Gå til innhold

munnsex, gjør man det


Gjest hallstein

Anbefalte innlegg

Gjest hallstein

hei

jeg har brukt munnen på min fru i flere år, ja ikke sammenhengende da, det får være grenser.

Men hun nekter plent å bruke munnen på meg.

Det savner jeg. Føler det blir litt skjev innsats i boet, når jeg slafser og slikker, mens

hun vrir og vrikker, og holder munnen tilkneppet.

Bør man ikke legge godviljen til når det gjelder sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
hei

jeg har brukt munnen på min fru i flere år, ja ikke sammenhengende da, det får være grenser.

Men hun nekter plent å bruke munnen på meg.

Det savner jeg. Føler det blir litt skjev innsats i boet, når jeg slafser og slikker, mens

hun vrir og vrikker, og holder munnen tilkneppet.

Bør man ikke legge godviljen til når det gjelder sex?

Hmmm... vil man ikke så vil man ikke, aldri møtt noen som aldri vil da. Men men, du må nesten bare godta det eller si til henne hvor deilig du synses det ville ha vært...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shelob

Javisst gjør man det. Det er jo noe av det beste! Gjorde det i går og ble helt hysterisk kåt. Så det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke man skal "legge godviljen til når det gjelder sex" hvis det er noe man har en skikkelig sperre for. Det må da være en grunn til hvorfor hun ikke vil gjøre det, har dere snakket noe om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det blir feil å påstå at det er urettferdig at hun ikke vil suge deg bare fordi du sleiker hu. Det er ikke som hu tvinger deg til å sleike henne. Hvis du syns det er så blodig urettferdig, så kan du vel slutte å slikke hu da?

Et annet godt tips er å spørre henne hvorfor hun ikke vil suge deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke forstår medkvinner som nekter plent å suge. Men om hun har en sperre for det så har hun jo det, er ikke hennes skyld at du slikker. likevel, ja, på en måte enig i at det er urettferdig om hun ikke gidder å prøve engang. Jeg hadde totalsperre for det før, men har en eks som klarte å få meg til å like det. det gjelder jo bare å ha en åpen kommunikasjon, og at du er tålmodig med henne når hun først går med på å prøve. dytte hodet hennes ned der funker dårlig for å si det sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Nekter hun, eller har du ikke spurt henne? Kan jo hende hun rett og slett ikke tørr.

Jeg sugde ikke han forige jeg var sammen med, hadde lyst, men etter hvert gikk det så lang tid at det føltes teit å plutselig gjøre det (var snakk om år). Men med neste kjæreste så kom det veldig naturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GetOverIt
hei

jeg har brukt munnen på min fru i flere år, ja ikke sammenhengende da, det får være grenser.

Men hun nekter plent å bruke munnen på meg.

Det savner jeg. Føler det blir litt skjev innsats i boet, når jeg slafser og slikker, mens

hun vrir og vrikker, og holder munnen tilkneppet.

Bør man ikke legge godviljen til når det gjelder sex?

stakkars deg, jeg hadde gått fra henne. Jeg hadde aldri giddet å ha en kjæreste som ikke vil gi munnsex, sier bare litt om hvor kjedelig det menneske er i sengen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stakkars deg, jeg hadde gått fra henne. Jeg hadde aldri giddet å ha en kjæreste som ikke vil gi munnsex, sier bare litt om hvor kjedelig det menneske er i sengen da.

har ikke noe med hvor kjedelig man er i senga selv om man ikke vil suge en kuk vel??

Jeg har sperre for dette, gjorde det litt for min x pga han syns dette var veldig godt, men klarte det ikke til slutt. Sex skal jo være en behagelig opplevelse for begge, da må man ikke tvinge noen eller gjør noe man ikke føler seg komfortabel med å gjør

en annen ting er at menn får orgasme av å pule, det er det ikke alle damer som får, jeg får ikke det å syns self det er godt å bli slikket først, da blir det bedre for meg også. men tvinger jo ingen til å gjøre dette, men blir jo bedre for han også da vist jeg blir våtere.

Jeg får ikke noe god opplevelse av å bli pult og at han skal få "tømt" seg, da må det nok forspill til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Men hun nekter plent å bruke munnen på meg.

Det savner jeg. Føler det blir litt skjev innsats i boet, når jeg slafser og slikker, mens

hun vrir og vrikker, og holder munnen tilkneppet.

Bør man ikke legge godviljen til når det gjelder sex?

Når hun liker at du gjør det på henne, og du gjør det, burde hun absolutt yte noe igjen, ja.

Men: sier du i klartekst til henen at du ønsker at hun gjør det? "Leder" du henne forsiktig ned til av og til? Kommer du med ønsket!?

Det må du. Kvinner er ikke tankelesere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke noe med hvor kjedelig man er i senga selv om man ikke vil suge en kuk vel??

Jeg har sperre for dette, gjorde det litt for min x pga han syns dette var veldig godt, men klarte det ikke til slutt. Sex skal jo være en behagelig opplevelse for begge, da må man ikke tvinge noen eller gjør noe man ikke føler seg komfortabel med å gjør

en annen ting er at menn får orgasme av å pule, det er det ikke alle damer som får, jeg får ikke det å syns self det er godt å bli slikket først, da blir det bedre for meg også. men tvinger jo ingen til å gjøre dette, men blir jo bedre for han også da vist jeg blir våtere.

Jeg får ikke noe god opplevelse av å bli pult og at han skal få "tømt" seg, da må det nok forspill til.

Jeg håper ikke du har type, for det høres virkelig ut som du gir beng i at mannen skal ha det godt i senga oxo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ollie

Dette er et stadig tilbakevendende problem. Hvor mange kvinner har postet sin frustrasjon/skuffelse her inne (eller andre steder for den del) over at mannen/kjæresten har sperre for å slikke henne? Man skal lete lenge for å finne slike. I den grad det er sperrer for slikt, er det faktisk kvinnen selv som har disse, sperrer for om hun lukter eller smaker godt nok, om han bare gjør det av ren plikt fordi duste-feminisme-Norge har innprentet i ham at dette er et minimum for at hun skal være klar for penetrering (den deilige norske kliniske såkalte seksualundervisninga).

For min del - mann relativt voksen, har tre langvarige forhold bak meg. For meg har ikke sugejobber vært det viktigste på noen som helst måte. Det beste med å bli sugd er faktisk det visuelle, det å betrakte dama som nyter å slikke og suge pikken min, tillit og hengivenhet, det har vært det beste. Derfor har jeg ikke mast om dette i tide og utide. Siste forholdet mitt varte i 6 år, de siste tre sugejobbene kom på busrdagen min i 2007 og 2008 pluss farsdagen i 2007 - hurra! Burde kanskje mast mer men du verden, når pliktløpet er såpass opp i dagen ville det vært for dumt. Vi hadde sex et par ganger i uken (i beste fall) og jeg slikket henne vel og lenge omtrent samtlige runder, med iver og glede - understreker det. Manglende balanse i oralsex er ikke hovedgrunnen til at vi i dag ikke er sammen men selvsagt en ørliten faktor i totalvurderinga i evalueringa man gjør seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nekter hun, eller har du ikke spurt henne? Kan jo hende hun rett og slett ikke tørr.

Jeg sugde ikke han forige jeg var sammen med, hadde lyst, men etter hvert gikk det så lang tid at det føltes teit å plutselig gjøre det (var snakk om år). Men med neste kjæreste så kom det veldig naturlig.

Jeg lurer også på om du har spurt henne?

Jeg turte heller ikke å suge samboer til å begynne med.. Hadde rett og slett ikke gjort det før, og visste ikke helt hva jeg skulle gjøre.. Tror vi var sammen i en del mnd før jeg gjorde det...

Men nå der i mot, så suger jeg han i hvertfall et par ganger i uken ;) Og jeg suger han mye oftere enn han slikker meg, men hver gang jeg spør og oftere så gjør han det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er ikke nødvendigvis _kjedelig_ i senga selv om man ikke vil utføre oralsex. Men man er, ubestridelig logisk nok, kjedeligere enn om man gjør det. Så blir det jo opp til to ting: 1. Vedkommende selv. 2. Parforholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

For meg tok det laaaang tid før jeg ga mannen min oralsex... og da snakker vi år.

Jeg hadde en sperre for det, og hadde han mast på meg, tror jeg aldri at jeg hadde kommet over den sperren.

Jeg er ikke særlig glad i oralsex nå heller, men jeg liker bedre å gi enn å motta fordi jeg blir så sår av ansiktshåret hans.

Det jeg synes er pyton med å motta oralsex, bortsett fra at jeg blir sår, er at han ber om å få utføre det på meg, snur seg, og omtrent stikker penis i munnen på meg.

Da klarer jeg ikke fokusere på noen ting!

Ikke klarer jeg fokusere på å gi ham nytelse, og ikke klarer jeg å fokusere på ta i mot fordi jeg kjenne skjegget stikke og klø... jeg blir delt, og tenningen forsvinner.

Jeg suger, og jeg lar ham slikke meg, men jeg har ingen glede av det what so ever, men jeg gjør det, fordi han liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så ufattelig dårlig kommunikasjon hos noen som har vært partnere i mange år? Jeg slutter aldri å overraske meg over hvordan enkelte har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Så ufattelig dårlig kommunikasjon hos noen som har vært partnere i mange år? Jeg slutter aldri å overraske meg over hvordan enkelte har det.

Kommunikasjonen kan være bra den, men det er ikke alltid at viljen til å gjøre noe med problemet er tilstede.

For eksempel vet mannen min at ansiktshåret hans irriterer, men han vil ikke ta det bort.

Han vet også at jeg helst skulle gitt oralsex uten å måtte motta samtidig, men han elsker å bli sugd mens han slikker, og da blir det slik da.

Men alt dette blir for bagateller å regne når jeg tenker på alle hans positive sider, og det er ikke noe stort problem for meg å gjøre dette for ham selv om det ikke er optimalt for meg.

Det gir ham nytelse, og det er det viktigste i det lange løp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være mange grunner til at noen jenter ikke suger. Det trenger ikke bety at de ikke vil, men at de faktisk ikke greier, og det trenger ikke bety at de er kjedelige i senga eller ikke bryr seg om partnerens nytelse.

Jeg gjorde det før, men etter at jeg ble pumpet for mageinnhold på sykehuset før en akuttoperasjon greier jeg det ikke lenger. Etter den opplevelsen er jeg blitt ekstremt følsom for hva jeg hr i munnen. Bare det å pusse tennene langt bak er blitt et problem for meg. Det skal lite til før jeg brekker meg.

Jeg har forsøkt å bli fortrolig med å ha "ting" langt bak i munnen igjen, uten å lykkes. Å suge blir fryktelig vanskelig, antagelig fordi jeg risikerer at jeg får den lenger inn enn jeg greier når han blir opphisset.

Jeg ønsker ikke å grue meg til sex, eller å brekke meg fordi jeg synes jeg "må yte litt". Da går det på bekostning av forholdet, og det synes jeg er unødvendig. Heldigvs betyr ikke oralsex mye for partneren min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper ikke du har type, for det høres virkelig ut som du gir beng i at mannen skal ha det godt i senga oxo..

Selfølgelig ønsker jeg at mannen også skal ha det godt, skrev jo det også at sex er noe begge skal føle velbehag ved å ha. Begge skal ha det godt og da må ingen tvinge oen til å gjøre noe man ikke vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...