honning Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #1101 Del Skrevet 17. februar 2010 Det er jo helt rart dette her. Sitter og skal egentlig forberede meg til å intervjue en fyr kl 9, men klarer ikke å konsentrere meg, og lurer på hvordan dette intervjuet blir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. februar 2010 #1102 Del Skrevet 17. februar 2010 Så utrolig herlig. Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest piip Skrevet 17. februar 2010 #1103 Del Skrevet 17. februar 2010 åååå...det kriblet i magen min da jeg leste resultatet! masse lykke til, dette blir spennende!! Gratulerer så mye til både deg og mannen ha en strålende dag , men det trenger jeg vel egentlig ikke si... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 17. februar 2010 #1104 Del Skrevet 17. februar 2010 så fantastisk Gratulerer honning For en strålende start på dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 17. februar 2010 #1105 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg er såååååååååååååå glad på dine vegne Honning Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 17. februar 2010 #1106 Del Skrevet 17. februar 2010 FANTASTISK :hoppe: GRATULERERER!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #1107 Del Skrevet 17. februar 2010 Tusen takk for gratulasjoner jenter!! Nå er intervjuet overstått, og jeg har ringt til fertilitetsklinikken og fått time til vår første ultralyd. Hihi, så rart dette er da Tror jeg må holde meg unna KG resten av arbeidsdagen så de andre ikke ser for mye.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 17. februar 2010 #1108 Del Skrevet 17. februar 2010 Det ville være uhøflig å sniklese her på den dag som dette uten å si: GRATULERER!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 17. februar 2010 #1109 Del Skrevet 17. februar 2010 We knew it. Huuuuuurraaaaaa! Endelig! Dette er heilt fantastisk! Gratulerer! :strix: :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 17. februar 2010 #1110 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg har ikke ord, gratulerer så masse masse, det er så fortjent :strix: Jeg er så glad på dine vegne!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 17. februar 2010 #1111 Del Skrevet 17. februar 2010 En snikleser titter frem og GRATULERER Dette var virkelig fortjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 17. februar 2010 #1112 Del Skrevet 17. februar 2010 :strix: GRATULERER SÅ MASSE!!! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 17. februar 2010 #1113 Del Skrevet 17. februar 2010 Åhhhh, så fantastisk!!! GRATULERER SÅ MASSE!! :strix: Tenk at det endelig er din og mannen sin tur, jeg er så utrolig glad på deres vegne! *tørker gledestårer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 17. februar 2010 #1114 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Så fantastisk morsomt :hoppe: Gratulerer så mye! :duskedame: Endret 17. februar 2010 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 17. februar 2010 #1115 Del Skrevet 17. februar 2010 Gratulerer så mye Var innom jobben og sjekka i lunsjen. Måtte tilfeldigvis ta pcen på fanget og snu stolen litt Resultatet var som forventa, men så herlig å endelig få det bekrefta. Regner med du svever på en rosa sky nå. Nyt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 17. februar 2010 #1116 Del Skrevet 17. februar 2010 :strix: WEEEEEEEEE !!! :strix: GRATULERER SÅ MASSE HONNING !!!!! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 17. februar 2010 #1117 Del Skrevet 17. februar 2010 :strix: :strix: :strix: Gratulerer sååå mye vennen! Tenk at du endelig har en liten spire i magen din :rødme: Når fikk du time til ul? Sååå glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #1118 Del Skrevet 17. februar 2010 Tuuuusen takk alle sammen!!! Dere er virkelig herlige!!! Jeg har fått time til UL 15.mars på fertilitetsklinikken, og så skal jeg til kontroll hos gynekologen min 15.april (om alt går rette veien for oss). Etter gyn-timen så har det gått 12 uker, så da tenker jeg at vi kan begynne å fortelle det også :rødme: Mens jeg satt på jobb i dag så sendte mannen meg link: http://www.thinkgeek.com/geek-kids/newborn-infant/b723/ (ja han er nerdete ). Er jo herlig at han hadde begynt å kikke på sånne ting allerede da :rødme: Jeg nyter å sveve på den rosa skya mi Nå tror jeg at jeg skal gå og finne boka som jeg ga i morres. Har lyst å lese i den jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 17. februar 2010 #1119 Del Skrevet 17. februar 2010 Mens jeg satt på jobb i dag så sendte mannen meg link: http://www.thinkgeek.com/geek-kids/newborn-infant/b723/ (ja han er nerdete ). Er jo herlig at han hadde begynt å kikke på sånne ting allerede da :rødme: Søte mannen Har ikke sett sånn før, men den var jo kjempefin da Tenk så herlig for den lille å ligge å høre på musikk da :rødme: Nyyyyt den rosa skyen din du vennen, er sååå fortjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 17. februar 2010 #1120 Del Skrevet 17. februar 2010 GRATULERER! :strix: :skya: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå