Gå til innhold

Irriterendes reklamer


Gjest skoeska

Anbefalte innlegg

Haha, stemmer. Tenk om mc donalds hadde reklame "jeg var så lei av å spise usunn mat, men så fant jeg på noe lurt! Derfor skaffet jeg meg årskort på mc donalds"

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drar opp igjen denne;

Min nr 1 hatreklame nå er VANISH!

Kommer aldri, ALDRI, til å kjøpe noen vanishprodukter.

Sol på rosa, *spy.

Klikker for meg nesten hver gang den reklamen kommer!!! I dag bare på to-tre timer var den jææææææævla reklamen MINST 20 ganger......!

"Nye flekker kommer hele tiden, men jeg bekymrer meg ikke så veldig" grrrrrrrrrr!!! Hold kjeft har jeg lyst å skrike høyt fordi hun og reklamen er så irriterende :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Reklamen med hun som har "overfølsomme eggstokker", som blir gravid av å komme borti en mann, latterlig reklame!

- Den mascarareklamem der hun lager seg et mørk og kunstig toneleie og sier: I am timeless, i'm 2000 calories.

- BB, BB, BB... Biiibiii BB cream!

Den med de overfølsomme eggstokkene er utrolig latterlig men ble jo absolutt ikke bedre av den fæle dialekten på hun som spiller.

Anonym poster: 5dc88e9270b573f70ea77c22f8401965

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ambitions

- BB, BB, BB... Biiibiii BB cream!

Det hørest så teit ut!! Når jeg var liten var bibi navnet på pupper, så jeg får litt kav når den reklamen går :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

og ja....han dotten med "å-så-du-bare-lastet-ned-en-APP???"

Og den gjengen med spirrevipper som har DET supermegakulehippe hoppepartyet på et bytak for å vifte med de like telefonene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan så absolutt ikke fordra reklamen for postbanken som sendes for tida!! :kjefte:

"Ntåååååh, de' va synd asså"

"De' va skikkli skikkli synd asså"

"Nååååååååå, så synd" *smiler så TEIT*

Blir irritert hver gang den kommer på tv, og det virker det som om den gjør i hver eneste reklamepause. :sur:

Noen her som liker den/har samme mening/har andre reklamer de hater? (Unntatt 40/60 så klart)

Kan ikke fordra den reklamen med de eldre mennene som reklamerer for TIME KULTURMELK eller hva det nå er. Syns den er så utrolig teit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dumme der en sitter og prater høyt med seg selv ang. pensjon. Treig og trøtt reklame og jeg husker ikke hvilket firma som det reklameres for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elseby13

Den Pierre Robert-reklamen der de står på ski i undertøyet. Hvem går langrenn i bare trusa? Så utrolig irriterende! Dårlig kvalitet er det også på det undertøyet.

Og så den: det er ikke e i safari! *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanish...... ambisjoner om å helt hvite håndklær?

"Oi! Der var det en flekk, hva kan det være?"

Glad jeg har viktigere ting i livet enn å ha søvnløse netter pga flekker på klær gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...