Gå til innhold

Honning igang med ivf

honning

Anbefalte innlegg

Det er jo helt rart dette her. Sitter og skal egentlig forberede meg til å intervjue en fyr kl 9, men klarer ikke å konsentrere meg, og lurer på hvordan dette intervjuet blir :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

åååå...det kriblet i magen min da jeg leste resultatet!

masse lykke til, dette blir spennende!!

Gratulerer så mye til både deg og mannen :roser:

ha en strålende dag :sol: , men det trenger jeg vel egentlig ikke si... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for gratulasjoner jenter!! :klemmer:

Nå er intervjuet overstått, og jeg har ringt til fertilitetsklinikken og fått time til vår første ultralyd. Hihi, så rart dette er da :ler:

Tror jeg må holde meg unna KG resten av arbeidsdagen så de andre ikke ser for mye.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhh, så fantastisk!!! :nigo:

GRATULERER SÅ MASSE!! :strix: :strix: :strix:

Tenk at det endelig er din og mannen sin tur, jeg er så utrolig glad på deres vegne! :grine:

*tørker gledestårer*

:bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye :skya::danse:

Var innom jobben og sjekka i lunsjen. Måtte tilfeldigvis ta pcen på fanget og snu stolen litt :fnise: Resultatet var som forventa, men så herlig å endelig få det bekrefta. Regner med du svever på en rosa sky nå. Nyt det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:strix:

:strix: :strix:

:strix: :strix: :strix:

:strix: :strix:

:strix:

Gratulerer sååå mye vennen! Tenk at du endelig har en liten spire i magen din :rødme:

Når fikk du time til ul?

Sååå glad :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuuusen takk alle sammen!!! Dere er virkelig herlige!!! :klemmer:

Jeg har fått time til UL 15.mars på fertilitetsklinikken, og så skal jeg til kontroll hos gynekologen min 15.april (om alt går rette veien for oss). Etter gyn-timen så har det gått 12 uker, så da tenker jeg at vi kan begynne å fortelle det også :rødme:

Mens jeg satt på jobb i dag så sendte mannen meg link: http://www.thinkgeek.com/geek-kids/newborn-infant/b723/ (ja han er nerdete :ler:). Er jo herlig at han hadde begynt å kikke på sånne ting allerede da :rødme:

Jeg nyter å sveve på den rosa skya mi :nigo:

Nå tror jeg at jeg skal gå og finne boka som jeg ga i morres. Har lyst å lese i den jeg også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens jeg satt på jobb i dag så sendte mannen meg link: http://www.thinkgeek.com/geek-kids/newborn-infant/b723/ (ja han er nerdete :ler:). Er jo herlig at han hadde begynt å kikke på sånne ting allerede da :rødme:

Søte mannen :hjerte: Har ikke sett sånn før, men den var jo kjempefin da :) Tenk så herlig for den lille å ligge å høre på musikk da :rødme:

Nyyyyt den rosa skyen din du vennen, er sååå fortjent :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...