Gå til innhold

munnsex, gjør man det


Gjest hallstein

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gjestkvinne
Man er ikke nødvendigvis _kjedelig_ i senga selv om man ikke vil utføre oralsex. Men man er, ubestridelig logisk nok, kjedeligere enn om man gjør det. Så blir det jo opp til to ting: 1. Vedkommende selv. 2. Parforholdet.

Kanskje dama de egentlig hadde foretrekt at du stimulerte henne med fingrene istede for med tungen ? Men du selv insisterer på at du VIL suge henne ?

Mange menn maser faktisk og skal på død og liv slikke kvinner - imot deres vilje ofte .Noen gir etter og tenker ok - får prøve .

Selv liker jeg best fingring og all annen type stimulering med hender / fingre -syns det er mye bedre enn med tungen .Har aldri følt meg helt vell med oralsex .Men kan godt suge mannen .Men han får ikke lov å komme i munnen - det er avtale han respekterer . Jeg ønsker ikke og ber aldri om å få munnsex selv -men sier ja takk til fingring og klit- stimulering med fingrene . Gjør dama de det ? Eller er det DU som insisterer på at du skal slikke henne ? Da er det jo din egen feil .Ingen som tvinger deg .Og du kan heller ikke forvente oral sex - om hun har sperrer og misliker det .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hygienen

Kanskje fordi hun ikke vet hvordan hun skal få sagt at det lukter vondt der nede og at hun blir kvalm når hun nærmer seg området og kjenenr dunsten av "ikke-helt-rent undertøy" og "ikke nydusjet underliv og penis"?

Det er hvertfall grunnen til at jeg nekter å gjøre noe med hamn der nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Sylvia_*
Et forhold uten gjensidig oralsex hadde vært uaktuelt for meg.

For meg er det uaktuelt med. Synes det bare er kjedelig og fører til at alt bare trekker ut i tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje fordi hun ikke vet hvordan hun skal få sagt at det lukter vondt der nede og at hun blir kvalm når hun nærmer seg området og kjenenr dunsten av "ikke-helt-rent undertøy" og "ikke nydusjet underliv og penis"?

Det er hvertfall grunnen til at jeg nekter å gjøre noe med hamn der nede.

Javel. Der har du et problem, og ikke et svar/løsning på noe som helst. Og problemet deres heter: Kommunikasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et stadig tilbakevendende problem. Hvor mange kvinner har postet sin frustrasjon/skuffelse her inne (eller andre steder for den del) over at mannen/kjæresten har sperre for å slikke henne? Man skal lete lenge for å finne slike. I den grad det er sperrer for slikt, er det faktisk kvinnen selv som har disse, sperrer for om hun lukter eller smaker godt nok, om han bare gjør det av ren plikt fordi duste-feminisme-Norge har innprentet i ham at dette er et minimum for at hun skal være klar for penetrering (den deilige norske kliniske såkalte seksualundervisninga).

Jeg har to venninner som har nevnt at kjæresten ikke vil slikke dem. Men de har opplevd det som et personlig problem, og lurt på om det er noe galt med dem. De har vært sammen med utlendinger, jeg tror det er vanligere i Norge å slikke enn i mange andre land.

Med min første kjæreste var det slik: Han slikket meg, men ikke lenge nok. Jeg klarte ikke å slippe meg løs og nyte det når jeg visste at det var en tilmålt tid til oralsexen. Hver gang han sluttet ble jeg skuffet. Han slikket meg bare til jeg var god og våt, slik at vi kunne ha samleie. Jeg sugde ham i begynnelsen, men fikk kritikk og kviet meg for å gjøre det. Ingen andre har klaget - faktisk har flere andre satt stor pris på det jeg har gjort. ;) Etter en stund ville jeg ikke suge ham når han aldri slikket meg - han kom jo under samleiet, noe jeg aldri gjorde. Så slikket ikke han meg fordi jeg ikke sugde ham. Dette ble diskutert, men han ble bare sur. Han var en egoist i senga som kun var interessert i sin egen nytelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personlig elsker jeg å suge ham, for jeg elsker å se hvor tent han blir, men har man helt sperre, så handler det ikke om godvilje. Vil hun ikke, så vil hun ikke.

