009 Ja det stemmer,jeg tror veldig mange er veldig kjappe med å hive i seg smertestillende uten å tenke seg om. Tror mye kanskje er et par ganger i mnd? Jeg velger heller å ha litt vondt og det går faktisk helt fint. Hodeverk går over ved å få i seg nok vann og søvn. Menssmerter går bort ved å tvinge seg selv til å være i fysisk aktivitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullfia Skrevet 10. september 2009 #85 Del Skrevet 10. september 2009 Da blir det hodevondt fremfor magekrøll !! Står det noe om dette i pakningsvedlegget?? :klø: Har hørt fra helsepersonell på flere hold at det er bare å spise smertestillende...Gjerne en kombinasjon av ibux og paracet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 10. september 2009 #86 Del Skrevet 10. september 2009 Beklager men jeg har litt problemer med å ukritisk tro på en ubegrunnet påstand fra en gjest om at smertestillende forårsaker PCO... Har du noe dokumentasjon på dette? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2009 #87 Del Skrevet 10. september 2009 google pco,spør legen. Jeg fant ut av dette etter å ha hivd i meg massevis av voltaren,brexidol,paracet og ibux over en lang periode med smerter. Hadde aldri gjordt det om noen fortalte meg faren ved det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mizlis Skrevet 17. september 2009 #88 Del Skrevet 17. september 2009 google pco,spør legen. Jeg fant ut av dette etter å ha hivd i meg massevis av voltaren,brexidol,paracet og ibux over en lang periode med smerter. Hadde aldri gjordt det om noen fortalte meg faren ved det. Jeg bestilte vitex, men er gravid nå så jeg antar at jeg ikke trenger boksen. noen her som vil ha den? Har ikke hentet den på posten ennå. Graviditeten gjør meg trøtt og lat. hehe. Den som vil kan kjøpe den av meg. Er jo lettere enn å bestille fra Danmark. Si i fra i så fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vettel Skrevet 20. september 2009 #89 Del Skrevet 20. september 2009 Tror jaggu meg jeg skal prøve denne urten! Bor i Tyskland, her har de lengere tradisjon med alternativ medisin, så sikkert ikke umulig å få tak i. Et spørsmål: Har noen fått bivirkninger?? (altså kjipe bivirkninger, ikke at dere har blitt gravide! hehe!) Angående smertestillende: Gubben er anestesilege, han har aldri hørt om at pco forårsaker pco. (Merk han ikker gynekolog altså) Men han sier at Ibux, skal de som har vansker med å bli gravid, være forsiktig med. Dette står enten i legemiddelkatalogen og/eller pakningsvedlegget også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullfia Skrevet 27. september 2009 #90 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Jeg begynte på Vitex allerede i PP1 jeg, etter å ha lest så bare om det her Glemte å ta pillene etter EL (sannsynligvis var). Begynte på'an igjen når PP2 startet, glemte det etter EL igjen... Om det var Vitex'en eller flaks kan bare gudene vite.... Uansett så har jeg nå en bolle i ovnen Endret 27. september 2009 av Gullfia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+nette+ Skrevet 2. oktober 2009 #91 Del Skrevet 2. oktober 2009 Etter og ha lest alt dette... så har jeg i dette øyeblikk bestilt 1 stk vitex... jeg er i 1 pp men regner med at det tar litt tid:) så håper dette kan hjelpe:) åhhh gleder meg:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 3. oktober 2009 #92 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Har bestilt vitex på den danske helsekost siden -Noen som har peiling på hvor lang tid det tar før man mottar pakken? Endret 3. oktober 2009 av Dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 3. oktober 2009 #93 Del Skrevet 3. oktober 2009 Har bestilt vitex på den danske helsekost siden -Noen som har peiling på hvor lang tid det tar før man mottar pakken? Jeg har også bestilt Vitex, Dine Bestilte for 1-2 dager siden, og har selvfølgelig ikke mottatt den enda :gjeiper: men mener å ha hørt at de er veldig raske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+nette+ Skrevet 3. oktober 2009 #94 Del Skrevet 3. oktober 2009 Så spennende:9 jeg leste også at det skulle ta ganske kort tid:) Etter å ha lest alt her inne og andre steder.. må det jo være et bra produkt Men; er det noen som opplever kjipe bivirkninger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crow Jane Skrevet 3. oktober 2009 #95 Del Skrevet 3. oktober 2009 Vet nesten ikke om jeg tør å tro på den tråden her -- for det hadde jo vært en drøm om Vitex kunne hjelpe. Prøvd siden mai og merker jeg er tynnslitt i nervene allerede. Er visst ikke så lett å ha med å gjøre lenger heller.... Tror ikke folk har så lett for å forstå hvordan man har det når man prøver. Og det har bare gått 5 mnd etter 10 år på p-piller. Ja, ja - 8 dager til lønning :-) Kanskje blir det Vitex da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+nette+ Skrevet 4. oktober 2009 #96 Del Skrevet 4. oktober 2009 Vet nesten ikke om jeg tør å tro på den tråden her -- for det hadde jo vært en drøm om Vitex kunne hjelpe. Prøvd siden mai og merker jeg er tynnslitt i nervene allerede. Er visst ikke så lett å ha med å gjøre lenger heller.... Tror ikke folk har så lett for å forstå hvordan man har det når man prøver. Og det har bare gått 5 mnd etter 10 år på p-piller. Ja, ja - 8 dager til lønning :-) Kanskje blir det Vitex da..... Det kan jo være verdt det, trur en boks kostet 128 kr:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobaeticus Skrevet 5. oktober 2009 #97 Del Skrevet 5. oktober 2009 Nå har jeg også begynt på Vitex. Kjøpte fra Danmark. Ca 150kr og levering på 3 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #98 Del Skrevet 6. oktober 2009 Menssmerter går bort ved å tvinge seg selv til å være i fysisk aktivitet. Bullshit! Jeg har hatt så sterke menssmerter at jeg har vært sengeliggende 1 dag hver måned siden jeg var 13, så jeg vet faktisk at det ikke er så enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vettel Skrevet 6. oktober 2009 #99 Del Skrevet 6. oktober 2009 Til siste gjest: Vitex skal hjelpe på pms! :-) Har nå vært på apoteket og kjøpt Vitex idag, bor i Tyskland og her er det et vanlig produkt som brukes ved pco, menstruasjonsforstyrrelser, etc. Dere som har brukt dette: Jeg er på dag 7 i syklus, "for sent" å starte med Vitex eller er det bare å begynne når som helst? (tenker både for å regulere menstruasjonen og redusere pms, om jeg blir gravid også så er det jo bare positivt, hehe!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonaen Skrevet 6. oktober 2009 #100 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hei på dere som bruker/har brukt vitex Jeg har nå brukt vitex i ca to uker. Hadde eggløsning i helgen. Vi prøver å bli gravide men jeg syntes det var et stort pluss at den også hjelper mot pms plager. Fra eggløsning fram til mens er jeg sterkt plaget av brystsmerter, oppblåst mage, vondt i ryggen og hodet. Idag våknet jeg av brystsmerter. De er så såre! Hvor lenge må jeg ta vitex før den hjelper mot pms plager? Jeg forventer ikke å bli gravide denne prøveperioden, derfor håpet jeg liksom at jeg ivertfall skulle gå med pms plager i to uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå