Gå til innhold

samboer er 2 timer for sen


Gjest Gjest_Thea_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Thea_*

Jeg ligger hjemme med kyssesyken og har over 40 i feber. Samboeren min lovte å skynde seg hjem etter skolen da jeg ikke klarer å lage meg mat, klarer omtrent ikke å gå på do uten å svime av. Han skulle kjøpe med seg ibux og skulle være hjemme SENEST klokka 19.00, om ikke før, han dro 11.30 i dag(skolen ligger langt unna).

Nå er klokka snart ni,og jeg får ikke svar på mobil, sms, mail eller noe som helst.

Er det greit om jeg sender moren hans en melding og hører om han er der? Eller blir det for masete? Han sa han skulle ta en tur dit, men så ble vi enige om at han skulle komme rett hjem istedet siden jeg er så syk, men for alt jeg vet så glemte han dette.

Tror mobilen hans er tom for batteri og etter 3 år sammen kan han fremdeles ikke nr mitt utenat...

Hva hadde dere gjort? Merker jeg begynner å bli irritert og bekymra, men vil ikke virke som ei maskjerring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du er syk og ikke har hørt noe, ville jeg ikke hatt noe problem med å skrive eller ringe til moren hans for å høre om han var der.

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Thea_*

sendte moren hans melding, hun sa han hadde vært innom men dratt igjen halv åtte. Tar ca 1 time å dra derifra og hit.

Kjenner jeg er sint, hvordan kunne han glemme at han lovte å komme rett hjem? Jeg trenger ibuxen, har ligget i mange timer med over 40 i feber nå og ute av stand til å komme meg på butikken selv..

Verste av alt var at jeg var skikkelig bekymret for om noe hadde skjedd! :(

Nå skal han få høre det :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, har han det? Vi blir bekymre vi også vet du. Begynte å skrive et innlegg i sted, men så ringte kjæresten. Det jeg egentlig skulle skrive var "vent en halv time til så ringer du moren".

God bedring! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ringt en veninne, og spurt om hun kunne tatt med seg noe ibux og kjøpepizza og en morsom film.

God bedring!

Endret av Jade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Thea_*

ja, han kom hjem halv ti og lot som ingenting. Da jeg sa til ham at jeg syntes det var dårlig gjort begynte han å banne, si han ikke trengte to mødre, at han var gammel nok til å ta vare på seg selv,at han gjorde det for min skyld(ibuxen), og at jeg bare lå på sofaen og "chillan" hele dagen. HALLO!!!!!

Ble ikke en koselig kveld. Han sa han alltid pleide å si fra ellers men denne gangen gikk det ikke. Da jeg sa at han kunne ha ringt da han var hjemme hos moren så sa han at han glemte det.

Jeg sa at jeg bare var bekymra og at jeg hadde rett til det og at han hadde vært det samme for meg. Fikk til svar at jeg var liten og jente, så det var anderledes. Jeg svarte at man kan bli påkjørt like heftig om man er 90 eller 50 kilo.

Etter en laaaang krangel med tårer og snørr sa han"ok,kom hit" og holdt rundt meg til jeg sovna.

Synes fremdeles hva han gjorde var teit, men jeg er så syk at jeg ikke gidder å krangle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg ligger hjemme med kyssesyken og har over 40 i feber. Samboeren min lovte å skynde seg hjem etter skolen da jeg ikke klarer å lage meg mat, klarer omtrent ikke å gå på do uten å svime av. Han skulle kjøpe med seg ibux og skulle være hjemme SENEST klokka 19.00, om ikke før, han dro 11.30 i dag(skolen ligger langt unna).

Nå er klokka snart ni,og jeg får ikke svar på mobil, sms, mail eller noe som helst.

Er det greit om jeg sender moren hans en melding og hører om han er der? Eller blir det for masete? Han sa han skulle ta en tur dit, men så ble vi enige om at han skulle komme rett hjem istedet siden jeg er så syk, men for alt jeg vet så glemte han dette.

Tror mobilen hans er tom for batteri og etter 3 år sammen kan han fremdeles ikke nr mitt utenat...

Hva hadde dere gjort? Merker jeg begynner å bli irritert og bekymra, men vil ikke virke som ei maskjerring.

Det er ikke en liten overdrivelse ute og går?

Du er så syk at du nesten ikke klare og gå på do uten og besvime,men sitte på kg og skrive for og få sympati for sytinga di,det klarer du :fnise:

Kvinnfolk altså!

Get a life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Sorry ts, ingen sympati fra meg heller. Du høres rett og slett litt i meste laget selvopptatt ut. get a life og lær deg å fikse ting på egenhånd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så artig med folk som fortsatt bruker uttrykket "get a life", spesielt fordi det var populært da jeg var 13.

Omtrent like idiotisk som "Du tror du er noe".

Så jeg lurer veldig på hvem som bør "get a life" her ;)

Nå går det vel heller ikke på at man må lære seg til å fikse ting på egenhånd, når man har over 40 i feber er det lite man orker å gjøre selv.

Endret av Hilde Christina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wacmoc
Det er ikke en liten overdrivelse ute og går?

Du er så syk at du nesten ikke klare og gå på do uten og besvime,men sitte på kg og skrive for og få sympati for sytinga di,det klarer du :fnise:

Kvinnfolk altså!

Get a life!

Nesten uansett hvor syk jeg er, har jeg nesten alltid laptopen på fanget. Er noe helt annet å reise seg opp å gå til do, enn å ligge i senga med en laptop på fanget og slappe av. Og selvfølgelig trenger man å klage litt fra en tid til en annen, da hun er syk og kjæresten ikke kom som avtalt og ikke sa ifra. Skjønner TS veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Nesten uansett hvor syk jeg er, har jeg nesten alltid laptopen på fanget. Er noe helt annet å reise seg opp å gå til do, enn å ligge i senga med en laptop på fanget og slappe av. Og selvfølgelig trenger man å klage litt fra en tid til en annen, da hun er syk og kjæresten ikke kom som avtalt og ikke sa ifra. Skjønner TS veldig godt.

Ikke så rart,du er jo kvinne.

Ingen medlidenhet her heller! Beklager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trengte hjelp til det meste når jeg hadde kyssesyken - til og med å gå, så jeg føler veldig med TS. Når man er syk og i tillegg må bekymre seg om hvor sambo har blitt av, så blir det mye for en person å takle. Jeg hadde blitt utrolig sint på samboern min om jeg lå hjemme med kyssesyken, 39-40 i feber og han ikke dukket opp når han skulle - og i tillegg ikke sa ifra at han kom for sent..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Syntes no d va dårlig gjort av han å ikke komme rett hjem som avtalt, iallefall når du er såpass syk, og når han i tilegg er frekk om d når du sier at du er beskymra så blir d litt for dumt... Kanskje han hadde en dårlig dag ;) Men syntes du har all rett til å være litt sur på han =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man har 40 i feber, er alene, og venter på noen som skulle komme, som ikke kommer. Klart man blir irritert, skuffa og lei! Er irriterende nok i seg selv og vente på folk som aldri kommer.. hehe :)

God bedring TS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Kanskje samboeren din er lei av sutring og klaging, og derfor trengte å ha litt tid for seg selv? Skjønner han godt jeg, mange som er syke sutrer noe helt vanvittig uten å være klar over det selv. kanskje noe å tenke over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Thea_*

Vi har snakka om det og jeg forstår hans side litt mer nå også.

Takk til dere som kommer med konstruktive svar :)

Han kom sent hjem i dag også, men sa i fra iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...