Gå til innhold

Riktig at pene jenter får være mest i fred?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Det er tydeligvis ikke bare-bare det å være knallpen. Bare fordi en flott jente står litt i hjørnet og ikke SMILER hele jævla tiden, så betyr det ikke at hun er SUR eller venter på å bli sjekket opp, for Guds skyld. Nå må dere gi dere med å bedømme folk sånn.

God selvtillit, det å være pen og vite det selv er IKKE dårlig attitude. Men å oppføre seg dårlig eller tro at en selv er bedre enn alle andre fordi en er pen, det er kvalmende. Men ikke alle pene mennesker er sånn. Så til dere misunnelige nisser: bry dere om noe annet.

Jeg husker en gang jeg var ute, sto og kikket meg litt rundt for å se etter kjente folk ettersom jeg nettopp var kommet til utestedet. Jeg sto med en venninne og en bekjent kar. Og bare fordi jeg kikket meg litt rundt slang han en kommentar til meg: "jaja, du er pen, du trenger ikke å snu tryne ditt overalt så folk skal se deg", jeg ble sjokkert og bare gikk rett og slett. Sånt sier man bare ikke. Jeg vedder på at - hadde jeg vært mindre pen hadde han aldri sagt noe i nærheten av det der. Sykt hvor lett pene jenter blir misforstått og dømt i hytt og i pine pga småting. Noen er heldigere enn andre, that's life. Live with it. ;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stjernedryss
Det er tydeligvis ikke bare-bare det å være knallpen. Bare fordi en flott jente står litt i hjørnet og ikke SMILER hele jævla tiden, så betyr det ikke at hun er SUR eller venter på å bli sjekket opp, for Guds skyld. Nå må dere gi dere med å bedømme folk sånn.

God selvtillit, det å være pen og vite det selv er IKKE dårlig attitude. Men å oppføre seg dårlig eller tro at en selv er bedre enn alle andre fordi en er pen, det er kvalmende. Men ikke alle pene mennesker er sånn. Så til dere misunnelige nisser: bry dere om noe annet.

Jeg husker en gang jeg var ute, sto og kikket meg litt rundt for å se etter kjente folk ettersom jeg nettopp var kommet til utestedet. Jeg sto med en venninne og en bekjent kar. Og bare fordi jeg kikket meg litt rundt slang han en kommentar til meg: "jaja, du er pen, du trenger ikke å snu tryne ditt overalt så folk skal se deg", jeg ble sjokkert og bare gikk rett og slett. Sånt sier man bare ikke. Jeg vedder på at - hadde jeg vært mindre pen hadde han aldri sagt noe i nærheten av det der. Sykt hvor lett pene jenter blir misforstått og dømt i hytt og i pine pga småting. Noen er heldigere enn andre, that's life. Live with it. ;):)

Jeg føler jammen den siste setningen der ødela hele mitt inntrykk av deg. Det er klart man må leve med det utseendet man har og gjøre det beste ut av det, men skal man ha fordelene med å være pen så må ma jammen ta ulempene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lilac_*

Det der var jo veldig spesielt sagt av denne mannen. Synes ikke det er noe typisk eksempel på hva pene jenter må "gjennomgå". Det er nok av eksempler i en annen tråd her på hvor frekke folk kan være overfor folk som er overvektige, lite pene el.l. Det er tross alt mye verre å få en kommentar om hvor fæl man ser ut enn den kommentaren du fikk. For det var jo egentlig en kompliment, fremført av en idiot. Du må skjønne at de færreste mennesker tror du ser deg rundt for å vise hvor pen du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som forundrer meg er følgende....: Smaken er jo så forskjellig, jeg jobber i et mannsdominert yrke og hører det meste som menn kan lire av seg.

Har ved flere tilfeller vært på byen med disse kollegaene, og en ting har jeg skjønt ihvertfall. Menn faller ikke bestandig for estetisk pene jenter, og jenter som diller for mye før de går ut.

Noen ganger har jeg faktisk blitt paff over hvor feil jeg har tatt av menn.

Jenter som jeg selv har trodd har vært "manne maneter", er som regel ikke intresant i det hele tatt.

Menn er ikke så "shallow" som vi jenter skal ha det til...

Var på fridays forrige helg, og da var det flere "panel høner" der..som en av guttene elsker å kalle jenter som står rett opp og ned med drinken i hånda og med granskende blikk på hva og hvem som kommer inn døra,.

Det finnes ganske mange hankjønn som gjør akkurat det samme...Og på tross av hva svært mange gutter/menn elsker å tro, så er det heller ikke slik at alle som står "rett opp og ned" med en drink er ute etter å sjekke opp noen eller bli sjekket opp. På samme måte som det finnes haugevis av innbilske hunkjønn og selverklærte man-eatere, er det utrolig mange innbilske hankjønn rundt omkring. Et tilfeldig blikk på en av disse, og så løper fantasien deres fullstendig løpsk. Ofte er det også slik, at gutter som sjekker opp jenter som er mye penere enn dem selv,bruker nedsettende karakteristikker om disse jentene etterpå dersom de ikke fikk napp. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg føler jammen den siste setningen der ødela hele mitt inntrykk av deg. Det er klart man må leve med det utseendet man har og gjøre det beste ut av det, men skal man ha fordelene med å være pen så må ma jammen ta ulempene også.

Ja, absolutt. Det sa jeg ikke noe på. Poenget mitt var at pene mennesker blir veldig fort og unødvendig dømt. Bare tenk deg, du snur deg og ser en annen vei, så tror en annen at du ser deg rundt fordi folk skal se "hvor pen du er". Eller du sitter alene i et hjørne og ikke smiler, så tror alle at du sitter der og er sur og forventer at noen skal komme bort å sjekke deg opp. Det er så BS å bli forhåndsdømt på den måten FORDI man er vellykket med utseendet sitt. Man blir så fort plukket på - og for absolutt ingenting bare fordi man har et vakkert ansikt. Det blir for dumt. Men ja, ulempene er der de, og jeg klagde aldri på dem. Jeg bare reagerer når noen tror ditt og datt fordi du gjør en liten bevegelse.

Men du sier på en måte da at stygge mennesker skal tåle drit fordi de er stygge - fordi du sier det omvendte om pene mennesker. Det blir helt feil etter min mening.

Men, til syvende og sist: <3 :) No harm done.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestkvinne
Ja, absolutt. Det sa jeg ikke noe på. Poenget mitt var at pene mennesker blir veldig fort og unødvendig dømt. Bare tenk deg, du snur deg og ser en annen vei, så tror en annen at du ser deg rundt fordi folk skal se "hvor pen du er". Eller du sitter alene i et hjørne og ikke smiler, så tror alle at du sitter der og er sur og forventer at noen skal komme bort å sjekke deg opp. Det er så BS å bli forhåndsdømt på den måten FORDI man er vellykket med utseendet sitt. Man blir så fort plukket på - og for absolutt ingenting bare fordi man har et vakkert ansikt. Det blir for dumt. Men ja, ulempene er der de, og jeg klagde aldri på dem. Jeg bare reagerer når noen tror ditt og datt fordi du gjør en liten bevegelse.

Men du sier på en måte da at stygge mennesker skal tåle drit fordi de er stygge - fordi du sier det omvendte om pene mennesker. Det blir helt feil etter min mening.

Vil nå bare fortelle at jeg var ute på byen i helgen . Og der så jeg en kjempevakker jente .Noe yngre enn meg .Hun hadde modell - pent ansikt .Hun kunne glatt jobbet som modell om hun ville . Hun satt ved bordet vårt ... men hun fikk ikke så mye oppmerksomhet fra menn .Men det var nok forde hun virket litt sjenert og ikke utadvendt nok , og ikke kunne hun flørte heller .Satt bare der og snakket med veninnen sin osv . Jeg er selv over gjennomsnittet pen .. men mye mer utadvendt og livlig . Så faktisk fikk jeg mest oppmerksomhet ved bordet , og danset masse med flere menn og flere kom bort til meg å pratet osv . Hun yngre jenta syns jeg var penere enn meg . Men hun hadde ikke den " indre sjarmen / utstrålingen - da hun virket så inadvendt og sjenert . Var ikke 1 mann som gikk bort for å prate med henne - da de ikke følte de fikk blikk kontakt engang med henne .Så ja - faktisk ble skjønnheten sittende for seg selv hele kvelden ,kunn sammen med veninnen . Det hjelper ikke med modell utseende om man ikke er utadvendt , smilende og stråler av selvtillitt og godt humør ute blant folk .

Så om pene jenter får være i fred - så er de nok litt som henne . Inadvendt , flørter ikke , sjenert o.l ... Da oppfattes de som kjedelige og uintrisang tror jeg .Og da nytter det ikke å være pen . En må også ha det indre - være sosial , utstråle selvsikkerhet , godt humør og være veldig utadvendt .Om man vil ha kontakt med fremmede folk .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Winnie_*
Vil nå bare fortelle at jeg var ute på byen i helgen . Og der så jeg en kjempevakker jente .Noe yngre enn meg .Hun hadde modell - pent ansikt .Hun kunne glatt jobbet som modell om hun ville . Hun satt ved bordet vårt ... men hun fikk ikke så mye oppmerksomhet fra menn .Men det var nok forde hun virket litt sjenert og ikke utadvendt nok , og ikke kunne hun flørte heller .Satt bare der og snakket med veninnen sin osv . Jeg er selv over gjennomsnittet pen .. men mye mer utadvendt og livlig . Så faktisk fikk jeg mest oppmerksomhet ved bordet , og danset masse med flere menn og flere kom bort til meg å pratet osv . Hun yngre jenta syns jeg var penere enn meg . Men hun hadde ikke den " indre sjarmen / utstrålingen - da hun virket så inadvendt og sjenert . Var ikke 1 mann som gikk bort for å prate med henne - da de ikke følte de fikk blikk kontakt engang med henne .Så ja - faktisk ble skjønnheten sittende for seg selv hele kvelden ,kunn sammen med veninnen . Det hjelper ikke med modell utseende om man ikke er utadvendt , smilende og stråler av selvtillitt og godt humør ute blant folk .

Så om pene jenter får være i fred - så er de nok litt som henne . Inadvendt , flørter ikke , sjenert o.l ... Da oppfattes de som kjedelige og uintrisang tror jeg .Og da nytter det ikke å være pen . En må også ha det indre - være sosial , utstråle selvsikkerhet , godt humør og være veldig utadvendt .Om man vil ha kontakt med fremmede folk .

Jeg er enig i det du skriver om indre sjarm og utstråling. De fleste - både gutter og jenter, vil fort gå lei en person som mangler dette - uansett hvor pen vedkommende måtte være.

Men: Er du sikker på at den pene jenta ønsket kontakt med fremmede? Jeg kjenner meg igjen i karakteristikkene "pen" og "sjenert". Det er ihvertfall det jeg ofte har fått høre. Jeg en av disse "veggprydene" som gjerne sitter lenge og prater med kompiser ,venninner og andre bekjente (som jeg kanskje ikke møter så ofte ellers) når jeg er på byen, uten å få med meg om noen ser på meg eller ei . Hvis jeg ser noen jeg virkelig ønsker å bli kjent med er jeg ofte den som tar kontakt. Men stort sett foretrekker jeg å møte potensielle kjærester/bli kjent med nye gutter , andre steder enn på byen og gjør det uten problemer. Jeg kan ha en super kveld på byen uten at en eneste fremmed mann har prøvd å sjekke meg opp eller fortelle meg hvor pen jeg er. Hvis fremmede mannfolk anser meg som innadvendt og uinteressant på grunn av det, ja så gjør det meg faktisk ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Gjennomsnittlige og stygge mennesker blir også dømt. De som er direkte stygge blir dømt hele tiden faktisk, så det pene mennesker får gjennomgå er ingenting i forhold.

Jeg anser meg selv som ganske pen, er fornøyd med utseendet mitt og får masse oppmerksomhet dersom jeg har en bra kveld, er livlig skravlete og initiativsrik. Det at noen mennesker dømmer meg fordi jeg skravler for mye, skravler for lite, har for god selvtillit, har for dårlig selvtillit, er pen, ikke er pen nok, osv orker jeg virkelig ikke å bruke en kalori på å bekymre meg for. Jeg er meg prøver å være i godt humør og spre glede og får da det samme tilbake. What comes around, goes around.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_VAL_*

Jeg er enig i det du skriver, men jeg må bare legge til at slik er det ikke i alle tilfeller. Jeg tror det kommer veldig an på hvor pen en person er. Pene jenter er det overalt, men de jentene med utseendet som folk mister pusten av, de tror jeg ikke så veldig mange menn gidder å nærme seg fordi de vet at der er det null sjans uansett. Utadvendt eller ei.. Jeg har en venninne som er så og si perfekt, så nydelig at det er irriterende. Hun har både håret, ansiktet, kroppen!! En slank kropp uten å trene og i tillegg spiser hun like mye som en mann og har de store, faste og ikke minst ekte puppene. Hun har en av de beste klesstilene jeg vet om og ser bra ut til enhver tid. Irriterende... :P men jeg unner henne alt, hun er så lite selvgod som det går an å bli og er bare en kul jente. poenget, hun blir mindre sjekket opp på byen enn meg for eksempel, hun må kjøpe drinker selv og nei hun ser verken sur eller innadvendt ut. hun hopper og danser på dansegulvet og tar helt av, hun smiler og drar venninnene sine overalt og er virkelig helt super. Det kommer flere bort til henne og spør om hun vil bli eller er modell enn det er folk som sjekker henne opp. så hun er et eksempel på at menn ikke tør å nærme seg altfor flotte jenter. Jeg ville tatt det som et komplimang om du ikke blir sjekket opp men er dødspen, helt klart et komplimang! så jenter ikke syt:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestkvinne
Jeg er enig i det du skriver, men jeg må bare legge til at slik er det ikke i alle tilfeller. Jeg tror det kommer veldig an på hvor pen en person er. Pene jenter er det overalt, men de jentene med utseendet som folk mister pusten av, de tror jeg ikke så veldig mange menn gidder å nærme seg fordi de vet at der er det null sjans uansett. Utadvendt eller ei.. Jeg har en venninne som er så og si perfekt, så nydelig at det er irriterende. Hun har både håret, ansiktet, kroppen!! En slank kropp uten å trene og i tillegg spiser hun like mye som en mann og har de store, faste og ikke minst ekte puppene. Hun har en av de beste klesstilene jeg vet om og ser bra ut til enhver tid. Irriterende... :P men jeg unner henne alt, hun er så lite selvgod som det går an å bli og er bare en kul jente. poenget, hun blir mindre sjekket opp på byen enn meg for eksempel, hun må kjøpe drinker selv og nei hun ser verken sur eller innadvendt ut. hun hopper og danser på dansegulvet og tar helt av, hun smiler og drar venninnene sine overalt og er virkelig helt super. Det kommer flere bort til henne og spør om hun vil bli eller er modell enn det er folk som sjekker henne opp. så hun er et eksempel på at menn ikke tør å nærme seg altfor flotte jenter. Jeg ville tatt det som et komplimang om du ikke blir sjekket opp men er dødspen, helt klart et komplimang! så jenter ikke syt:P

Uansett - å være sjenert og inadvendt som person - må være et fryktelig tungt og slitsomt sosialt handicap for folk . Uansett utseende . Et vinnende bra vesen er viktigere enn et lytefritt perfekt utseende . Jeg er så glad for at jeg selv fikk både good look`s og ble født naturlig sosial og utadvendt samtidig . De to egenskapene i en og samme person - er uovervinnelig ...he he

Samtidig er jeg glad jeg ikke er så ufattelig pen - at folk får sjokk når de ser meg ... huff - må være grusomt ekkelt å være så pen - OM man samtidig er døds sjenert og inadvendt som person .... stakkars menneske .En kan jo ikke akkurat unngå oppmerksomhet og blikk med et så bra utseende , samtidig som man vil gjemme seg litt vekk i mengden pga sjenanse og usikkerhet ang . fremmede folk .

En må være sterk nok psykisk - til å leve med og ha et svært uvanlig bra utseende - om man selv skal trives med dette faktisk og takle sosiale ting bra og naturlig . For en må takle blikk fra folk som spiser deg opp nærmest - uten å føle seg dårlig av det . En må takle oppmerksomhet osv

Det skal litt " nerver " til å bære et sånt utseende .Det vet jeg - fra jeg var ung og selv var mer beskjeden i tenårene . Det er vanskelig da å takle blikk fra fremmede og oppmerksomhet ( uønsket ) . Man kan ikke gjemme seg vekk - med et slik utseende . Håpløst . Godt jeg har nerver til å bære mitt eget utseende i voksen alder - med en viss stolthet og selvsikkerhet .For det hadde jeg ikke som veldig ung .Og da var sosiale ting anstrengende for meg av og til , og vanskelig .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg er enig i mye av det du skriver. Samtidig så synes jeg jenter av den typen du skriver om her kan være vel så interessante som de utadvendte og livlige. Hun er en annen type og kan ha en svært interessant personlighet. Det kan også hende at hun er mer sjarmerende og livlig under andre omstendigheter.

Selv blir jeg som jente noen ganger tiltrukket av litt "mystiske" gutter, som ikke gir alt av seg selv med en gang. De kan virke spennende. Og du vet, "stille vann har dypest grunn" noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Mange som erklærer seg selv som pene i denne tråden. Jeg er også blitt kalt pen, men man kan vel egentlig aldri vite om man virkelig er pen, for "alle" får vel høre det av noen i løpet av livet? Så heretter vil jeg ikke se på meg selv som pen, men heller som veldig sjarmerende. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som erklærer seg selv som pene i denne tråden. Jeg er også blitt kalt pen, men man kan vel egentlig aldri vite om man virkelig er pen, for "alle" får vel høre det av noen i løpet av livet? Så heretter vil jeg ikke se på meg selv som pen, men heller som veldig sjarmerende. ;)

vel kanskje det er veldig mange pene jenter her da? det er jo pene jenter mange forskjellige steder ja overalt om jeg får si. men å være pen er ikke noe spesielt, en pen jente er rundt hvert eneste hjørne. hvis jeg går på gata og ser en jente og tenker: "fy faen hu der var pen", så syns jeg ikke bare at hun er pen i ansiktet, men rett og slett perfekt fra topp til tå , at hun har alt da, som en her oppe skrev om venninnen sin. hår, kropp, klesstil osv. så det å bare ha et vanlig pent ansikt er ikke interessant i det hele tatt. men selvfølgelig, et pent ansikt må være JÆVLIG pent og ikke bare "pen hun.." hvis du skjønner. ikke ta det negativt, det er bedre å være pen enn ikke eller stygg. du er sikkert normalt pen, men tviler på atdu er som jeg beskriver her. fins vel ikke FOR mange av dem heller, men om jeg skal telle på en eller to hender nå om jenter som er så perfekte, så kommer jeg i hvert fall på 8 i farta.

jeg er enig i det noe her, som at altfor pene jenter skremmer menn. det vet de aller fleste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S

Jeg får mest oppmerksomhet de gangene jeg er i litt fandenivoldsk humør. Jeg ser helt normal ut og er pen NOK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
vel kanskje det er veldig mange pene jenter her da? det er jo pene jenter mange forskjellige steder ja overalt om jeg får si. men å være pen er ikke noe spesielt, en pen jente er rundt hvert eneste hjørne. hvis jeg går på gata og ser en jente og tenker: "fy faen hu der var pen", så syns jeg ikke bare at hun er pen i ansiktet, men rett og slett perfekt fra topp til tå , at hun har alt da, som en her oppe skrev om venninnen sin. hår, kropp, klesstil osv. så det å bare ha et vanlig pent ansikt er ikke interessant i det hele tatt. men selvfølgelig, et pent ansikt må være JÆVLIG pent og ikke bare "pen hun.." hvis du skjønner. ikke ta det negativt, det er bedre å være pen enn ikke eller stygg. du er sikkert normalt pen, men tviler på atdu er som jeg beskriver her. fins vel ikke FOR mange av dem heller, men om jeg skal telle på en eller to hender nå om jenter som er så perfekte, så kommer jeg i hvert fall på 8 i farta.

Ja, nettopp. Derfor tror jeg det er best å basere selvtilliten på sjarm istedenfor utseende. For det vil alltid finnes en jente som er penere enn deg, mens sjarmen er spesiell og individuell for hver person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

You know what, a lot of people here are so immature. All they focus on is how something looks. But I learned, from an early age, that beauty is common.

Sure, it's work to maintain, but so what if you're beautiful? There are so many beautiful people in the world. Look around. Big deal! Beauty is an accident--so you got lucky in the gene pool--but what have YOU made of yourself. That's what I'm interested in.

So for me when I meet someone that is attractive, it does nothing for me. And in fact I often wonder if they've gotten lazy cultivaitng the other parts of their personality, the ones that don't fade. What I usually like to ask them is: what are three things about you that a man would

find attractive, and none of them can be about your looks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest brutal_mann
Vi er to pene jenter på rundt 30 som går av og til på byen sammen. Vi går på steder med mennesker på rundt vår egen alder. Vi opplever at det er veldig få gutter/menn som tar kontakt med oss. Jeg vet ikke om det er det at de ikke tør? Noen ganger tar vi selv initiativ til å snakke. Vi er hyggelige jenter som liker å flørte, men ikke er ute etter ONS. Nå sist opplevde vi at en mann venninnen min snakket med senere foretrakk en mindre attraktiv, småvulgært kledd jente. Blir litt overrasket av sånt, vi. :) Vil ikke menn snakke med pene damer med skikkelige verdier? Dreier det seg bare om å få det letteste ligget på byen? Etter våre erfaringer tror jeg kanskje vi må prøve helt andre markeder enn byen hvis vi skal finne kjærester med kvalitet...

Pripne, nedlatende og kjedelige jenter? Nei takk! Ei frisk, jordnær og villig ei, ja takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vaarsang
Pripne, nedlatende og kjedelige jenter? Nei takk! Ei frisk, jordnær og villig ei, ja takk!

Sjekk ut:

http://www.cse.unl.edu/~skumarag/facereading/index.html

Professoren bak siden var med i dokumentaren "Science of Sex Appeal"

Programmet rater ansiktet ditt ut i fra symmetri og det gyldne snitt. Synes selv at poenggivingen er noe "snill", fikk 10 (tror jeg ligger rundt 7-8 egentlig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Å herregud, denne tråden kunne ikke truffet meg bedre. Jeg er en jente som ser meget bra ut, noe jeg får høre konstant fra begge skjønn. Men læx, jeg er ikke høy på pære selv om jeg har selvtillit. Nå vel, det jeg vil fram til er at jeg sjeldent blir sjekket opp på byen, bare tafset på enten på dansegulvet eller jeg går forbi menn. Noe jeg syns er ufyselig ekkelt... Uansett, det har ikke hjulpet for meg å smile mer eller what so ever. Et eks: På byen her om dagen danset jeg med en venninne på dansegulvet, vi hadde det døds fett og KOSTE oss! Så ser jeg at han derre ene fyren fra Paradise Hotel glor på meg, jeg ser på han litt flere ganger og han glor fortsatt, til slutt bare smiler jeg, men da smiler han ikke tilbake. Han ser nemlig bare bort og leker deilig! Jeg har merket flere ganger at gutter legger merke til meg og "nærmer" seg meg på en tilfeldig måte. Men tør aldri å komme dirrekte bort til meg. Veldig sjeldent i hvert fall. Og jeg ser definitivt ikke sur og sjenert ut når jeg er på byen!!:P Hehe.. Men dersom noen skulle "prøve" seg på meg, prøver de seg først på en jeg er med for å komme nærmere. Det er så harry. Eller selvfølgelig, og dette er flest ganger jeg har blitt "sjekket" opp; sørpe drita menn kommer bort og sier til meg at de tidligere ikke turte å komme bort og slik fortsetter det i en evighet. Så, for all del jeg er ikke en overfladisk person, oppfattes ulikt, men det at menn ikke tør å sjekke opp de flotteste jentene er ikke en myte, gitt. Det har de sagt selv, bare med andre ord;) Så ta det som et kompliment dersom du sjeldent blir sjekket opp dersom du er ufattelig vakker. Hjelper ikke alltid å smile bredt så leppene omtrent sprekker eller å se vennlig ut, ikke for alle.

Var dette på Stravinsky? for isåfall opplevde jeg akkurat det samme med mest sannsynlig samme fyr. :skratte::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Sjekk ut:

http://www.cse.unl.edu/~skumarag/facereading/index.html

Professoren bak siden var med i dokumentaren "Science of Sex Appeal"

Programmet rater ansiktet ditt ut i fra symmetri og det gyldne snitt. Synes selv at poenggivingen er noe "snill", fikk 10 (tror jeg ligger rundt 7-8 egentlig).

Jeg får nok en tier du. Har et pent symetrisk ansikt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...