Gå til innhold

samboer er 2 timer for sen


Gjest Gjest_Thea_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har snakka om det og jeg forstår hans side litt mer nå også.

Takk til dere som kommer med konstruktive svar :)

Han kom sent hjem i dag også, men sa i fra iallefall :)

Bra! For mange finnes det ikke noe verre enn når avtaler brytes, jeg blir selv frustrert når et tidspunkt er avtalt, og ikke noe skjer før flere timer etter. Både når det gjelder venner, familie og kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Katta85_*

Det komiske her er at de som kommer med disse kommentarene om at det ikke er noe synd på deg er menn.De som på sekundet de kjenner en liten forkjølelse blir "dødsyke" og skal ha pleie konstant, og her er det nesten ingen unntakt på denne regelen. Mer sutter skal man lete lenge etter, selvsagt ingen innrømmer det, men regner med de fleste (og jeg sier ikke alle!) med samboere her er enig om dette. :P Hehe.. Men når man har kyssesyken og trenger ibux, da er man plutselig suttrete?! Hehe.. Jeg skjønner godt du ble irritert jeg. Har jeg vært syk og mannen dratt hjem til moren sin i stedet for å komme hjem med medisin til meg, vel, neste gang han er syk kunne han kanskje laget sin egen te med honning til sin stakkars hoste :P hehe..

Denne får jeg vel pes for regner jeg med :P Sårt når ting som er sant blir sant ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det komiske her er at de som kommer med disse kommentarene om at det ikke er noe synd på deg er menn.De som på sekundet de kjenner en liten forkjølelse blir "dødsyke" og skal ha pleie konstant, og her er det nesten ingen unntakt på denne regelen. Mer sutter skal man lete lenge etter, selvsagt ingen innrømmer det, men regner med de fleste (og jeg sier ikke alle!) med samboere her er enig om dette. :P Hehe.. Men når man har kyssesyken og trenger ibux, da er man plutselig suttrete?! Hehe.. Jeg skjønner godt du ble irritert jeg. Har jeg vært syk og mannen dratt hjem til moren sin i stedet for å komme hjem med medisin til meg, vel, neste gang han er syk kunne han kanskje laget sin egen te med honning til sin stakkars hoste :P hehe..

Denne får jeg vel pes for regner jeg med :P Sårt når ting som er sant blir sant ;)

Hadde tenkt til å skrive et lignende innlegg selv ;)

INGEN blir så syk som en mann! Så vidt litt feber og hoste så ligger de rett ut og kan ikke bevege seg :P

Men med 40 i feber og kyssesyken, da har alle rett til å være slått ut! Og irritert! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt til å skrive et lignende innlegg selv ;)

INGEN blir så syk som en mann! Så vidt litt feber og hoste så ligger de rett ut og kan ikke bevege seg :P

Men med 40 i feber og kyssesyken, da har alle rett til å være slått ut! Og irritert! ;)

Joda, jeg blir "så syk som en mann", med en gang jeg blir litt forkjøla er jeg "dødssyk", mens min mann går på jobb selv om han er syk.

Men 40 i feber er jo uansett ordentlig syk. Godt dere fikk snakket ut, TS. God bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som på sekundet de kjenner en liten forkjølelse blir "dødsyke" og skal ha pleie konstant.

INGEN blir så syk som en mann! Så vidt litt feber og hoste så ligger de rett ut og kan ikke bevege seg :P

Haha, :ler: så sant som det er skrevet! ;) Samboer blir ikke ofte syk, men nå har han hanglet en stund og kjære tid. Det er godt han er på bedringens vei for å si det sånn. Jeg synes det er litt koselig å ta vare på han når han er syk, men denne gangen passet det litt dårlig ettersom jeg sliter litt med egne ting for tiden. (Har akkurat funnet ut at jeg er gravid, og har hatt noen plager som jeg forstår litt bedre plutselig ;))

Kyssesyken er noe herk! Masse god bedring ts! :klemmer:

Ps. Kan jo også nevnes at samboer drar på jobb osv selv om han hangler. Han blir ikke sengeliggende, men det er den sytingen over lenger perioder jeg sikter til. Ikke det at han faktisk er syk. Det må gutten få lov til å være fra tid til annen.

Endret av GlaJenta88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...