Gå til innhold

Irriterendes reklamer


Gjest skoeska

Anbefalte innlegg

Kodebrikke reklamen, net on net sine reklamer, og så er det et eller annen elektronikkfirma som har med to typiske nerder. Så irriterende at jeg har glemt hva de reklamerer for.

Jeg digger Lanoreklamen! Tydeligvis alene om det :fnise:

Neida, jeg liker den også.

Men jeg synes det nye H&M reklamene er fæle!

Endret av Ixnay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opp-Finans sin nyeste reklame hvor en dame sier "Jeg måtte pusse opp badet, men det er ikke helt meg å spare i evigheter" Også er løsningen å ta opp kreditt-lån? Hvor korka går det ann å bli?

Anonym poster: a4de9a5d04fe6ee1e4d719a172195e10

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp-Finans sin nyeste reklame hvor en dame sier "Jeg måtte pusse opp badet, men det er ikke helt meg å spare i evigheter" Også er løsningen å ta opp kreditt-lån? Hvor korka går det ann å bli?

Anonym poster: a4de9a5d04fe6ee1e4d719a172195e10

Enig og bare med x% rente (les - driiithøy rente)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stille vann

Den mest irriterende må være hun jenta med fletter som synger om at hun er så lei av sild. Er ikke helt sikker på hva den er reklame for, jeg bare stenger den ute så godt jeg kan.

Sånn musical-reklame er vanvittig irriterende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mjooo de med George Clooney ... drool2.gif

Jeg har sett den der med piratene, og den er veldig irriterende. Men jeg kan være enig i at det endrer seg litt når han kommer, høhø.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Reklamen med hun som har "overfølsomme eggstokker", som blir gravid av å komme borti en mann, latterlig reklame!

- Den mascarareklamem der hun lager seg et mørk og kunstig toneleie og sier: I am timeless, i'm 2000 calories.

- BB, BB, BB... Biiibiii BB cream!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett den der med piratene, og den er veldig irriterende. Men jeg kan være enig i at det endrer seg litt når han kommer, høhø.. :fnise:

haha da er vi enig,jeg skulle ønske de kunne klippe vekk piratene jeg .. og gå rett for go'saken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha da er vi enig,jeg skulle ønske de kunne klippe vekk piratene jeg .. og gå rett for go'saken

Dét hadde vært reklame det, høhø! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

  • 1 måned senere...
Gjest hedgepig

Drar opp igjen denne;

Min nr 1 hatreklame nå er VANISH!

Kommer aldri, ALDRI, til å kjøpe noen vanishprodukter.

Sol på rosa, *spy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Drar opp igjen denne;

Min nr 1 hatreklame nå er VANISH!

Kommer aldri, ALDRI, til å kjøpe noen vanishprodukter.

Sol på rosa, *spy.

sTol. :jepp:

Omo color reklamen. (tror det er den) Der alle fargene i reklamen matcher fargene på boksen. :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"For meg ble kredittgjelda en evig runddans, men så fant jeg opp finans" øh, lån for å nedbetale lån. Med rente FRA 18% ellerno..smart..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"For meg ble kredittgjelda en evig runddans, men så fant jeg opp finans" øh, lån for å nedbetale lån. Med rente FRA 18% ellerno..smart..

Tror de faktisk sier "så jeg fant på noe lurt!" i en av reklamene til og med. Det er ganske vågalt å påstå av et slikt selskap..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de faktisk sier "så jeg fant på noe lurt!" i en av reklamene til og med. Det er ganske vågalt å påstå av et slikt selskap..

Haha, stemmer. Tenk om mc donalds hadde reklame "jeg var så lei av å spise usunn mat, men så fant jeg på noe lurt! Derfor skaffet jeg meg årskort på mc donalds"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...