Gå til innhold

Honning igang med ivf

honning

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Høres ut som om du hadde en super lørdag da :) Trening før frokost :sjokk: Flink du ;)

Kakebaking blir det lite av her også...hva slags kake bakte du?

Ha en super søndag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Stikker innom for å ønske deg en god helg jeg! :klemmer:

Jammen går det fremmover her! Herlighet så spennende! :hoppe:

Hei Tinio! Her går det fremover ja. Deilig at ting skjer! :hoppe:

:klemmer:

Høres ut som om du hadde en super lørdag da :) Trening før frokost :sjokk: Flink du ;)

Kakebaking blir det lite av her også...hva slags kake bakte du?

Ha en super søndag :klemmer:

Takk for det, Lucky :klemmer:

Trening før frokost skjer ikke så veldig ofte akkurat nei. Men måtte hive i meg litt mat før treninga for å ha noe å gå på ;)

Jeg bakte Zebra Bars fra detsoteliv.no, og det ble veldig godt (svigers skrytte av meg også :fnise:).

I dag har jeg ordna masse her hjemme. Vaska ferdig vindu innvendig, støvsuga, funnet fram litt av julepynten, strykt duker, satt på de siste sprossene som ikke har vært på vinduer utvendig, og kasta mat som har gått ut på dato. Det er skremmende å se hvor mye mat som egentlig har gått ut på dato når man skjelden sjekker sånt :sjokkert: Det må vi absolutt bli flinkere til å gjøre. I tillegg så har vi vært på middag hos svigers, så middagslaging slapp vi å gjøre her hjemme hvertfall. Det er deilig å slippe.

Nå skal jeg bare slappe av resten av kvelden, og kanskje prøve å bli ferdig med strikket mitt. Er så lite igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmmmmmm, zebra bars! :sikle: Så gøy at det ble en vellykket kake da. Egentlig ikke så veldig vanskelig, selv om min kake ikke ble så vakker da. :fnise:

Det hørtes ut som om du har hatt en herlig helg. Alltid gøy å få gjort så mye! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bakte Zebra Bars fra detsoteliv.no, og det ble veldig godt (svigers skrytte av meg også :fnise:).

De kakene så skikkelig nammis ut ja :sikle:

Flink du var i går da! Deilig :) Utrolig hvor mye som går ut på dato ja... særlig i kjøkkenskuffene :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmmmmmm, zebra bars! :sikle: Så gøy at det ble en vellykket kake da. Egentlig ikke så veldig vanskelig, selv om min kake ikke ble så vakker da. :fnise:

Det hørtes ut som om du har hatt en herlig helg. Alltid gøy å få gjort så mye! :Nikke:

Min kake ble heller ikke så vakker, men veldig god ble den, og det er jo det viktigste :fnise:

Helga mi var veldig bra ja. Skulle ønske jeg var så effektiv mye oftere ;)

De kakene så skikkelig nammis ut ja :sikle:

Flink du var i går da! Deilig :) Utrolig hvor mye som går ut på dato ja... særlig i kjøkkenskuffene :sjenert:

Jeg har mer i frysa, så bare å komme å spise ;)

Veldig deilig å få rydda opp litt. Jeg fant til og med en ting eller to som hadde gått ut på dato i 2007, og det er 2 år siden vi flytta inn i huset nå om et par uker :sjenert:

Nå er mandagen nesten over, og jeg sitter med 71grader nord og laptopen på fanget. Har fått festa tråder på babylua jeg har strikka, og får finne fram et par andre strikk jeg ikke hadde festa tråder på og gjøre de ferdige også. Må få ting helt ferdige før jeg begynner på noe nytt kanskje...

Ha en fortsatt fin mandagskveld til dere jenter :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har mer i frysa, så bare å komme å spise ;)

Skulle gjerne kommet en tur jeg om det ikke hadde vært så langt :sukk:

Høres ut som om du har en super mandag i allefall :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne kommet en tur jeg om det ikke hadde vært så langt :sukk:

Høres ut som om du har en super mandag i allefall :kose:

Ja det er nok litt langt dessverre... :sukk:

Jeg tenker ofte at det hadde vært veldig morro å faktisk møte dere KG-jenter. Hadde vi bodd i nærheten av hverandre så burde vi ha starta en klubb eller noe. "Vi som vil bli gravide"-klubben kanskje? Det høres ut som ei FB-gruppe :fnise:

Nei nå er det mange rare tanker som surrer i hodet mitt. Hehe. På tide å legge seg snart kanskje?

I går kveld så leste jeg forresten ut Snømannen av Jo Nesbø. For ei ekstremt spennende bok. Jeg var skikkelig anspent på slutten og spennte alle muskler i kroppen tror jeg. Veldig bra bok var det hvertfall. Tror jeg skal begynne på den nye av Dan Brown etterpå nå :)

Natta! :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært helt merkelig tror jeg, å møte på dere jenter. :fnise: Men veldig gøy selvsagt. :Nikke:

Dan Brown liker vi. Gleder meg til å lese den nyeste hans. :hoppe: Får bare håpe den er bedre enn Da Vinci Koden. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker ofte at det hadde vært veldig morro å faktisk møte dere KG-jenter. Hadde vi bodd i nærheten av hverandre så burde vi ha starta en klubb eller noe. "Vi som vil bli gravide"-klubben kanskje? Det høres ut som ei FB-gruppe :fnise:

Ja det hadde vært moro å møtt deg :) Hvor i landet holder du til igjen?

Vi får starte en FB gruppe :fnise:

Håper du har hatt en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå håper jeg også at du følger raskt etter etter din lap :jepp: Jeg er faktisk på min første mens etter lap nå, og hadde det ikke vært for jul og endo, så hadde jeg muligens kommet igang med uttak/innsetting enda litt tidligere. Det kommer jo an på kapasiteten til fertilitetsklinikken også. Nærmer seg lap for deg nå :bolledeig:

Det var god å høre at det var din første etter lap, da er det håp for at jeg får startet på medisiner tidlig i februar :hoppe:

Vi kunne egentlig fått en runde før jul uavhengig av lap :sjenert: , men vi/ jeg ville at smertene mine ble sjekket opp før vi satte igang med ICSI.. Dumt å rote bort et forsøk om det skulle vise seg at jeg har endo ;)

Spraystart 13.desember, og sprøytestart 20.januar :hoppe:

:bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er faktisk en liten gjeng på KG som har møttes... men vi har fulgt hverandre med bryllup etc.. og nå vandlig dagbøker og gravidbøker..... har møttes i Oslo da :) (østfold, Akershus, oslo bor vi)

Var kjempe koselig og anbefales.. samme hvor en man bor :) Er alltid noen som holder til i nærheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei ^^Belle^^, Lucky, pusilus og Devilina!

Ja det er en litt rar tanke å faktisk møte noen av dere som jeg snakker mest med her inne. Hadde vært veldig merkelig, men jeg tror det kunne ha blitt veldig koselig også :Nikke:

Sender deg en PM jeg Lucky om hvor jeg bor ;) Innbiller meg at det er noen timer unna deg... :)

Sikkert lurt at dere venter med første forsøk, Pusilus, selv om dere hadde mulighet til å komme igang nå før jul. Er greit å vite hva som eventuelt er galt før dere begynner med prosessen, og nå når dere er så langt så er det ikke lenge til dere kan begynne dere heller nå. Du er rett i hælene på meg nå :nigo:

Så morro at dere er en gjeng som har møttes, Devilina! Var dere mange? Jeg føler at jeg kjenner mange av dere etterhvert nå, og jeg ser jo for meg hvordan dere ser ut også nesten, så det kunne jo ha blitt litt morsomt bare det :fnise:

Avslapping hjemme i kveld her. Vi er tomme for ved (må snart kjøpe inn for vinteren), så jeg har fyra opp 18 stearinlys i stua i kveld! Det er veldig koselig, og avgir jo god varme det også da.

I går kveld så var det strikkekveld, og veldig koselig. Jeg blei ferdig med ei lue (jeg må snart begynne på noe annet enn luer...), og fikk festa tråder på et par ting.

Nå får jeg snart komme meg i seng. Hadde egentlig tenkt at jeg skulle sove etter jobb i dag, men så kom jeg så seint hjem, så det ble ikke noe av. Får prøve å legge meg på ei normal tid i stedet tenker jeg. Etter i morgen så er det bare en dag til helg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det kunne vært koselig. :jepp: Men det er jo vanskelig for oss som ikke bor på østlandet da.

Stearinlys hørtes utrolig koselig ut! :rødme: Nå som jeg har pyntet til jul har vi telys over alt i stuen. Kjempekoselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Innom å hilser på :) Rart du skulle si at du fyrte opp 18 lys i går, for jeg hadde også 18 lys her hjemme i gårkveld :sjokkert: Aner ikke hvorfor jeg telte :ler: Men vi hadde fyr i peisen i tillegg :) Her er det storforbruk på stearinlys , det er jo såååå koselig :hjerte:

Ha en goo torsdag !! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig med masse hilsener her :klemmer:

Enig i at det kunne vært koselig. Men det er jo vanskelig for oss som ikke bor på østlandet da.

Stearinlys hørtes utrolig koselig ut! Nå som jeg har pyntet til jul har vi telys over alt i stuen. Kjempekoselig!

Det er nok enklere for de som bor i nærmere avstand til Oslo ja :)

Nå har jeg vært og handla 200 telys, så nå kan jeg bare fortsette å ha de hjemmekoselig med lys i stua!

Innom å hilser på. Rart du skulle si at du fyrte opp 18 lys i går, for jeg hadde også 18 lys her hjemme i gårkveld. Aner ikke hvorfor jeg telte. Men vi hadde fyr i peisen i tillegg. Her er det storforbruk på stearinlys , det er jo såååå koselig

Ha en goo torsdag !!

Hehe, så morsomt! Jeg pleier ikke å telle jeg heller, men akkurat i går så tellte jeg, og 10 minutter senere så begynnte mannen å telle :ler: Det er veldig koselig ja, og i tillegg så varmer det godt nå på vinteren faktisk. Men peiskos i tillegg er jo ekstra kos da! :)

Innom og oppdaterer meg. Den kaka så veeeeldig god ut. Den skal prøves ut! :

Ha en fin dag, honning.

Absolutt å anbefale den kaka ja! Namme :nigo:

Snakkes det om KG-treff her?

Ja her snakkes det om KG-treff ja. Vi er jo spredt for alle vinder da, så spørs om det blir noe av, men det er en morsom tanke uansett ;)

Etter middag i dag så stakk jeg ut og handla et par julegaver, innpakningspapir og masse telys. I tillegg så fikk jeg kjøpt meg ei flaske med synarela, så nå står den klar til å begynne på. Mannen skal bort noen dager når jeg begynner med den, og jeg sa til han at det kanskje er lurest :fnise: Får ikke håpe jeg blir så alt for ille ;) Er ikke før til neste helg da, så jeg var ute i god tid.

Nå nærmer det seg helga, og julebord med jobben min på lørdag. Jeg gleder meg masse til det, og tror det blir veldig koselig. Da blir det kalkun og god vin og gode kollegaer :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...