Gjest Stjernedryss Skrevet 21. april 2009 #121 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg er i slutten av tyve-årene og har ofte også lurt på dette fenomenet.Etter mange byturer har jeg insett at når jeg er på byen er jeg utelukkende interessert i de jeg er ute med, sender ingen signaler om at jeg er keen på å møte menn. Jeg har aldri skjønt poenget med å gå ut på byen da :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #122 Del Skrevet 21. april 2009 For å danse og ha det moro med venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 21. april 2009 #123 Del Skrevet 21. april 2009 For å danse og ha det moro med venner. Det kan man jo gjøre hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #124 Del Skrevet 21. april 2009 Det er ikke den samme stemningen hjemme. LIker meg godt ute på byen, men har null behov for å treffe folk. Jeg har vennene jeg trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 21. april 2009 #125 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg har aldri skjønt poenget med å gå ut på byen da :klø: For der kan folk rave rundt og hvine:"JUUUUHUUUUUUU" eller det mer internasjonale "WEEEEEEEEEEEEE" til totalt fremmede, og man risikerer å treffe på fremmede som sjangler frem et hvinende "JUUUUUHUUUUU"! Og så treffer man rare ukjente på morgenen, når vi våkner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #126 Del Skrevet 21. april 2009 Det kan man jo gjøre hjemme. Se film kan man også gjøre hjemme. Likevel er det mange av oss som liker å gå på kino. Selv om vi overhodet ikke er interessert i å treffe menn. Spise god mat kan man også gjøre hjemme. Likevel er det mange av oss som liker å gå på restaurant. Selv om vi overhodet ikke er interessert i å treffe menn. Det er mye man kan gjøre hjemme, men som likevel er gøy å gjøre ute også. Jeg er i et forhold, og er ikke ute etter å treffe nye menn, eller bli kjent med nye mennesker. Jeg synes det er artig å gå på byn og se på alle de fulle idiotene, blant annet Det er også annerledes å danse på et utested enn i et privathjem, blant annet er det gjerne annerledes belysning, og så slipper man å bekymre seg for naboene som bor under og ikke liker at man tramper i taket. Er det å treffe mannfolk virkelig den eneste grunnen til at du gjør noe som helst utenfor hjemmet som du like gjerne kunne gjort hjemmefra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tesla Skrevet 21. april 2009 #127 Del Skrevet 21. april 2009 Er det å treffe mannfolk virkelig den eneste grunnen til at du gjør noe som helst utenfor hjemmet som du like gjerne kunne gjort hjemmefra? Det er den eneste grunnen til å dra ut på byen. Alle de andre eksemplene dine var selvsagt latterlige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mannen_* Skrevet 21. april 2009 #128 Del Skrevet 21. april 2009 For å være helt ærlig så er det sykt mange menn/gutter som ikke klarer å få seg igang med å ta kontakt med pene jenter ute på byen. Veldig mange føler at disse damene kan velge fritt i folkemengden og da føler man seg ikke så kjekk lenger som ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 21. april 2009 #129 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg går på byen for å ha det gøy med venner samtidig som jeg kanskje treffer på en flørt eller får nye venner. Hvis jeg hadde vært livredd for å prate med andre en min faste omgangskrets hadde jeg holdt meg unna byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 21. april 2009 #130 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg går på byen for å ha det gøy med venner samtidig som jeg kanskje treffer på en flørt eller får nye venner. Hvis jeg hadde vært livredd for å prate med andre en min faste omgangskrets hadde jeg holdt meg unna byen. Det er jo forskjell på å uventet treffe på en flørt/stifte nye bekjentskaper på byen, og det å gå ut for å treffe en flørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 21. april 2009 #131 Del Skrevet 21. april 2009 Det er jo forskjell på å uventet treffe på en flørt/stifte nye bekjentskaper på byen, og det å gå ut for å treffe en flørt. Tror ikke du har lest innlegget jeg refererte til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 21. april 2009 #132 Del Skrevet 21. april 2009 Tror ikke du har lest innlegget jeg refererte til. Du hadde ikke quotet noe innlegg, jeg kan ikke gjette heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 21. april 2009 #133 Del Skrevet 21. april 2009 Du hadde ikke quotet noe innlegg, jeg kan ikke gjette heller Joda, bare skroll deg til toppen av siden så finner du det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2009 #134 Del Skrevet 24. april 2009 Fikk jeg en krone for alle kvinner som betrakter seg som meget attråverdig, men som IKKE forårsaker noen form for kribling i rogneposen, ville jeg ikke hatt mye igjen av studielånet, for å si det sånn. Der følte jeg meg skikkelig truffet! Seriøst. Det der er mitt problem; jeg anser meg selv for både fin og attråverdig, men det ser ikke ut til at jeg vekker noe respons hos det motsatte kjønn. Til og med kjæresten gikk fra meg nylig med den begrunnelsen at jeg ikke tente han lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wunderbarbara Skrevet 25. april 2009 #135 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Håper ikke du ser ut som din avatar, altså oversminket med farvet hår (?) og vampstil (Madonna?). Så er det det rare med jenter at de tror vi gutter føler oss frastøtt av fyldige, frodige kvinner. Hold opp å slanke deg! Det er Debbie Harry i Blondie, hun er jo et ikon! Bildet er sterkt manipulert og fikset på i Andy Warhol-stil så det du ser er kontrast og ikke sminke. Og nei, jeg er ikke Debbie Harry i Blondie... Og hvem sa at jeg holder på å slanke meg? Kan ikke se at jeg har skrevet noe som helst om kroppsformen min Endret 25. april 2009 av Wunderbarbara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2009 #136 Del Skrevet 25. april 2009 Fikk jeg en krone for alle kvinner som betrakter seg som meget attråverdig, men som IKKE forårsaker noen form for kribling i rogneposen, ville jeg ikke hatt mye igjen av studielånet, for å si det sånn. Der følte jeg meg skikkelig truffet! Seriøst. Det der er mitt problem; jeg anser meg selv for både fin og attråverdig, men det ser ikke ut til at jeg vekker noe respons hos det motsatte kjønn. Til og med kjæresten gikk fra meg nylig med den begrunnelsen at jeg ikke tente han lenger. Når kjæresten gir deg en slik begrunnelse er det jo i den hensikt å prøve å såre deg. Kanskje utseendet er et av dine sterkeste kort, og nettopp derfor prøvde han å ta det fra deg? Sannsynligvis har han komplekser for sitt eget utseende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tesla Skrevet 25. april 2009 #137 Del Skrevet 25. april 2009 Når kjæresten gir deg en slik begrunnelse er det jo i den hensikt å prøve å såre deg. Kanskje utseendet er et av dine sterkeste kort, og nettopp derfor prøvde han å ta det fra deg? Sannsynligvis har han komplekser for sitt eget utseende. Her antar man mye ^^ Å si at man ikke blir tent av noen lenger betyr ikke at de ikke er pene, bare at man ikke lenger tennes av dem. Dette skjer når man går lei, ikke når kjæresten ikke er pen. Sannsynligvis gikk han bare lei av deg og ansiktet ditt og kroppen din og følte at sexen var blitt så "vanlig". Det er sånt som skjer, det er ikke nødvendigvis fordi hun er stygg. Det er dog morsomt å lese at hver gang noen sier "Han kalte meg feit" så svarer man "Han er sikkert bare flau fordi han er feit selv". Man antar mye uten å ha sett folk her. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2009 #138 Del Skrevet 25. april 2009 Her antar man mye ^^ Å si at man ikke blir tent av noen lenger betyr ikke at de ikke er pene, bare at man ikke lenger tennes av dem. Dette skjer når man går lei, ikke når kjæresten ikke er pen. Sannsynligvis gikk han bare lei av deg og ansiktet ditt og kroppen din og følte at sexen var blitt så "vanlig". Det er sånt som skjer, det er ikke nødvendigvis fordi hun er stygg. Poenget er jo at man ikke sier sånt som "jeg tenner ikke på deg lenger". Alle vet at det er en forferdelig ting å si til en kjæreste, spesielt i forbindelse med at man gjør det slutt. Så da må man nesten gå ut fra at han hadde til hensikt å såre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tesla Skrevet 25. april 2009 #139 Del Skrevet 25. april 2009 Poenget er jo at man ikke sier sånt som "jeg tenner ikke på deg lenger". Alle vet at det er en forferdelig ting å si til en kjæreste, spesielt i forbindelse med at man gjør det slutt. Så da må man nesten gå ut fra at han hadde til hensikt å såre. Sannsynligvis, men det har ingenting med at han selv er flau for utseendet å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2009 #140 Del Skrevet 25. april 2009 Sannsynligvis, men det har ingenting med at han selv er flau for utseendet å gjøre. Det kan ha med det å gjøre. Synes det er lov å sette forstørrelsesglasset på folk som er frekk mot andre. Man kan godt gjette litt, selv om man selvfølgelig vet at det ikke trenger å være slik. Ikke nødvendig å være så forferdelig korrekt på et forum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå