Gå til innhold

Irriterendes reklamer


Gjest skoeska

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke irritert over at det lages en/reklameres for en deodorant som liksom skal gjøre armhulene penere, men at kjæresten synes armhulene er finest er irriterende usannsynlig og idiotisk. Samme hvor glatte og myke armhuler man har er det nok vanskelig å finne en (ikke-fetisjpåvirket) gutt som foretrekker det fremfor lepper, øyne, pupper, rumpe og ben.

Mine tanker og....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Veldig irriterende reklamer:

- Coop

- Tine melk

- Kiwi

- Spar ("Du kjenner oss"...nei, tror ikke det)

- Norsk sengetøylager (for mye støy)

- Makrell i tomat (elendig valg av sang, elendig handlingsforløp og personer)

- Grandiosa (har utviklet seg til å bli helteit). Merket har mistet all verdighet som eventuelt var der engang.

Dropp den klassiske musikken: det hjelper ikke å smelle på fin musikk for å kompensere for et dårlig produkt. Dere må mene det. Og det gjør ikke disse elendige reklamene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke irritert over at det lages en/reklameres for en deodorant som liksom skal gjøre armhulene penere, men at kjæresten synes armhulene er finest er irriterende usannsynlig og idiotisk. Samme hvor glatte og myke armhuler man har er det nok vanskelig å finne en (ikke-fetisjpåvirket) gutt som foretrekker det fremfor lepper, øyne, pupper, rumpe og ben.

Men hva hindrer dama i å kjøpe en ekstra og smøre på både lepper og stump, og i øynene hvis hun virkelig vil at han skal elske alt ved henne? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Jamba da dere? Samtlige av de utløser "kaste-seg-over-fjernkontrollen-for-å-bytte-kanal-refleksen" hos meg. Jeg irriterer meg også over mobiltelefonkioskreklamene, syns ikke de er morsomme i det hele tatt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CDn med gruppa eller tittelen "Pegasus". Jeg klarer de fleste reklamer, men akkurat den får det til å knyte seg inni meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CDn med gruppa eller tittelen "Pegasus". Jeg klarer de fleste reklamer, men akkurat den får det til å knyte seg inni meg.

Ja! Jeg skulle faktisk til å nevne den. Den er ekkel, skikkelig overdreven "se hvor moro vi har det når vi synger de fine sangene våre"! Æsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånne mobiltelefonreklamer er det aller verste.

De elendig animerte rompene som rister.. jesus!

Og Activia er også skikkelig unødvendig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Den ketchupreklamen som bruker ketchupsangen som var populær for et par år tilbake. Må skifte kanal med en gang når den kommer på, eller mute lyden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CDn med gruppa eller tittelen "Pegasus". Jeg klarer de fleste reklamer, men akkurat den får det til å knyte seg inni meg.

Ja! Jeg skulle faktisk til å nevne den. Den er ekkel, skikkelig overdreven "se hvor moro vi har det når vi synger de fine sangene våre"! Æsj!

Ha ha ha

Han ekle fyren med verdens mest overdrevne bevegelser når han synger!

Fælt!!!

En annen reklamesak jg hater:

De jævla miljøagentene!

man bli jo ikke sint heller vet du, bare veldig veldig skuffet

:slåss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Jamba da dere? Samtlige av de utløser "kaste-seg-over-fjernkontrollen-for-å-bytte-kanal-refleksen" hos meg. Jeg irriterer meg også over mobiltelefonkioskreklamene, syns ikke de er morsomme i det hele tatt...

ja, jamba får det til å gå grøssninger nedover ryggen på meg! :haar: finnes det faktisk noen som kjøper noe av den jambadritten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med hun damen som stapper innpå med pølser da, fordi det er så sunt?

Dustete!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ja, kjempeteit med hun damen som stapper i seg pølser fordi det liksom skal være så sunt. Ser loco ut.

Hva som ennå mer tåpelig er reklamen for Opplysningen 1881 der en hippi-dame skriker på en veldig, veldig slitsom måte til hippi-mannen sin om at han ikke må spise kjøtt. Liksom morsomt at det ikke var utrposkapen hun reagerte på, men at han spiste kjøtt.

Hva har dette med 1881 å gjøre?

Veldig spesielt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest milkyway

Hun kjerringa i lactalreklamen som labber rundt i sporty klær, men har enten dårlig holdning, eller oppblåst mage. RETT DEG OPP DI FORBASKA SLAPPFISK, ELLER FIS AN UT! god damn jeg blir sur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest milkyway

Pluss Mona Grundt som må plutselig snu seg i farta for å informere oss om at hun har bytta te garnier, slik at håret hennes er så forbanna PLEJD.

Gud bedre, jeg får brekninger når jeg hører det ordet. Hun må ha en lokal hjerneskade. Jeg hater henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg synes Activia reklamen er så dårlig at jeg har vegret meg for å kjøpe den yoghurten!

"mmmmm," etterfulgt av en grimase som ikke tyder på at dette smaker godt!

(jeg likte denne youghurten når jeg først prøvde, og det var bare fordi jeg hadde lyst på youghurt med aprikossmak!)

Jeg liker heller ikke Dolmio figurene som sier" Hvilken dag er din Dolmio dag"!

Ja, må si meg helt enig.. Sånne reklamer er bare tull! De bare finner på helt tilfeldige ord som høres likt ut som produktene de skal selge. (f.eks nevnt tidligere i tråden- Har du eksem? Prøv dexem! Ordet ligner jo ikke en plass... :klaske: )

Og dessuten hørte jeg en gang de sa på activia reklame;

- Activia inneholder enzymer aktiv regularis, som er med på å regulere magen.. ettellerannet..

Det finnes IKKE noen enzymer som heter aktiv regularis uansett, hahaha.

Og ingen dag er min Dolmio dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste fra DNB. Får hetta av den tørre dama som plaprer i vei om sønnen og noe anna. ÆDJSALRKWLR

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vask de henda, vask, vask de henda..... :kjefte:

Endret av kaprifolen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...