Gå til innhold

Irriterendes reklamer


Gjest skoeska

Anbefalte innlegg

Vask de henda, vask, vask de henda..... :kjefte:

Enig! Takler ikke den dumme sangen. herregud :bond:

Også den Pepsi reklamen hvor hun sier at maten smaker mye bedre med pepsi. Yeah right :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig! Takler ikke den dumme sangen. herregud :bond:

Også den Pepsi reklamen hvor hun sier at maten smaker mye bedre med pepsi. Yeah right :roll:

Er det coca cola zero reklamen du mener? ;)

Det mest irriterende med reklamer er når reklamepausen begynner blir lyden ti hakk høyere!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg HATER Vitaepro-reklamene..! Og da spesielt den med frøken personlig trener som sier at hun tar vitaepro ved siden av trening og sunt kosthold. Hva i He***te skal man med kosttilskudd når man spiser variert og trener?! Det er vel hele poenget med kosttilskudd at man tilfører noe man ikke får i seg ved å spise godt nok. Arg...

Ein genial parodi på Vitae Pro-reklamane...

post-36677-0-35652700-1341003042_thumb.j

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladebolle

"Nok en utfordring, nok en suksess. Svaret e Yes" :bond: Den reklamen for Yes må jo bare være en av de kleineste reklamene som noen gang er laget. Mannen med det ubehagelige smileansiktet, og familien som de besøker som ikke helt vet hva eller hvor de skal gjøre av seg. Jeg kjenner at jeg blir litt flau av den reklamen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Den nyeste reklamen til lano. Verste er jo at jeg får den forbanna sangen på hjernen :kjefte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med dere ang. den "Lano" reklamen, HATE IT!!!!

Og den "DHL" reklamen, grrrr. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tåpelige jenta som hiver kodebrikken i do. Expert sine skrikereklamer: KUN NININININITTINIII!! Fotballreklamene på Tv2 er i samme kategori: ÅJÅJÅJÅJÅJÅJ!!!

Anonym poster: 8b6308f48f4653508f6827715c3d36c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borghild

Jeg HATER Vanish-reklamen! Å fy faen,jeg har lyst til å knuse tv`n hver gang den kommer! "Jæi har en ambi-sjon om å all-tid ha heeelt reeene hviiiite hånd-klllllller!" Jeg blir GAL! Ambisjon? Er for faen ikke noen ambisjon å ha rene håndkler, det er en SELVFØLGE!!!! Grrrrrr! Hadde ikke Vanish vært så bra hadde jeg faen meg boikottet hele dritten!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Candy Pie

Liker ikke tannkrem reklamer, og den der big one greien eller hva det er.

Men den aller, aller, aller verste reklamen jeg noen gang har sett i hele mitt liv, er fortsatt Lano reklamen som går nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble faktisk småkvalm da jeg så reklamen for nye DR Greve KREMET intimvask!

"Kremet" og "underliv" har absolutt INGENTING med hverandre å gjøre :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lano-reklamen!! Skjønner egentlig ikke hva som irriterer meg sånn med den, jeg liker jo barn... Men den rappingen og coole holdningen får meg nesten til å klikke, må snu meg vekk hver gang den kommer på tv!

Også rema 1000 sine grillreklamer med Sven Nordin..... "Hello, what`s cooking?" grøss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1888-reklamen med gjengen i badestampen....

helt idiotisk setting for en reklameshoot. Strengt tatt kunne de filmet hvorsomhelst ettersom det bare er prek (på bussen, t-banen eller wherever). Fantastisk dårlig reklame !!!

Anonym poster: ecf129246a6210d31e1e5e6148f471e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Imsdal med de jentene som løper rundt, drittlei sangen

Anonym poster: 9cad5927c3331bb42c7adc0b813d0bb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Kodebrikke reklamen, net on net sine reklamer, og så er det et eller annen elektronikkfirma som har med to typiske nerder. Så irriterende at jeg har glemt hva de reklamerer for.

Jeg digger Lanoreklamen! Tydeligvis alene om det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Kodebrikke reklamen, net on net sine reklamer, og så er det et eller annen elektronikkfirma som har med to typiske nerder. Så irriterende at jeg har glemt hva de reklamerer for.

Jeg digger Lanoreklamen! Tydeligvis alene om det :fnise:

Jeg synes den er kjempesøt jeg :fnise:

"Det er ingen vits i å grille tull"-reklamene tror jeg er de tåpeligste reklamene noensinne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

One Call-reklamene er akkurat passe lite overbevisende.

"Åsså er det greit at vilkårene ikke er gresk eller kryptisk ellerno', jeg mener, jeg skjønner faktisk hva som står der." :roll:

Håper de folka som er med fikk godt betalt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...