Men har du prøvd å snakke med henne? Det kan hende hun aldri har gjort det før, og er redd for å gjøre feil/ikke bra nok/ at det skal være ekkelt o.l. Du kunne prøve å snakke med henne, og kanskje foreslå at hun kan prøve, så kan du "snakke henne gjennom det", altså si hva som er deilig, eller si fra hvis hun gjør noe du ikke liker. Også la henne vite at hvis hun ikke liker det, kan hun stoppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Jeg elsker oralsex, både å gi og få. Snakk med jenta di om hvorfor hun ikke vil. Ingen her kan svare på hvorfor hun ikke vil.

Også er det påfallende hvor mange tråder som startes, det gis mange svar, men TS bare forsvinner uten å gi mer opplysninger??

Det hadde vært lettere å gi råd, hvis TS hadde fulgt opp litt mer i debatten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

jeg har brukt munnen på min fru i flere år, ja ikke sammenhengende da, det får være grenser.

Men hun nekter plent å bruke munnen på meg.

Det savner jeg. Føler det blir litt skjev innsats i boet, når jeg slafser og slikker, mens

hun vrir og vrikker, og holder munnen tilkneppet.

Bør man ikke legge godviljen til når det gjelder sex?

I utgangspunktet synes jeg man skal gi og ta i et forhold, men noe sier meg at det er en grunn til at hun ikke vil. Du har fått flere spørsmål om du har spurt henne:

Synes ikke man skal "legge godviljen til når det gjelder sex" hvis det er noe man har en skikkelig sperre for. Det må da være en grunn til hvorfor hun ikke vil gjøre det, har dere snakket noe om det?

Nekter hun, eller har du ikke spurt henne? Kan jo hende hun rett og slett ikke tørr.

Jeg sugde ikke han forige jeg var sammen med, hadde lyst, men etter hvert gikk det så lang tid at det føltes teit å plutselig gjøre det (var snakk om år). Men med neste kjæreste så kom det veldig naturlig.

Jeg lurer også på om du har spurt henne?

Jeg turte heller ikke å suge samboer til å begynne med.. Hadde rett og slett ikke gjort det før, og visste ikke helt hva jeg skulle gjøre.. Tror vi var sammen i en del mnd før jeg gjorde det...

Men nå der i mot, så suger jeg han i hvertfall et par ganger i uken ;) Og jeg suger han mye oftere enn han slikker meg, men hver gang jeg spør og oftere så gjør han det ;)

Har du spurt henne, har dere pratet om dette? Eller er dette noe du ønsker at hun skal finne ut at hun har lyst til av seg selv?

Kanskje fordi hun ikke vet hvordan hun skal få sagt at det lukter vondt der nede og at hun blir kvalm når hun nærmer seg området og kjenenr dunsten av "ikke-helt-rent undertøy" og "ikke nydusjet underliv og penis"?

Det er hvertfall grunnen til at jeg nekter å gjøre noe med hamn der nede.

Hygienen kan jo også være et problem?

Men det første jeg tenkte på er: Har hun blitt utsatt for incest/voldtekt?

Hvis dette er noe dere har pratet om og hun "nekter plent" som du sier, så kan det jo være det ligger noe bak?

Jeg synes du skal respektere hennes valg og godta at ikke alle damer liker å suge, uavhengig av grunn. (Personlig liker jeg å suge, men vet at mange av mine medsøstre ikke liker det)

Og som flere her sier: KOMMUNIKASJON! Det er utrolig viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også er det påfallende hvor mange tråder som startes, det gis mange svar, men TS bare forsvinner uten å gi mer opplysninger??

Det hadde vært lettere å gi råd, hvis TS hadde fulgt opp litt mer i debatten...

Problemet ville vært etter all sannsynlighet vært mindre hvis man fjernet den toskete muligheten for å poste uten å ha en konto. Det er stort sett årsaken til alle typer problemer i nettfora, og de aller fleste seriøse fora krever registrering for å kunne poste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...