honning Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #841 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg også :pls: :pls: :pls: Åh så søt du er Lucky Hva skulle jeg ha gjort uten dere KG-jenter? Det er godt å få ut litt frustrasjon her iblant, og folk som forstår hva man er gjennom uten å klage til han hjemme hele tida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. januar 2010 #842 Del Skrevet 11. januar 2010 Det høres ut som om du har hatt en veldig opp-og-ned helg, humør-wise. Håper at humøret er på vei opp igjen nå. Huff, de tankene kan ta knekken på hvem som helst. :dåne: Jeg ble jo en psycho-kakebakende-husmor i ventetiden jeg. Men jeg fikk da tankene over på noe annet. Harry Potter hjelper også forresten. Det var det eneste som fikk tankene mine over på noe annet da pappa døde. Da får det funke på IVF-venting også. Det skal funke for dere (og for oss). Vi skal jo få ''tvillinger''. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 11. januar 2010 #843 Del Skrevet 11. januar 2010 Det er godt å få ut litt frustrasjon her inne ja, jeg vet neimen ikke hva jeg skulle gjort uten dere til tider. Noen burde definitivt tatt patent på en tankeavslåer Det er ikke lett når det foregår altfor mye oppi hodet på en Men det var bra humøret kom seg utover dagen i går, håper dagen i dag er enda bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 11. januar 2010 #844 Del Skrevet 11. januar 2010 KG er uvurderlig i slike tanketider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #845 Del Skrevet 11. januar 2010 Ny uke, nye muligheter!! Det høres ut som om du har hatt en veldig opp-og-ned helg, humør-wise. Håper at humøret er på vei opp igjen nå. Huff, de tankene kan ta knekken på hvem som helst. :dåne: Jeg ble jo en psycho-kakebakende-husmor i ventetiden jeg. Men jeg fikk da tankene over på noe annet. Harry Potter hjelper også forresten. Det var det eneste som fikk tankene mine over på noe annet da pappa døde. Da får det funke på IVF-venting også. Det skal funke for dere (og for oss). Vi skal jo få ''tvillinger''. Vi skal selvfølgelig få tvillinger ja Hehe, ja humøret har virkelig vært opp og ned hos meg i helga. Heldigvis så er det myyyye bedre nå, og jeg er i veldig godt humør i dag. Uff, jeg var lei av å være i dritthumør i går altså. Å være en psycho-kakebakende-husmor er absolutt ikke det verste som kan skje da Tror kanskje jeg også må prøve meg på kakebaking/gjærbakst i ventetida. Det skal med på lista mi over ting å gjøre de neste ukene! Og boklesing Det er godt å få ut litt frustrasjon her inne ja, jeg vet neimen ikke hva jeg skulle gjort uten dere til tider. Noen burde definitivt tatt patent på en tankeavslåer Det er ikke lett når det foregår altfor mye oppi hodet på en Men det var bra humøret kom seg utover dagen i går, håper dagen i dag er enda bedre! Det foregår mye i hodene på oss for tida ja. Er ikke like enkelt hver dag, og tittelen på dagboka til pusilus er veldig beskrivende; det er virkelig en berg- og dalbanetur. Dagen i dag er mye bedre takk Mandag igjen, men heldigvis ikke blåmandag. Travel dag på jobb, simpel middag (pølser med lomper ), og ingen flere planer for kvelden. Tror jeg må prøve å komme meg ut og gå en liten tur, for nå er ikke kulden like ille lenger. Fremdeles litt for kaldt for min smak, så det blir nok i tilfelle en kort tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #846 Del Skrevet 11. januar 2010 KG er uvurderlig i slike tanketider Det har du helt rett i, pusilus Såg ikke dette innlegget før nå jeg. Ikke meninga å overse deg vennen Her har kvelden gått med til , jeg har gått meg en tur, laga god salat til å ha til lunsj i morgen, og spist salat. Så det har igrunn vært en fin kveld I dag blei forresten sluket vårt i dusjen fiksa, og det var ikke noe vi måtte betale for. Det passa bra i disse tider. Og veldig godt at de ikke måtte ta opp alle golvflisene for å fikse det, så skadene virka ikke til å være så alt for store. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 11. januar 2010 #847 Del Skrevet 11. januar 2010 Du er super, SøsterLiten! Fikk lyst å komme og gi deg en klem jeg Håper også at det klaffer for meg og honningmannen nå Any time vennen!! :pls: for oss alle! :pls: Ventetiden vår skulle jo ha vært over for LENGST!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 12. januar 2010 #848 Del Skrevet 12. januar 2010 Her har kvelden gått med til , jeg har gått meg en tur, laga god salat til å ha til lunsj i morgen, og spist salat. Så det har igrunn vært en fin kveld I dag blei forresten sluket vårt i dusjen fiksa, og det var ikke noe vi måtte betale for. Det passa bra i disse tider. Og veldig godt at de ikke måtte ta opp alle golvflisene for å fikse det, så skadene virka ikke til å være så alt for store. Høres ut som en super kveld i går Deilig at ikke skadene var så store da og at dere slapp å betale Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 12. januar 2010 #849 Del Skrevet 12. januar 2010 Må vel komme frem i lyset her Har beskjeftiget meg med lesing i flere prøvedagbøker i dag (er og hjemme fra jobb) og må bare få si at jeg dypt imponert over hvordan dere takler venting, nedturer og hormon-kurer og egguttak og hele sulamitten Jeg følger med videre og håper det går veien for deg nå Honning. Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 12. januar 2010 #850 Del Skrevet 12. januar 2010 Ventetiden vår skulle jo ha vært over for LENGST!!! så absolutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #851 Del Skrevet 13. januar 2010 Hei SøsterLiten, Lucky, LineGourmet og pusilus Ventetiden skulle absolutt ha vært over for oss for lengst Jeg håper at dette året blir vårt år. Det bør det bli Koselig at du ville komme fram i lyset, LineGourmet, og velkommen til min "hule" Takker så mye for Håper det går veien for deg også snart! Her går dagene litt i ett for tida. Nå har jeg huset for megselv resten av kvelden, så jeg lurer litt på hva jeg skulle gjøre. Jeg "bør" lese i boka, jobbe, gå tur og strikke. Spørs bare om jeg rekker alt, og hva jeg prioriterer - det jeg har lyst til, eller det jeg bør På jobb er det skikkelig babyboom på gang forresten. Det er mange unge i bedriften, så det er ikke så rart, men det er mest mannfolk der da, så det er ikke så mange som er borte fra jobb så lenge om gangen. Jeg fikk høre om to til som skulle bli pappaer bare i dag Så det er ekstremt masse barneprat på jobb for tida. Jeg er glad for at jeg er igang med ivf-prosessen når jeg hører om alt dette barnesnakket, men om forsøket ikke lykkes, så blir det nok tyngre å høre på tenker jeg. Den tid, den sorg. Men jeg kom på en ting.. Jeg har ikke begynt å ta folat igjen. Det bør jeg vel kanskje gjøre nå som uttak og innsetting nærmer seg? Jeg hadde fortrengt hele folaten i disse spray-tider Nei, nå får jeg komme igang med litt av alt jeg skulle gjøre i kveld. Ha en fin kveld jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 13. januar 2010 #852 Del Skrevet 13. januar 2010 Gleder meg til du kan gi hakkespettboka til mannen. Både eg og mannen las den boka allerede før me starta prøvinga. Kva finn ein vel ikkje på mens ein ligg på ei strand på bryllupsreise? Joda, les om graviditetshormoner. Nå er det så lenge sidan at me sikkert heilt har gløymt kva som sto, og boka er borte vekk. :klø: Den kjem vel til rette igjen når eg omsider orkar rydda litt i leiligheten. for mange KG-IVF-"tvillingar" i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #853 Del Skrevet 13. januar 2010 Gleder meg til du kan gi hakkespettboka til mannen. Både eg og mannen las den boka allerede før me starta prøvinga. Kva finn ein vel ikkje på mens ein ligg på ei strand på bryllupsreise? Joda, les om graviditetshormoner. Nå er det så lenge sidan at me sikkert heilt har gløymt kva som sto, og boka er borte vekk. :klø: Den kjem vel til rette igjen når eg omsider orkar rydda litt i leiligheten. for mange KG-IVF-"tvillingar" i år. Det gleder jeg meg til også Hehe, hakkespettboka var jo et fint navn på den Jeg har ikke tillata megselv å kikke i den i det hele tatt faktisk, så den har ligget der urørt i ca halvannet år faktisk. Hehe, fint å lese om graviditetshormoner på bryllupsreise. Vi såg masse på Sopranos på bryllupsreisa vår Romantisk? Tja. Hehe. Får håpe det blir mange KG-IVF-"tvillinger" i år ja! Krysser fingrene for oss alle sammen. Hvor har dagboka di blitt av forresten? Jeg leita etter den uten å finne? Må kanskje leite litt til..? Det blei tur på meg i kveld, men ikke noe lang tur. Ellers har jeg såvidt jobba litt, men ikke med det jeg hadde tenkt å gjøre... Skal prøve å legge meg tidlig i dag, så kan jeg ligge litt og lese før jeg slokner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 13. januar 2010 #854 Del Skrevet 13. januar 2010 honning Hvordan går det med deg? Jeg har trua på en liten ivf-baby til deg i 2010 jeg altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 13. januar 2010 #855 Del Skrevet 13. januar 2010 Det gleder jeg meg til også Hehe, hakkespettboka var jo et fint navn på den Jeg har ikke tillata megselv å kikke i den i det hele tatt faktisk, så den har ligget der urørt i ca halvannet år faktisk. Hehe, fint å lese om graviditetshormoner på bryllupsreise. Vi såg masse på Sopranos på bryllupsreisa vår Romantisk? Tja. Hehe. Får håpe det blir mange KG-IVF-"tvillinger" i år ja! Krysser fingrene for oss alle sammen. Hvor har dagboka di blitt av forresten? Jeg leita etter den uten å finne? Må kanskje leite litt til..? Er det ikkje "Verdens beste pappa - hakkespettbok for småbarnsfedre"? Boka mi er *poff* borte vekk. Men snart kjem ei ny. Eg satsar på å ta den i etasjen over. Og så skal du følga etter snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 13. januar 2010 #856 Del Skrevet 13. januar 2010 for mange KG-IVF-"tvillingar" i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 14. januar 2010 #857 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg heller har ikke tatt folat på en stund. :klø: Bør vel begynne snart da. Tur hørtes herlig ut. Ingenting er som å komme hjem etter en god tur ute i kulden. Huff, babyboom på jobben hørtes ikke videre hyggelig ut - ihvertfall for oss strebere. :dåne: Selv om det er veldig hyggelig for dem da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 14. januar 2010 #858 Del Skrevet 14. januar 2010 skjønner godt det kan være kjipt med babyboom! 3 av min nærmeste venninner er gravide, 2 i mannen sin omgangskrets og jaggu fikk jeg vite at storebroren min venter barn i september igår og idag fikk jeg vite at stebroren min venter! Gleder meg VELDIG på alle sammens vegne, men kjenner presset og stresset hos meg nå altså!! Kan ikke skrive om det inne hos meg for jeg har visst fått noen i omgangskretsen min som har "funnet" min dagbok og derfor leser og 2 av graviditetene er hemmelige... men jeg skjønner deg godt! i år ER oss strebere sitt år! JAH!! Mange gode klemmer til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #859 Del Skrevet 14. januar 2010 Er det ikkje "Verdens beste pappa - hakkespettbok for småbarnsfedre"? Boka mi er *poff* borte vekk. Men snart kjem ei ny. Eg satsar på å ta den i etasjen over. Og så skal du følga etter snart. Jo det var visst det boka het Jeg fikk pakka den inn i går kveld, for jeg måtte sjekke hva den het. Åh, gleder meg til å lese i graviddagboka di når den kommer Det blir en del framover ja Jeg heller har ikke tatt folat på en stund. Bør vel begynne snart da. Tur hørtes herlig ut. Ingenting er som å komme hjem etter en god tur ute i kulden. Huff, babyboom på jobben hørtes ikke videre hyggelig ut - ihvertfall for oss strebere. Selv om det er veldig hyggelig for dem da. Bra det ikke bare er meg som glemmer av folaten Den babyboomen går igrunn veldig greit enda hvertfall. Håper jeg lykkes snart, så jeg kan være med på boomen og ikke bare er tilskuer skjønner godt det kan være kjipt med babyboom! 3 av min nærmeste venninner er gravide, 2 i mannen sin omgangskrets og jaggu fikk jeg vite at storebroren min venter barn i september igår og idag fikk jeg vite at stebroren min venter! Gleder meg VELDIG på alle sammens vegne, men kjenner presset og stresset hos meg nå altså!! Kan ikke skrive om det inne hos meg for jeg har visst fått noen i omgangskretsen min som har "funnet" min dagbok og derfor leser og 2 av graviditetene er hemmelige... men jeg skjønner deg godt! i år ER oss strebere sitt år! JAH!! Mange gode klemmer til deg Ørk, så mange i omgangskretsen din som er gravide da Håper det klaffer for dere dette forsøket også. Det fortjener du. Man er jo glad på andre sine vegne, men vi strebere hadde fortjent det mer føles det som JA, det ER vårt år i år! Nok en travel arbeidsdag er over, og bare en dag igjen til helg Jeg ringte til fertilitetsklinikken i dag, og fant ut at det er godt mulig at jeg må forskyve forsøket litt. Jeg må få mensen før jeg begynner med sprøyter, og jeg har ikke 4-ukers sykluser, så jeg må sannsynligvis gå ei ekstra uke på spray før jeg kan begynne på sprøyter. Jeg får bare vente og se de neste dagene, og ringe tilbake igjen på tirsdag om jeg ikke har fått mensen enda og bestemme løpet videre da. Så nå tror jeg at jeg bare får innstille meg på å ikke komme igang med sprøyter før månedsskiftet, og ta det som en bonus om jeg kommer igang ifølge planen. Jeg får bare smøre meg med tålmodighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 14. januar 2010 #860 Del Skrevet 14. januar 2010 Den babyboomen går igrunn veldig greit enda hvertfall. Håper jeg lykkes snart, så jeg kan være med på boomen og ikke bare er tilskuer Håper virkelig du blir en del av den boomen Håper mensen dukker opp snart slik at du kan starte på sprøytene Hvor lang syklus pleier du å ha da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå