Gå til innhold

Hjelp meg, jeg har blitt et kvinnfolk!


Gjest Ikke sjans at jeg logger på med

Anbefalte innlegg

Her var det mange gode råd.

Nå ser jeg virkelig hva jeg har gjort feil!:)

Fra nå av skal jeg være mer mystisk og bli jaktet på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sitter her og er så mystisk som bare det jeg, men drømmeprinsen har ikke banket på døra...

*funderer på å finne meg en macho hobby*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter her og er så mystisk som bare det jeg, men drømmeprinsen har ikke banket på døra...

Hva med å bevege seg utenfor døra? Drømmeprinsen kan jo ikke vite at du sitter der og venter på han;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinnfolket

Vel vel vel... I går tok en av de jeg nevnte på lista kontakt. En av de jeg følte var overfladisk, grunn og lite å samle på. Han forsvant totalt etter første møte, og jeg syns vel personlig det er alminnelig høflighet å gi en tilbakemelding etter en date, uansett.

Men, i går tok han altså kontakt ett år etter. Han kunne ikke slutte å tenke på meg. Hvorpå jeg spurte hvorfor han hadde brutt all kontakt etter første møtet, hvis det var slik det var.

Nei, han tente egentlig ikke på feite damer, kunne han orientere meg om.

Men han syns jeg virket som om jeg var så god til å suge, og han lurte på om jeg kunne tenke meg det...

Samtidig sa han at hvis jeg var ute etter et forhold, så burde jeg kanske se etter en noe tykk mann på over 190. Fascinerende.

Jeg sa ikke så mye, men det jeg sa, kan vi vel slå fast at var to the point.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinnfolket

Men tenk om jeg hadde hatt et dårlig forhold til kroppen min, da kunne en sånn kommentar virkelig gjort vondt langt inn i sjela.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hakeslepp: Men i alle dager, han tar kontakt etter et år, for å si at han egentlig ikke tenner på feite damer, men at du godt kan få lov til å suge han hvis du vil, siden han ikke har greid å slutte å tenke på deg?! Høres ut som en utrolig sympatisk fyr. (Skulle gjerne hørt hva du svarte, håper du ga han inn.)

Du har virkelig ikke hatt så mye flaks med mannfolk, nei. Ønsker deg lykke til videre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinnfolket

Vel, han spurte om han hadde såret meg, hvorpå jeg sa at det hadde han ikke intigritet til å få til.

Så sa jeg at han bekreftet mitt første inntrykk om at han var en grunn jævel, med alt for høyt hårfeste og ditto selvtillit.

Men hvis jeg defineres som feit, og min kroppsfasong defineres som kun god nok til sugings, da er det ikke håp for forplantningen til menneskeheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinnfolket

Men det er jo klart, feite kvinnfolk suger best, og mest, fordi de alltid har noe i munnen...

Vant til det, lizm... :fnise:

Men det jeg lurer på, er jo hvorfor han tar kontakt, hvorfor han sier det, og om han da tror at jeg faktisk kommer til å suge'n....

Anybody??? Enlighten me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt matt av endel mannfolk, og denne er så absolutt innenforkategorien jeg blir matt av. ER det mulig, frekkhet over alle frekkheter, og som du sier, HVA får ham til å tro at det å ta kontakt ett år etter at han forduftet, og nå forteller deg at han synes du er FEIT.... skulle få deg til å ha LYST til å suge ham?

Da tror man virkelig man er litt for god, dersom han tar det som en selvfølge at alle kvinner har så vanvittig lyst til å suge akkurat ham, at de hopper på til tross for helt vanvittige forsøk på fornærmelse....

nei, jeg forstår det overhode ikke.

Selv hadde jeg en jeg faktisk datet over litt tid, han fant plutselig ut at jeg ikke hadde rette verdier for ham, fordi jeg ble lei meg over at en i familien fikk kreft.... at jeg valgte å være hjemme en kveld og tillate meg å være lei meg, fremfor å gå på dans, som jeg gjorde 4 kvelder i uka uansett... Så fant han ei anna, og har passet på å fortelle meg hvor fantastisk de har det.

Likevel hender det da altså at han sender meldinger... alla "leste en gammel sms fra deg, tenker på deg!"

hmmmm tenker jeg, og sender melding "går det bra med deg og den nye da?" svar: "Jada, vi har kommet mye lenger en deg, vi har planlagt sommeren allerede og alt er såååååå fint!!"

hva faan sender han meldinger til meg for om det skulle vært sant liksom?

nei, latterlig!! Noen menn er bare rett og slett latterlige! Selv om ja, de er egentlig bare onde, men så heldige at de traff på noen som taklet fornærmelsene deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aline: hvis han har det SÅ fint med den nye, hvorfor sparer han meldigner fra deg fremdeles?

TS: Herregud for en fjott du forteller om! Vær glad du ikke brukte tid og energi på en date nr 2. med den karen. Makan til frekkhet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest einherje
Ja, men man finner ikke menn på Sukker. De vil bare ha sex, alle de som har adds ute på nettet.

Vil du ha en Mann kan du lete her:

- Turistforeningen (arrangerer flott turer og fine opplevelser - ressurssterke mennesker overalt)

- Dykkeklubb, seilforening, båtforening eller annen vannsport

- Inneklatring (mange menn)

- Språkkurs/matlagingskurs i internasjonal matlaging

Kanskje noe i det. Jeg går mye i fjell og mark men finner ingen kvinner der. Jeg tok dykkerlappen en gang men mer ble det ikke. Fjellklatring er en sport for nordmenn, men jeg har ikke tålmodighet til sånt. Matlaging?? Hahahaha. Hvis du trenger et språkkurs kan du kontakte meg. Lave priser og hyggelig vertskap. Tenk, tjene penger på å date! Drømmen er å være pianolærer for drøssevis av unge deilige kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aline: hvis han har det SÅ fint med den nye, hvorfor sparer han meldigner fra deg fremdeles?

i know!!! Tåpelige mannfolk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...