Gjest Bolledeig Skrevet 1. mai 2009 #81 Del Skrevet 1. mai 2009 Lykke til! Det er tøft, men jammen meg effektivt også, på en sånn diett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 1. mai 2009 #82 Del Skrevet 1. mai 2009 Det blir spennende å se hvordan dette går. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 1. mai 2009 #83 Del Skrevet 1. mai 2009 Spennende Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 3. mai 2009 #84 Del Skrevet 3. mai 2009 Tusen takk! Det trengs! Klarte å få i meg litt mer proteiner igår, men fortsatt ikke nok. "Kun" 157 gram. Så jeg prøver igjen idag... Er oppe i 60 gram nå, på to måltider og det synes jeg er greit. Det er jo viktig med styrketrening når jeg går på denne dietten. Og jeg tenkte å prøve å få til ei økt idag. Er ikke helt i form, for har jobbet i natt, og det kombinert med dietten er nok ikke noe sjakktrekk. Men jeg tenkte å prøve å få til ei økt etter neste måltid. Får håpe jeg har litt mer energi da. Men vekta går nedover da, - 800 gram siden fredag! Hadde bestemt meg for å holde meg unna vekta. Men var så sliten og lei da jeg kom hjem i morgest at jeg fant ut at jeg skulle unne meg det i håp om å få litt mer motivasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 4. mai 2009 #85 Del Skrevet 4. mai 2009 Da er jeg halvveis og akkurat nå går det faktisk ganske bra. Jeg føler at formen er bra, og den utsatte treningsøkta fra igår er gjennomført. Var kjempeskeptisk til hvordan det skulle gå, men det gikk da som en drøm. Gleder meg til neste økt! Jeg har jo bestemt meg for å følge opplegget slavisk, også treninga. Så det ble ei litt annerledes treningsøkt, mange muskelgrupper og få sett. Men det virkelig godt og få brukt kroppen igjen. Valgte øvelser Knebøy Vekt Reps 40.0 8.0 40.0 8.0 Sittende lår curl (bakside lår) Vekt Reps 40.0 10.0 Benkpress Vekt Reps 30.0 8.0 30.0 8.0 Stående roing (stang) Vekt Reps 30.0 8.0 30.0 8.0 Sidehev (To armer om gangen) Vekt Reps 4.0 15.0 Nedtrekk underhånd smalt grep Vekt Reps 35.0 15.0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 6. mai 2009 #86 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg gikk på vekta idag, og det var ikke noe morsomt. Jeg har gått ned altså, men bare 1,5 kg. Jeg gikk jo ned 0,8 etter to dager på diett. Og nå etter fem dager så hadde jeg håpt at jeg var -2 kg. Men det var jeg ikke. Har nettopp fått mensen da, så jeg håper at det er en som ødelegger for meg. Men dette betyr antageligvis at jeg ikke får se 60-tallet. For på fredag er jeg ferdig og da er siste veiing. Og på lørdag så reiser jeg bort og blir bortreist i over 14 dager! Men skal være flink på reise da, skal være sunn og trene. Så kanskje er jeg ikke så langt unna 60-tallet når jeg kommer hjem allikevel. Idag har jeg trent. Styrketrening går forsåvidt greit, tar det samme nå som når jeg spiser normalt. Men utholdenhetstrening derimot: Jeg tok et sett med 15 bulgarske utfall på hvert bein i sta, med 10 kg ekstra. Altså 30 repitisjoner med kun en bitteliten pause hvor jeg skifter bein. Og jeg hold seriøst på å stryke med, peste som en hval og falt nesten sammen av utmattelse da settet var over! :dåne: Men nå har jeg bare to dager igjen. Og det skal jeg klare! Valgte øvelser Markløft m/strake ben Vekt Reps 20.0 10.0 40.0 8.0 40.0 8.0 Bulgarske utfall Vekt Reps 10.0 30.0 Benkpress Vekt Reps 20.0 8.0 30.0 6.0 30.0 6.0 Nedtrekk overhånd smalt grep Vekt Reps 20.0 8.0 30.0 8.0 30.0 8.0 Roing sittende m/smalt grep Vekt Reps 30.0 10.0 Sidehev Vekt Reps 4.0 15.0 + planke og sideplanke 30 sek x 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 6. mai 2009 #87 Del Skrevet 6. mai 2009 I all elendigheta så glemte jeg jo helt å få med dagens lyspunkt: jeg har rykket opp fra 9. plass til en finfin 6. plass i månedens mest trente!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 6. mai 2009 #88 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg synes ikke 1,5 kg er så ille på en uke, jeg. Det er jo varierende fra person til person hvordan utfallet blir Så er jo vekta litt rar da. Den kan stagnere en uke, så plutselig raser den og så stagnerer den igjen. Tror ikke det er annerledes på PSMF? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 7. mai 2009 #89 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg synes ikke 1,5 kg er så ille på en uke, jeg. Det er jo varierende fra person til person hvordan utfallet blir Så er jo vekta litt rar da. Den kan stagnere en uke, så plutselig raser den og så stagnerer den igjen. Tror ikke det er annerledes på PSMF? Om jeg hadde gått flere sammenhengende uker på et skikkelig kaloriunderskudd så hadde det vært greit. Men nå har jeg gått på en ekstremdiett ei uke, hvor jeg blir "lovd" at jeg skal gå ned minimum 3 kg. Da er det utrolig surt. Jeg vet jo at jeg kommer til å gå opp litt med en gang når jeg fyller glykogenlagrene. Og når jeg har gått ned så lite som jeg har nå er jeg redd for at jeg går opp alt igjen. Da er jo hele uka bortkasta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 7. mai 2009 #90 Del Skrevet 7. mai 2009 Det kan også være at du har vært såpass flink med kosten tidligere at du ikke har så mye overflødig vann i kroppen som en del som har vært på mer... liberale... kostholdsfilosofier har gjort. Da kan større deler av vekttapet være fett, mens du ikke får den samme sjokkeffekten på vekta som en som begynte fra scratch ville fått.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 8. mai 2009 #91 Del Skrevet 8. mai 2009 Det kan også være at du har vært såpass flink med kosten tidligere at du ikke har så mye overflødig vann i kroppen som en del som har vært på mer... liberale... kostholdsfilosofier har gjort. Da kan større deler av vekttapet være fett, mens du ikke får den samme sjokkeffekten på vekta som en som begynte fra scratch ville fått.. Håper det!!! Men har gått ned 2,3 kg da. Og selv om jeg ikke fikk se 60-tallet så må jeg egentlig si meg fornøyd med det. Nå skal jeg ha 14-dagers pause og så tror jeg at jeg skal sette igang igjen og ta noen uker til før sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 8. mai 2009 #92 Del Skrevet 8. mai 2009 Synes du er flink jeg! Det har stoppet helt opp hos meg.. Har ikke tid til å trene mer enn jeg gjør og føler ikke det er noe særlig til mat jeg kan kutte heller. For det er jo viktig at jeg også klarer å holde de endringene jeg gjør i lang tid etterpå.. deprimerende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 24. mai 2009 #93 Del Skrevet 24. mai 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 24. mai 2009 #94 Del Skrevet 24. mai 2009 2,3 kg er jo ikke ille egentlig. Det at de "lover" at du skal gå ned masse synes jeg blir litt feil, for det kommer jo helt an på hvilket utgangspunkt man har. Hvordan har det gått med vekta i ettertid, gikk du opp igjen, holdt deg stabil eller har du gått mer ned? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 24. mai 2009 #95 Del Skrevet 24. mai 2009 iss bækk inn bissniss!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 24. mai 2009 #96 Del Skrevet 24. mai 2009 2,3 kg er jo ikke ille egentlig. Det at de "lover" at du skal gå ned masse synes jeg blir litt feil, for det kommer jo helt an på hvilket utgangspunkt man har. Hvordan har det gått med vekta i ettertid, gikk du opp igjen, holdt deg stabil eller har du gått mer ned? Nei, det er kanskje ikke det. Jeg vet ikke om jeg har gått opp igjen eller ikke. Har vært bortreist i 14 dager. Men nå er jeg hjemme da. Men har blitt et par fyllekuler i helga og minimalt med trening. Derfor tenkte jeg at jeg skulle prøve å komme inn i normalt gjenge igjen før jeg går på vekta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 24. mai 2009 #97 Del Skrevet 24. mai 2009 Som nevnt så har jeg vært på fylla i helga. Men skallebank og fyllenerver stopper ikke meg. Etter 14 dagers treningsfri så måtte jeg jo på trening idag. Tok ei litt lett økt for å få igang kroppen igjen. Og bortsett fra at jeg ble fryktelig svett og uvel mot slutten av økta så synes jeg det gikk ganske bra jeg: Valgte øvelser Knebøy Vekt Reps 20.0 10.0 40.0 8.0 40.0 8.0 40.0 8.0 Markløft m/strake ben Vekt Reps 40.0 8.0 40.0 8.0 40.0 8.0 Markløft Vekt Reps 40.0 6.0 40.0 6.0 40.0 6.0 Benkpress Vekt Reps 20.0 8.0 30.0 6.0 30.0 6.0 30.0 6.0 Nedtrekk overhånd bredt grep Vekt Reps 25.0 8.0 30.0 6.0 30.0 6.0 35.0 5.0 Franskpress (med EZ-stang) Vekt Reps 18.5 6.0 18.5 6.0 18.5 6.0 Dips Vekt Reps 0.0 4.0 0.0 3.0 0.0 3.0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 24. mai 2009 #98 Del Skrevet 24. mai 2009 Får lønn til uka og da er det to ting som skal kjøpes inn: den nye Ipod Shuffle og hansker til styrketreninga. Hun jeg trente med idag hadde den spilleren og den var så snedig. Og så har den en funksjon som gjør at du kan få med deg hvilken sang du lytter til selv om du ikke har skjerm, det er en stemme som leser opp artist og tittel! Det har jeg savnet på den gamle og det er nok grunnen til at jeg ikke har kjøpt en slik før. Og hansker må jeg bare ha, nå verker hendene mine bare så fælt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 24. mai 2009 #99 Del Skrevet 24. mai 2009 Er imp over fransk pressen din, jeg. Mine triceps suger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 29. mai 2009 #100 Del Skrevet 29. mai 2009 Skaffet deg hansker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå