Gå til innhold

Irriterendes reklamer

Anbefalte innlegg

Gjest skoeska
Skrevet

Jeg kan så absolutt ikke fordra reklamen for postbanken som sendes for tida!! :kjefte:

"Ntåååååh, de' va synd asså"

"De' va skikkli skikkli synd asså"

"Nååååååååå, så synd" *smiler så TEIT*

Blir irritert hver gang den kommer på tv, og det virker det som om den gjør i hver eneste reklamepause. :sur:

Noen her som liker den/har samme mening/har andre reklamer de hater? (Unntatt 40/60 så klart)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får heldigvis ikke reklame i postkassa :)

Reklamen på TV, ser jeg ikke.............

Gidder ikke bry meg. Da har de jo oppnådd det de ville i reklambransjen.

Skrevet

Den for mekonomen hvor hun åpenbart svenske dama prøver å snakke norsk.

Skrevet

"Har du eksem - prøv Dexem!" :kjefte: Teit!

(I tillegg er det et drittprodukt, jeg fikk anbefalt dette på apoteket men det er den verste kremen jeg har brukt.)

Skrevet

Sliter du med magen?

Prøv Aktivia!

Du vil oppleve lindring innen/etter 14 dager.

14 dager med uggen mage?

Neitakk.....

Også den for deo hvor ei spør kjæresten om hvilken del av hennes kropp som han liker best, og han svarer armhulene.

Litt kvalmt spør du meg....

• Liker 3
Skrevet

Hahaha! Få flotte armhuler med niveas deodorant med perleekstrakt!

Noe av det dummeste jeg har hørt. Kan ikke forstå at noen går på den idiotiske reklamen. Få fine armhuler? Perleekstrakt? Hva f**n?

Gjest Wacmoc
Skrevet
Hahaha! Få flotte armhuler med niveas deodorant med perleekstrakt!

Noe av det dummeste jeg har hørt. Kan ikke forstå at noen går på den idiotiske reklamen. Få fine armhuler? Perleekstrakt? Hva f**n?

Ja reklamen er idiotisk. Kjøpte deoderanten ved en feiltagelse, så overhode ingen forskjell jeg ;P Kjæresten min syntes heller ikke de på magisk vis blei det fineste på kroppen min ;P

Irriterer meg også over mekonomen reklamen.

Og Krill, da de heller kan be folk spise fisk istedet for å spise noe idiot piller.

For å ikke snakke om 40/60.. :kjefte:

Jeg er veldig lett å irritere når det kommer til reklame filmer.. xD

Skrevet
Ja reklamen er idiotisk. Kjøpte deoderanten ved en feiltagelse, så overhode ingen forskjell jeg ;P Kjæresten min syntes heller ikke de på magisk vis blei det fineste på kroppen min ;P

Sikker på at du brukte den riktig?

:rulle:

• Liker 1
Skrevet

Jeg HATER Vitaepro-reklamene..! Og da spesielt den med frøken personlig trener som sier at hun tar vitaepro ved siden av trening og sunt kosthold. Hva i He***te skal man med kosttilskudd når man spiser variert og trener?! Det er vel hele poenget med kosttilskudd at man tilfører noe man ikke får i seg ved å spise godt nok. Arg...

Og jeg misliker også sterkt alle bind og tampongreklamer.

Skrevet

Tampongreklamene er forsåvidt greie nok. Det er verre med alle de morbide kvinnemeneskene i real life som dynker dem med blod og gørr istedenfor den lekre diskrete blå væsken de er laget for...

Skrevet
Tampongreklamene er forsåvidt greie nok. Det er verre med alle de morbide kvinnemeneskene i real life som dynker dem med blod og gørr istedenfor den lekre diskrete blå væsken de er laget for...

Sant nok. Det har kanskje noe med grad av kongelighet å gjøre.

Gjest Gjest_Anna_*
Skrevet

Shampoo med nye formuleringer.

Første gangen lo jeg godt, og spøkte en god del med at shampoen kunne formulere seg. Nå skjærer det bare når jeg hører det....

Gjest Gjest
Skrevet
Også den for deo hvor ei spør kjæresten om hvilken del av hennes kropp som han liker best, og han svarer armhulene.

Litt kvalmt spør du meg....

Jeg er ikke irritert over at det lages en/reklameres for en deodorant som liksom skal gjøre armhulene penere, men at kjæresten synes armhulene er finest er irriterende usannsynlig og idiotisk. Samme hvor glatte og myke armhuler man har er det nok vanskelig å finne en (ikke-fetisjpåvirket) gutt som foretrekker det fremfor lepper, øyne, pupper, rumpe og ben.

Skrevet
Og Krill, da de heller kan be folk spise fisk istedet for å spise noe idiot piller.

For ikke å snakke om at Lasse Kjus har landets mest irriterende stemme!

Skrevet (endret)

Jeg synes Activia reklamen er så dårlig at jeg har vegret meg for å kjøpe den yoghurten!

"mmmmm," etterfulgt av en grimase som ikke tyder på at dette smaker godt!

(jeg likte denne youghurten når jeg først prøvde, og det var bare fordi jeg hadde lyst på youghurt med aprikossmak!)

Jeg liker heller ikke Dolmio figurene som sier" Hvilken dag er din Dolmio dag"!

Endret av Solstorm
  • Liker 1
Skrevet

Jeg syns "barnevognmafiaen" til Chess er så dårlig :murvegg:

Gjest Wacmoc
Skrevet
Sikker på at du brukte den riktig?

:rulle:

Hoho, Ja rimelig sikker :skratte:

Gjest Gjest
Skrevet

For tiden må det være simple reklamen hvor de har linet opp en rekke modeller som sitter så meget pent og staselig og koser seg så yndig oppå hverandre mens de de alle gjentar hva "simple says...".

Jeg DRITER I hva simple sier, det er så pretensiøst, skjørt og forfinet at jeg blir helt dårlig :fnise:

Skrevet

Jeg har rett og slett ikke forstått poenget med barnevogn-mafiaen til Chess, I don't get it!

Synes også Tele2-reklamen Cheap med sauen er utrolig lite morsom, er det så dårlig stilt i reklamebransjen at vi skal fnise og le av ordspillet sheap/cheap/billig??? Jeg spyyyyyyr :murvegg:

40/60-reklamen stiller jo i en klasse for seg...

Skrevet

Dette er hva som skjer når det blir innavl i reklamebransjen. Ungdom går rett fra ungdomsskole og russefeiring inn i et miljø av likesinnede urbane reklamebroilere, og har noen forutinntatte småforaktelige oppfatninger av vanlige folk i andre yrker og i resten av landet.

De ville nok stått seg på å kvalitetssikre sine produkter gjennom å filtrere dem gjennom etpar lag med livserfaring og demografi. Ultraurbane tjueårige sushismattere kan nok glimte til med en og annen fris idé, men det savnes et kvalitetssikrende ledd mellom oppdragsgiver og reklamebyrå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...