Gå til innhold
Noen av våre medlemmer opplever problemer med forumet og vi håper å få fikset problemet innen kort tid! ×

Honning igang med ivf

honning

Anbefalte innlegg

God tur!!! Venninna mi sin pappa kommer fra rett uten for Edinburgh og hun sier at det er en av de beste byene å reise til!!

Kos deg masse, shop masse og koooooos masse!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei alle sammen!

Så koselig å komme hjem igjen til masse hilsener her :danse:

Jeg rakk aldri å skrive like før jeg dro heller, og skal prøve å oppdatere dagboka mi i løpet av dagen. Skriver litt mer om turen der. Var uansett en flott tur, og Edinburgh er absolutt å anbefale!! Det var ei veldig passende tid å komme seg bort på også.

Nå er det bare litt over ei uke til samtalen med fertilitetsklinikken. Jeg merker at jeg gleder meg masse, og håper virkelig at det er noe å glede seg til. Må begynne å dempe meg litt snart merker jeg :fnise: Mannen er innstillt på at det kommer til å ta evigheter med prøverør også, mens jeg er innstillt på at vi kommer kjapt igang og at det går bra på 2.forsøket. Regner ikke med at det skal være full klaff på første forsøk, men mer enn to forsøk håper jeg ikke på. Jeg skal prøve å bruke den neste uka på å dempe forventningene mine. Det får være en plan ;)

Er det forresten noen som vil forklare meg hvordan jeg kan endre overskrifta/underoverskrifta til dagboka mi? Det er sikkert en enkel måte å gjøre det på, bare at jeg ikke klarer å finne det...

Skal prøve å oppdatere meg på andres dagbøker i løpet av dagen/kvelden :) Ha en fin dag folkens!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten noen som vil forklare meg hvordan jeg kan endre overskrifta/underoverskrifta til dagboka mi? Det er sikkert en enkel måte å gjøre det på, bare at jeg ikke klarer å finne det...

Gå på det første innlegget i boka di og endre derfra :)

Så godt at du er hjemme igjen og at du har hatt det fint :) Gleder meg til å høre referat fra turen ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:danser: Velkommen hjem :danser:

Gleder meg til å høre referat fra turen, det blir moro å lese om Edinburgh. Kanskje det blir neste destinasjon for oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå på det første innlegget i boka di og endre derfra :)

Så godt at du er hjemme igjen og at du har hatt det fint :) Gleder meg til å høre referat fra turen ;)

Takk, Lucky! Da skal jeg prøve å komme på en ny og bedre tittel - er litt lei av den jeg har, og spesielt siden jeg ikke kan si at jeg er prøver for tida ;)

:danser: Velkommen hjem :danser:

Gleder meg til å høre referat fra turen, det blir moro å lese om Edinburgh. Kanskje det blir neste destinasjon for oss?

Takk for det, Blåmor :klemmer:

Edinburgh må dere veldig gjerne reise til ja. Jeg tror gamlebyen der må være veldig koselig like før jul også (veldig koselige gater og bygninger), og er nok en by som det passer å reise til året rundt vil jeg tippe :)

I kveld har jeg kosa meg med ny te som vi kjøpte i Skottland, spist berlinerbolle (joda, min kjære som var morsom og skulle "feire" berlinmurens fall :fnise:), strikka videre på ei lue fram til jeg var tom for garn, og oppdatert meg på KG. Nå føler jeg for ei positiv-liste:

SøsterLiten er gravid :hoppe:

Happy Feet har et bankende hjerte i magen sin :rødme:

Bare 8 dager igjen til samtale med fertilitetsklinikken (skrekkblandet fryd) :danse:

Koser meg meg te :kaffekopp: , pledd, stearinlys og 71grader nord, med en kjære i andre enden av sofaen som har sovna fra whisky-glasset sitt på en mandag :fnise:

Skal begynne å tenke ut mitt neste strikkeprosjekt nå (tips mottas med takk):tommelsmil:

Bare avslapping på sofaen resten av kvelden, og skal legge meg tidlig :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koser meg meg te :kaffekopp: , pledd, stearinlys og 71grader nord, med en kjære i andre enden av sofaen som har sovna fra whisky-glasset sitt på en mandag :fnise:

Så deilig kveld :) Sliten sambo i går du også :fnise:

Ha en fin tirsdag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dager igjen til helg!! :hoppe:

Fin liste :strix:

Herlig feiring av Berlinmurens fall :ler:

Hehe ja, jeg har en oppfinnsom mann på butikken iblant :ler:

Hei! Velkommen hjem :D Håper dere hadde en fantastisk tur! Gleder meg til å høre mer :)

Takk Invicta! Det var en flott tur ja. Man skulle hatt en tur i kvartalet eller noe sånt syns jeg ;) Trenger bare flere feriedager :fnise:

Så deilig kveld :) Sliten sambo i går du også :fnise:

Ha en fin tirsdag :klemmer:

Ja han er en sløving på kveldene ofte, men i kveld er det krigsspill på dataen med han... Kjekt for han det ja... Hehe.

Siden jeg får stua for megselv i kveld, så skal jeg bare sitte og sløve. Først må jeg ut en tur og handle mer garn, så skal jeg kose meg og strikke og se på tv i kveld. Mulig jeg får besøk av ei venninne også, så jeg får kanskje rydde det verste rotet her først i tilfelle... Og innom butikken for å se om jeg finner meg noe godt å tygge på inntil teen i kveld :lur:

Nå får jeg kanskje stikke så jeg får blitt ferdig med handlinga og kan sløve så fort som mulig igjen :ler:

Endret av honning
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får jeg kanskje stikke så jeg får blitt ferdig med handlinga og kan sløve så fort som mulig igjen :ler:

:fnise: Deilig med sløvekvelder :tommelsmil: Kos deg med tv, strikking og kanskje venninnebesøk :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Deilig med sløvekvelder :tommelsmil: Kos deg med tv, strikking og kanskje venninnebesøk :klemmer:

Takk for det, Lucky :klemmer:

Nå har jeg fått kjøpt meg garn til mitt neste strikkeprosjekt, men jeg skulle ha kjøpt et nøste til for å bli ferdig med lua jeg holder på med også, men det var tomt for den rette fargen. Så nå har jeg ei lue jeg ikke er ferdig med, en vott som mangler tommel (trenger hjelp til å komme igang med den), og skal igang med babyklær til ungen til ei venninne :)

Jeg lurer på et par ting. Hvordan fungerer prøverørsprosessen egentlig? Jeg vet man skal ta nesespray, og at man skal ta sprøyte, men når i syklusen begynner man og hvordan fungerer det? Jeg får jo svar på dette om ei uke uansett, men er bare fryktelig nyskjerrig og gadd ikke å leite meg ihjel på nettet nå ;)

I påska så skal hele familien min på sydentur (akkurat bestemt, men ikke bestilt). Mor vil at jeg skal komme med forslag til hvor vi skal reise og kikke på hoteller, og blir sannsynligvis kanariøyene eller lignende. Jeg tenkte litt på Egypt, men det er kanskje ikke det beste landet å dra til sånn bakteriemessig hvis i tilfelle jeg skulle være så heldig å komme igang med ivf og bli gravid innen da? Hva tror dere? Kanarieøyene er kanskje det beste? Så lenge jeg får sol og varme så blir det bra uansett, Egypt virker bare litt mer spennende og mer å se og gjøre kanskje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt både og om Egypt. Noen er frelste, mens de fleste jeg kjenner synes det er greit å ha vært der, men kommer ikke til å reise tilbake. Har ikke vært på ferie der selv, bare flydd over og det så veldig vakkert ut. MYE sand, men vakkert azurblått hav.

Kanariøyene er Kanariøyene, liksom, men en kan jo gjøre mere ut av turen enn å bare tråle turistfellene og det er kanskje litt sikrere enn Egypt mtp bakterieflora for ei ny-gravid ei. ;) ¨(Hvilken kjekk tanke! :rødme: )

Kanskje du rett og slett må google litt om denne turen og reisemålene? :klø:

Deilig høres det ut uansett! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Missiw :)

Det var virkelig en fin tanke å være nygravid i påska... :rødme: Høres for godt ut til å være sant spør du meg. Hehe. Håper at vi får det til å klaffe i løpet av 2010 hvertfall, og helst før sommeren... :)

Jeg får nok google litt på turer ja. Deilig blir det uansett. Jeg tror nok Egypt er flott for snorkling og dykking og sånn, men får sjekke opp hvor det er trygt å reise sånn "hvis-i-tilfelle".

Det ble dårlig med strikking på meg i kveld. Jeg forsto jo ingenting av den oppskrifta, og merker godt at jeg er nybegynner på strikking. Så jeg klarte ikke å begynne engang jo :fnise: Får ta med meg alt på jobb i morgen og få hjelp der tenker jeg.

Merkelig at stinget etter lapen ikke har forsvunnet enda forresten. Det skulle forsvinne av segselv etter ca 10 dager, og nå har det gått 20 dager. Men jeg har jo ikke fått noe vondt, og det gjør meg egentlig ikke noe, så det er vel kanskje normalt at det forsvinner seinere hos noen enn hos andre. Jeg har ei venninne som er sykepleier og ei som er lege (er omtrent bare de to jeg har fortalt det til av venner), så jeg får forhøre meg med de om litt om det fremdeles tar tid før det forsvinner. Godt å ha bra kvalifiserte venninner :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
I kveld har jeg kosa meg med ny te som vi kjøpte i Skottland, spist berlinerbolle (joda, min kjære som var morsom og skulle "feire" berlinmurens fall :fnise:)

Haha! Fantastisk feiring! :ler:

Happy Feet har et bankende hjerte i magen sin :rødme:

:rødme:

Så koselig å høre at du har hatt det fint på tur. Og så deilig at samtalen på fertilitetsklinikken nærmer seg. Håper det går unna i svingene etter det og at du også snart har et bankende hjerte i magen. Det unner jeg deg og mannen din av hele mitt :hjerte:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dager til helg :hoppe:

Og så deilig at samtalen på fertilitetsklinikken nærmer seg. Håper det går unna i svingene etter det og at du også snart har et bankende hjerte i magen. Det unner jeg deg og mannen din av hele mitt :hjerte:.

Takk for det, Happy Feet :klemmer: Åh så søtt altså, å ha et bankende hjerte i magen :rødme:

Ja nå er det virkelig ikke mange dager igjen til samtalen :danse: Får håpe jeg slipper hormoner og at det ikke er lang venting på egguthenting. Et par måneder til fra eller til nå gjør ikke så mye egentlig da. Så lenge jeg får noe å forholde meg til så er jeg stort sett fornøyd :Nikke: Trodde ikke det var mulig å være så spent til noe sånt jeg... Hehe.

Nå skal jeg snart i bokklubb og kose meg :) Det blir morro, og er spent på å vite hvilken bok vi skal lese til neste gang igjen. Jeg må kanskje skynde meg å lese ferdig Snømannen så jeg kan komme igang med neste bok.

Til helga får vi besøk fra noen venner fikk jeg akkurat vite også, så da går helga fort også :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kommet til å styre unna Egypt nygravid eller ei :sjenert:

Kanariøyene er nok tryggere bakteriemessig sett, da en mindre prosentandel får magetrøbbel der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt med bokklubb, skulle ønske de hadde sånt her :sjenert: elsker å lese :)

Enda en dag nærmere samtale på fertilitetsklinikken :hoppe: Det blir spennende fremover dette :jepp:

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...