Gå til innhold

Honning igang med ivf

honning

Anbefalte innlegg

Takk for det, Happy Feet :klemmer:

Håper at resten av helga blir tantefri også ja, og neste uke, og uka etter der... Hehe. Jeg har ikke helt troa på det, men er lov til å håpe ;)

Det ble en fin venninnekveld i kveld, og vi bestemte oss faktisk for å dra på telttur neste helg :fnise: Har ikke tenkt å gå så langt, og bare overnatte ei natt ved et vann eller noe, og så hjem igjen neste dag. Jeg syns det er koselig å teste ut friluftslivet litt iblant. Akkurat biten med å gå på do ute i det fri sånn er ikke like spennende, men ei natt skal jeg klare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig med telttur neste helg da :) Moro å finne på slike ting også! Deilig å være på telttur så lenge været er bra i allefall ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lucky!

Jeg gleder meg til telttur ja. Morro å finne på noe annet iblant, men om det blir drittvær så tipper jeg vi utsetter det ;)

Nok ei helg er nesten over, og 3 dager igjen til IKM. Snart bare 2... Merker jeg begynner å bli mindre og mindre håpefull også nå. Tror puppene begynner å bli mindre ømme, som bare tyder på at tanta kommer. Jaja, det var vel ikke mer enn forventa det.

Nå har vi vært prøvere i 1 1/2 år, og det blir vel ikke akkurat feira. 1 års "markeringa" var mer deprimerende syns jeg, mens nå er jeg litt mer likegyldig. Om noen dager når tanta kommer så er jeg vel sikkert litt mer lei igjen.

I dag sov jeg til 11, lagte god frokost, spilte litt golf, og så hjem og laga hjemmelaga pizza og sett på film. Fin og avslappende dag sammen med min kjære :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt med telt-tur :tre: Ut i skog og mark :)

Søndagen din hørtes helt fortreffelig ut.

Kan ikke akkurat si at vi har feiret 1 og 1/2 år som prøvere her i heimen heller :sjenert: Markeringen blir nok mer tydlig ut i uke 38 en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld honning :) Takk for hilsenen. Ser du har et "jubileum" som prøver du også. Jeg håper virkelig du slipper halvannet år til, og som du sa, at ingen av oss får tanta om tre dager :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt med telt-tur :tre: Ut i skog og mark :)

Søndagen din hørtes helt fortreffelig ut.

Kan ikke akkurat si at vi har feiret 1 og 1/2 år som prøvere her i heimen heller :sjenert: Markeringen blir nok mer tydlig ut i uke 38 en gang.

Hei Pusilus!

Ut i skog og mark er morro ja. Og på nyhetene i går så sa de at det er in å være friluftsmenneske :fnise: Nå er jeg som regel bare ute på sånn tur en gang i året da, så jeg skal ikke akkurat skryte på meg noe :sjenert:

Dere skulle til sykehuset i uke 38? Jeg husker ikke helt dessverre...

God kveld honning :) Takk for hilsenen. Ser du har et "jubileum" som prøver du også. Jeg håper virkelig du slipper halvannet år til, og som du sa, at ingen av oss får tanta om tre dager :):klemmer:

Hei Invicta :)

Sånne jubileum er bare trasige ja. Håper vi slipper å telle så mye mer på sånt nå...

Tanta kan veldig gjerne bare holde seg unna! :klemmer:

Ja nå er det bare 2 dager igjen til IKM... Jeg har hvertfall ikke fått en ekstremt kort lutealfase som jeg hadde frykta nå med vitex, for nå har det vel gått ca 11-12 dager siden EL så langt. Fikk ikke sjekka helt når EL var sist PP. Spottinga har heller ikke begynt her enda, så da kommer nok tanta ca rundt det jeg har regna ut som IKM. Gruer for IKM nå merker jeg... Er så kjedelig med de skuffelsene hver gang. Prøver å tenke på noe annet, men det er ikke lett.

Nå skal jeg på byvandring straks hvertfall, så da får jeg noe annet å tenke på resten av kvelden :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kos deg mye på byvandring!

Hvor lenge har du tatt Vitex? Jeg prøvde halvannen mnd, men skjedde ingenting så da glemte jeg å ta det.. Kanskje jeg skulle begynne på det igjen, hvis du har fått lengre lutealfase av det så kan det jo hjelpe meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende dager nå ja, håper virkelig det er deres tur denne gangen ;)

Kos deg masse på byvandring :)

Takk det samme, Lucky! Vi fortjener at det er vår tur nå :klem:

Byvandringa var veldig bra syns jeg. Følte meg skikkelig kulturell :fnise:

Kos deg mye på byvandring!

Hvor lenge har du tatt Vitex? Jeg prøvde halvannen mnd, men skjedde ingenting så da glemte jeg å ta det.. Kanskje jeg skulle begynne på det igjen, hvis du har fått lengre lutealfase av det så kan det jo hjelpe meg også.

Takk Invicta! Morro å finne på noe annerledes en gang iblant ;)

Jeg har tatt vitex i snart 3 PP. Første PP så begynte jeg litt uti perioden, og neste PP så vet jeg ikke når jeg hadde EL, mens denne gangen tok det lenger tid å få EL enn jeg hadde forventa, så jeg trodde at lutealfasen var blitt mye kortere, men det tror jeg ikke den har blitt likevel nå. Så jeg vet ikke om det har hjulpet meg å få lenger lutealfase, og vet ikke om den hjelper med noe annet heller igrunn, men har lest at det egentlig skal være langtidsvirkende, så jeg tror jeg vil prøve å holde ut noen måneder til med vitexen. Har du veldig kort lutealfase, Invicta?

Leggetid her nå. Natta jenter! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lutealfase har vært 10-9-9-9 de siste syklusene. Så veldig kort ja... :( Men da skal jeg hvertfall prøve mer Vitex!

Godnatt honning :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lutealfase har vært 10-9-9-9 de siste syklusene. Så veldig kort ja... :( Men da skal jeg hvertfall prøve mer Vitex!

Godnatt honning :natti:

Hei Invicta! :)

Håper Vitexen fungerer for deg :klemmer: Er mange som det har klaffet med i 1.PP med vitex her, men jeg fant ut at jeg vil holde ut lenger siden det skal være langtidsvirkende.

Uke 38 er sykehus uken ja :sjenert:

Å så spennende! Det er jo neste uke allerede :hoppe:

En dag igjen til IKM... Ikke at jeg teller... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det spennende! Håper tanta holder seg langt unna! Uansett, så deilig at du har time på sykehuset snart, men håper selvfølgelig at du ikke får bruk for den. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det spennende! Håper tanta holder seg langt unna! Uansett, så deilig at du har time på sykehuset snart, men håper selvfølgelig at du ikke får bruk for den. :jepp:

Hei Happy Feet!

Alt for spennende rett før IKM ja... Gruer meg til å gå på do hver gang... :sjenert:

Er litt redd for å bli alt for skuffa denne gangen, for jeg har litt forhåpninger nå som jeg ikke burde hatt. At jeg aldri kan lære ;)

Håper også at jeg slipper timen til sykehuset. Skal jeg bli gravid på egenhånd, så bør det bli før lap'en.. Hehe.

Føler meg litt støl i magen i dag, men vet jeg er på jakt her nå. Ingen tegn til tanta sånn ellers, men håper heller den kommer i dag enn på torsdag hvertfall... Jaja.

3 dager igjen til helg snart nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg litt støl i magen i dag, men vet jeg er på jakt her nå. Ingen tegn til tanta sånn ellers, men håper heller den kommer i dag enn på torsdag hvertfall... Jaja.

3 dager igjen til helg snart nå :)

Spennende tider :) Håper virkelig tanta holder seg langt borte nå!

3 dager igjen til helg ja, deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
*BiteTennerOgSkjelverSmily*

BiteTennerogSkjelve har jeg også lyst til å gjøre for tida ;)

Spennende tider :) Håper virkelig tanta holder seg langt borte nå!

3 dager igjen til helg ja, deilig :)

Det håper jeg også, Lucky! Er vanskelig å tenke på andre ting ;)

I dag føler jeg for ei positiv-liste for å få tankene et annet sted:

*Tanta har ikke kommet enda...*

*Laga meg wraps og hadde med til lunsj i dag. Namm*

*Har vært på dynga og kasta masse hageavfall*

*Sitter og koser meg med chai-te*

*Fikk gjort unna masse på jobb*

*Skal lese ut boka mi i kveld*

:)

Jeg er litt usikker på om det første punktet egentlig er positivt eller negativt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt usikker på om det første punktet egentlig er positivt eller negativt ;)

Jeg stemmer for at det er veldig positivt ;)

Fin liste da, høres ut som en fin dag!

Hvilken bok leser du nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...