honning Skrevet 14. september 2009 Forfatter #401 Del Skrevet 14. september 2009 Hei Pusilus, Happy Feet og Mayami Nå er det plutselig noen dager siden sist jeg oppdaterte her. Jeg hadde ei fin helg. Teltturen var vellykka med grilling på engangsgrill, og sitte ute og se utover et vann med et glass vin og to, og ligge og se på stjernene på lørdagskvelden. Skikkelig romantisk setting sammen med ei venninne det Vi dro hjem nokså tidlig i går, og da fikk jeg mala og rydda litt ute, og rydda inne etter mannen hadde hatt vorspiel her lørdagskvelden, så jeg følte meg veldig snill. Hehe. Takk for tips for lap'en, Mayami! Det er godt å være litt forberedt på hvordan det kommer til å bli, for jeg aner egentlig ikke hva jeg kan forvente meg. En lap-klubb burde vi nesten ha starta ja Hm, hvor lenge må du vente med etter lap? Jeg kom ikke på at det ikke var "lov" etterpå. Da kommer nok mannen til å bli skuffa når han hører det Godt å lese at lap'en din gikk bra forresten. Det er jo bra at det ikke er noe feil med deg, og da klaffer det nok for dere etterhvert. Får bare håpe at det ikke tar for lang tid Denne pp har jeg lyst å drite i alt og ikke teste etter EL, men jeg vet at jeg kommer til å begynne å stresse etterhvert som jeg alltid gjør uansett selv om jeg egentlig ikke vil. Jeg har ikke regna ut noen dato for forventa EL helt enda, men vet jo egentlig at det blir sannsynligvis rundt neste helg eller noe sånt. Nå er radioresepsjonens valgvake på P3 satt på her. Ikke den mest seriøse valgvaken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 14. september 2009 #402 Del Skrevet 14. september 2009 God kveld! Den helgen hørtes skikkelig koselig ut, bra du hadde en fin tur Jeg er litt spent på valgresultatene nå jeg... Stemte i siste liten i dag, og nå lurer jeg på om jeg stemte feil. Men det får vi se på, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 14. september 2009 #403 Del Skrevet 14. september 2009 Eg trur aldri valget har vore meir spennande. Men likevel orkar eg ikkje vera oppe heile natta. Litt for glad i senga til slikt. Eg får jo uansett høyra resultatet i morgon. Natta- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. september 2009 #404 Del Skrevet 15. september 2009 Høres ut som om du har hatt en super helg på telttur Koselig å ligge å se på stjernene mens man nyter vin :rødme: Ha en super dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 15. september 2009 Forfatter #405 Del Skrevet 15. september 2009 God kveld! Den helgen hørtes skikkelig koselig ut, bra du hadde en fin tur Jeg er litt spent på valgresultatene nå jeg... Stemte i siste liten i dag, og nå lurer jeg på om jeg stemte feil. Men det får vi se på, hehe. Hei Invicta! Ja nå var valget overstått fra denne gang. Jeg er ikke veldig inni det og var i tvil jeg også om stemminga, men sikkert greit nok resultat Eg trur aldri valget har vore meir spennande. Men likevel orkar eg ikkje vera oppe heile natta. Litt for glad i senga til slikt. Eg får jo uansett høyra resultatet i morgon. Natta- Hei Dreia Ja dette er det første året jeg har følt meg littegrann engasjert igrunn, og spennende var det. Men å være oppe hele natta var uaktuelt her også Høres ut som om du har hatt en super helg på telttur Koselig å ligge å se på stjernene mens man nyter vin :rødme: Ha en super dag Det var helt topp på telttur ja. Sånt burde man gjøre oftere merker jeg Var litt deilig å heller være på tur i naturen enn å være ute på byen f.eks. I dag fikk jeg ringt til sykehuset for å høre om hva forundersøkelsen går ut på og når operasjonen blir. Siden jeg har hatt GU nokså nylig så slipper jeg det der, så da blir det bare et par blodprøver som skulle gå kjapt. Og 2-3 uker etter forundersøkelsen så blir det lap. Blir en onsdag eller torsdag, og jeg kunne være med på å bestemme når det passer og ikke passer for meg. Det var veldig bra, for jeg får besøk av mor, søstrene mine og tantunger ei helg i oktober, så da vil jeg gjerne ha lap'en etter at de har vært på besøk. Akkurat nå gleder jeg meg til å få den overstått, men om noen uker så gruer jeg meg vel ihjel Nå skal jeg faktisk komme meg ut og gå en liten tur i det fine været mens det enda er lyst og litt sol. Får prøve å oppdatere meg litt i andre dagbøker senere i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 15. september 2009 Forfatter #406 Del Skrevet 15. september 2009 Det ble en fin liten tur på meg i kveldinga i dag. Deilig å komme seg ut litt. Jeg har hatt så vondt i magen tidligere i dag, at jeg hadde lite lyst å dra ned på treningssenteret i tilfelle det skulle bli skikkelig vondt igjen. Heldigvis skjelden at jeg har vondt i magen. Var liksom ikke kramper heller, men bare vondt. Litt vanskelig å forklare. Håper det går helt over snart. Nå ligger jeg på sofaen og bare slapper av med laptopen på fanget, og bør egentlig jobbe litt, men vet ikke om jeg gidder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 17. september 2009 Forfatter #407 Del Skrevet 17. september 2009 En fin start på dagen i dag. Jeg fikk flott gave av min kjære til bursdagen min; tur til Edinburgh i november :rødme: Ble så utrolig fantastisk glad!! Og nå har jeg noe flott å se fram til etter lap'en I ettermiddag skal vi ut og spise og feire litt også. Gleder meg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 17. september 2009 #408 Del Skrevet 17. september 2009 Neimen, har du bursdag i dag, honning? Gratulerer så masse med dagen! Så flott gave! Reiser er utrolig koselig å få. Jeg ble også superglad da jeg fikk reise av min kjære til bursdagen min (Barcelona nå i oktober). Kjempefint å ha noe å se fram til og noe man kan leve lenge på - både før og etter turen. Ha en super dag, honning! Dette er DIN dag (ja, for jeg går ut ifra at det er i dag du har bursdag ) så kos deg masse! Hurra for deg! :blåse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 17. september 2009 Forfatter #409 Del Skrevet 17. september 2009 Neimen, har du bursdag i dag, honning? Gratulerer så masse med dagen! Så flott gave! Reiser er utrolig koselig å få. Jeg ble også superglad da jeg fikk reise av min kjære til bursdagen min (Barcelona nå i oktober). Kjempefint å ha noe å se fram til og noe man kan leve lenge på - både før og etter turen. Ha en super dag, honning! Dette er DIN dag (ja, for jeg går ut ifra at det er i dag du har bursdag ) så kos deg masse! Hurra for deg! :blåse: Tusen takk, Happy Feet! Jeg blir 30 i dag ja... Å da fikk du også en veldig flott gave ja! Det blir nok en knallbra tur til Barcelona! Jeg sitter på jobb her og blir nedspamma av gratulasjoner på msn og facebook i dag. Veldig morro da, men de gnir det inn her at jeg begynner å bli gammel. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 17. september 2009 #410 Del Skrevet 17. september 2009 Gratulerer med dagen honning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 17. september 2009 #411 Del Skrevet 17. september 2009 30 år er stort da! Husker da jeg ble 30 (kremt, det er jo over 3 år siden nå.. ), så var det veldig spesielt. Fikk masse oppmerksomhet osv, fordi alle andre syns det var så stort å bli 30, så selv om jeg ikke hadde tenkt å gjøre så mye ut av dagen selv, så ble den veldig spesiell fordi jeg ble gjort så stas på. Og ja, jeg fikk også høre hvor gammel jeg var. Særlig av de som ikke hadde rukket å runde 30 enda. Jeg gir halve Barcelona-turen i gave til min kjære også da, som har bursdag i oktober. Jeg fikk egentlig et kort hvor det sto at jeg skulle få en storbyferie i gave til høsten. Jeg hadde veldig lyst til å reise til Barcelona, men fant ut at det blir en ganske dyr tur, så da blir det bursdagsgave til han også. Veldig fint å kunne gjøre det sånn. Så store som vi er, så har vi jo omtrent "alt", så opplevelser er fint å få og gi. Ha en super dag videre, bursdagsjenta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 17. september 2009 #412 Del Skrevet 17. september 2009 Har honning'en bursdag idag??? Gratulerer med dagen!!! Du er blitt 30? Trodde du var yngre jeg! Og det er ikke negativt ment altså. Og du begynner ikke å bli gammel, som alle sier. Du er i din beste alder du. Ha en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 17. september 2009 #413 Del Skrevet 17. september 2009 Gratulerer så mye med dagen honning!!! Og så en reise i presang da :D Kjempeherlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 17. september 2009 #414 Del Skrevet 17. september 2009 Gratulerer så mye med 30 års dagen vennen For en flott gave fra kjære da Alltid koselig med reiser Håper du har hatt en fin dag da Skal du feire til helgen eller? Stor bursdags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 17. september 2009 Forfatter #415 Del Skrevet 17. september 2009 Tusen takk for masse koselige hilsener! Jeg blei overraska på jobben med kaker, ballonger, prinsessetallerkner og prinsesseservietter De er jo søte de jeg jobber sammen med da!! Og så var jeg og mannen ute og spiste god mat og dessert etter jobb i dag. Det var deilig Det var lurt, Happy Feet, å gi gave til hverandre! Det er jo en flott gave å gi hverandre, og når man har det meste ellers, så er jo en opplevelsestur helt perfekt! Redbird: jeg tar det som et stort kompliment Føler ikke akkurat at jeg er 30. Jeg skulle jo hvertfall ha et par barn når jeg var 30 tenkte jeg for ikke så ekstremt mange år siden... Haha. Til helgen så skal vi i barnedåp til venner av oss som har fått ei lita jente, men skal være der fra lørdag til søndag, så da tenkte vi å feire littegrann der lørdagskvelden en liten vennegjeng. Så får jeg se om jeg holder en liten fest om noen uker heller Nå vil visst mannen gi meg en liten "gave" til her *Løpe opp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 17. september 2009 #416 Del Skrevet 17. september 2009 Nå vil visst mannen gi meg en liten "gave" til her *Løpe opp* Håper gaven falt i smak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 17. september 2009 Forfatter #417 Del Skrevet 17. september 2009 Håper gaven falt i smak Det gjorde den Jeg har lyst å være litt inspirert av deg nå Lucky, og ta en liten halvveis pause fra prøvinga. Merker at det sliter på meg etterhvert også, og det går utover humøret mitt merker jeg. Så nå har jeg bare lyst til å slappe av og ikke tenke på det lenger. Er usikker på om jeg klarer det da, men jeg skal gjøre et lite forsøk Skal ikke EL-teste denne PP hvertfall, og det er en liten start.. I høst vil jeg få rydda litt her hjemme på et roterom, rydde i klesskapet, komme igang med å sette bilder i album-prosjekt, begynne å strikke (igjen), bli flinkere til å trene, og holde meg opptatt med litt diverse prosjekter og ting og tang. Og på mandag så starter jeg og 7 andre jenter (det heter kanskje damer etterhvert - uff nei, jeg sier jenter;)) en bokklubb. Vi skal møtes en gang ca hver 5. eller 6. uke, hvor vi skal lese ei ny bok til neste gang og møtes og snakke litt om boka og ha det sosialt. Gleder meg til å komme igang med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 17. september 2009 #418 Del Skrevet 17. september 2009 Det er bra gaven falt i smak da Å være prøver er kjempeslitsomt og det tærer på humør og forhold dessverre Sikkert ikke dumt å ha noen pp'er hvor man ikke stresser med el tester og sånt ja Selvom jeg unner deg en liten spire med en gang selvfølgelig Morsomt med sånn bokklubb da Kunne jeg tenkt meg også! Vet du hvilken bok dere skal lese eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 17. september 2009 Forfatter #419 Del Skrevet 17. september 2009 Det er bra gaven falt i smak da Å være prøver er kjempeslitsomt og det tærer på humør og forhold dessverre Sikkert ikke dumt å ha noen pp'er hvor man ikke stresser med el tester og sånt ja Selvom jeg unner deg en liten spire med en gang selvfølgelig Morsomt med sånn bokklubb da Kunne jeg tenkt meg også! Vet du hvilken bok dere skal lese eller? Du skulle ha blitt med oss i bokklubben, Lucky! Første boka vi skal lese er boka "Tikken Manus". Jeg har begynt litt allerede, og gleder meg til å fortsette. Er skjelden jeg leser den type bøker, så det blir interessant å lese om historien fra en annen vinkel og ei litt annerledes bok enn vanlig roman eller krim Håper også på spire selv om jeg skal prøve å slappe mer av, og det håper jeg virkelig for deg også! Jeg innbiller meg litt det at dersom humøret går litt mer opp og vi har det bra, så er det kanskje enklere å bli gravid Sikkert bare jeg som er rar da. Uansett så er det nok lurt å ikke være for opphengt i prøvinga og prøve å ta det som det kommer, men det er jo ikke så lett heller når man har vært prøver lenge... Nå er det hvertfall leggetid, og i morgen er det FREDDAN!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 18. september 2009 #420 Del Skrevet 18. september 2009 En sånn bokklubb hørtes spennende ut! Jeg leser omtrent alt jeg kommer over, så det der må være kjekt Ha en flott helg honning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå