Gå til innhold

egoistisk av meg?


Gjest trandi

Anbefalte innlegg

For meg høres det ut som hun er like forvirret som deg og ja, du bør unngå å få håp om noe. Let heller etter en som er like lost i deg som du er i henne, er ingen vits i å sløse bort tid på en som ikke klarer å bestemme seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trandi

Hun har no kontaktet meg flere ganger siden mandagen....

i går sendte hun meg melding og spurte om jeg ikke kunne komme på msn en liten tur, jeg logget derfor på msn og spurte henne om det var noe spess men det var ikke noe som var viktig egentli:S

Klokken 11 så klikket nettet hennes og hun sendte meg melding og spurte om jeg kunne ringe henne(har netcom venner så ringer så og si gratis btw)

Jeg ringte henne og vi pratet vell om alt og ingenting, 1 og en halv time varte denne telefon samtalen.

Noe annet jeg også la merke til i dag var at hun hadde skrevet noe annet om meg på venner på nettby, for på mandagen så skiftet hun til: Gla i deg<3

Men i dag fikk jeg se at det sto: *****, Kjæresten min<3 ælske dæ.

Jeg drar på gutte tur i morgen og jeg vurderer og legge igjen mobilen min hjemme, for jeg blir gal snart:S Vi skal møtes på mandagen og prate ut skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det høres lurt ut å legge igjen mobilen når du drar på guttetur. Du trenger en ordentlig pause fra henne nå. Prøv å bare konsentrere deg om dem du er på tur med og kos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...