honning Skrevet 22. november 2009 Forfatter #661 Del Skrevet 22. november 2009 *Kose istykker honning'en!* Koooos deg med omelett og ha en rolig og god søndag! Det var en veldig god klem, Redbird Omeletten var deilig, og nå sitter jeg med teppe i sofaen og sløver Jeg trenger å lese "KG for dummies" . Har prøvt flere ganger å endre på tittelen og undertittelen til dagboka mi, men får det ikke til. Lucky har forklart tidligere at jeg må gå til førstesida av dagboka og endre der, men jeg har prøvt mange ganger og klikka rundt uten å få det til. Jeg trodde egentlig at jeg var ganske datakompetent... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 22. november 2009 #662 Del Skrevet 22. november 2009 Jeg trenger å lese "KG for dummies" . Har prøvt flere ganger å endre på tittelen og undertittelen til dagboka mi, men får det ikke til. Lucky har forklart tidligere at jeg må gå til førstesida av dagboka og endre der, men jeg har prøvt mange ganger og klikka rundt uten å få det til. Jeg trodde egentlig at jeg var ganske datakompetent... Gå til det første innlegget i boka di, så trykker på på rediger, så full endring og så kan du gjøre om navnet helt øverst på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 23. november 2009 Forfatter #663 Del Skrevet 23. november 2009 Gå til det første innlegget i boka di, så trykker på på rediger, så full endring og så kan du gjøre om navnet helt øverst på innlegget Du er en knupp, Lucky! Tusen takk, nå fikk jeg det til Jeg får endre på det senere når jeg har litt mer tid og ikke sitter på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 23. november 2009 Forfatter #664 Del Skrevet 23. november 2009 Da var det mandagskveld igjen. Hadde en grei dag på jobb og fikk gjort unna en del, og så hjem og hadde elgkarbonader til middag Etter middag så kom jeg meg på trening selv om jeg føler meg som en dass i dag. Orka ikke spinningtimen som jeg egentlig skulle på, så det ble litt egentrening i stedet. Bedre enn ingenting hvertfall Jeg fikk ringt til fertilitetsklinikken i dag og sagt fra om at jeg har fått mensen, så da får jeg snart skjema i posten med løpet mitt framover. Tenk, jeg er på siste mens før ivf-start Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 23. november 2009 #665 Del Skrevet 23. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 25. november 2009 #666 Del Skrevet 25. november 2009 Nå er det ikke lenge til du begynner! Det er vel rundt 13-14.desember du begynner på sprayen da? Eller har du kanskje et annet skjema enn normalt, siden du skal gå såpass lenge på den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 25. november 2009 #667 Del Skrevet 25. november 2009 Tenk, jeg er på siste mens før ivf-start Ja, tenk det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 25. november 2009 Forfatter #668 Del Skrevet 25. november 2009 Nå er det ikke lenge til du begynner! Det er vel rundt 13-14.desember du begynner på sprayen da? Eller har du kanskje et annet skjema enn normalt, siden du skal gå såpass lenge på den? Jeg tror jeg begynner på sprayen rundt 13.-14.desember ja På spraystart har jeg normalt skjema, så er det vel mer fortsettelsen som er unormal Ja, tenk det! Jeg tror ikke det har gått helt opp for meg at det plutselig nærmer seg så veldig. Føles litt uvirkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 25. november 2009 #669 Del Skrevet 25. november 2009 Tenk, jeg er på siste mens før ivf-start Så spennende Håper du har hatt en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 25. november 2009 #670 Del Skrevet 25. november 2009 Så spennende og nervepirrende med oppstart rett rundt hjørnet Håper jeg kan følge på ganske raskt etter lap Er dette andre mensen din etter lap? Er litt utålmodig med å komme i gang sjø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 25. november 2009 #671 Del Skrevet 25. november 2009 Ikke lenge til 13-14 desemberg så spennende!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 26. november 2009 Forfatter #672 Del Skrevet 26. november 2009 Så spennende Håper du har hatt en fin dag Takk Lucky, dagen i går var veldig fin. Hadde en nokså rolig dag på jobb, så jeg begynner å få oversikten igjen her endelig Og etter jobb så satt vi barnevakt hos søstera til mannen, så da fikk vi hjulpet til med geografilekser og mattelekser, og jeg fikk lest om "Doktor Ludde" Veldig koselig Så spennende og nervepirrende med oppstart rett rundt hjørnet Håper jeg kan følge på ganske raskt etter lap Er dette andre mensen din etter lap? Er litt utålmodig med å komme i gang sjø Ja nå håper jeg også at du følger raskt etter etter din lap Jeg er faktisk på min første mens etter lap nå, og hadde det ikke vært for jul og endo, så hadde jeg muligens kommet igang med uttak/innsetting enda litt tidligere. Det kommer jo an på kapasiteten til fertilitetsklinikken også. Nærmer seg lap for deg nå Ikke lenge til 13-14 desemberg så spennende!!!!! Nei det er virkelig ikke lenge igjen Regner med det ligger brev fra sykehuset i posten i dag, så jeg vet endelig oppstartsdato. Det har jo ikke noe å si om det blir 13. eller 14. eller 15., men jeg vil jo vite ALT på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 26. november 2009 Forfatter #673 Del Skrevet 26. november 2009 Spraystart 13.desember, og sprøytestart 20.januar Nå lurer jeg bare på om jeg skal trene eller male litt i kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 26. november 2009 #674 Del Skrevet 26. november 2009 Spraystart 13.desember, og sprøytestart 20.januar Så bra at datoene er satt og at du snart er i gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 26. november 2009 Forfatter #675 Del Skrevet 26. november 2009 Så bra at datoene er satt og at du snart er i gang til deg, Lucky! Det ble maling på meg i kveld, så nå kan jeg stryke ut et punkt til på "to do"-lista mi! Det var godt, for akkurat denne siste malinga hadde jeg drøya aaaalt for lenge Etterpå så ble det tv, strikking, klementiner og te, og så har jeg planer om å prøve å legge meg tidlig i kveld. Får se om jeg klarer det da :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 27. november 2009 #676 Del Skrevet 27. november 2009 Så gøy med spraystart! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 27. november 2009 #677 Del Skrevet 27. november 2009 Jammen blir det spennende fremover, honning! Jeg gleder meg masse på dine vegne, og håper du kan være litt mentor for meg fremover når vi snart skal i gang med det samme. Jeg tror det blir ICSI på oss, men er den eneste forskjellen at sædcellen sprøytes inn i egget i stedet for å komme seg inn der selv - og resten av forberedelsene er like? Mye å sette seg inn i om dagen... Ha en riktig god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 27. november 2009 Forfatter #678 Del Skrevet 27. november 2009 Så gøy med spraystart! :hoppe: Ja, det er et steg videre Jammen blir det spennende fremover, honning! Jeg gleder meg masse på dine vegne, og håper du kan være litt mentor for meg fremover når vi snart skal i gang med det samme. Jeg tror det blir ICSI på oss, men er den eneste forskjellen at sædcellen sprøytes inn i egget i stedet for å komme seg inn der selv - og resten av forberedelsene er like? Mye å sette seg inn i om dagen... Ha en riktig god helg Det blir spennende for oss begge framover nå, Blåmor! Bare å spørre meg om det er noe du lurer på, så prøver jeg å hjelpe ut ifra mine erfaringer så godt jeg kan hvertfall Det er godt å ha noen her inne å spørre merker jeg selv også. ICSI er nok ikke så stor forskjell i forhold til IVF nei, for du må også ta ut egg før de sprøyter inn sædcelle, og så sette det inn igjen? Har ikke så god greie på sånt Er mye å sette seg inn i ja. God helg til deg også! Deilig med endelig helg. Nå har vi kosa oss med en god biffmiddag og rødvin, så er det bare å se fram til gullrekka og kos i kveld er planen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 28. november 2009 #679 Del Skrevet 28. november 2009 13. desember - det er jo berre rett over 2 veker igjen, jo! Så bra at det endelig skjer ting! Og sååå spennande! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 28. november 2009 Forfatter #680 Del Skrevet 28. november 2009 En fin lørdag her i heimen. Jeg begynte dagen med å være skikkelig uthvilt etter å ha først sovet på kvelden i går, og så sovet godt i natt. Dro rett på trening, og så hjem i dusjen og fikk omelett til frokost. Deilig å begynne dagen med masse energi! Så tok vi en liten tur til byen, og innom svigers en tur. Etterpå var det hjem og jeg baka kake faktisk. Det gjør jeg ikke så mange ganger i året, så jeg er spent på om den blei vellykka. I kveld skal jeg på besøk til ei venninne og ha en rolig lørdagskveld. Det blir koselig. God kveld, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå