Gjest Kvinnfolket TS Skrevet 2. april 2009 #21 Del Skrevet 2. april 2009 ... og der avlyste'n... Fantastisk! På sms... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 2. april 2009 #22 Del Skrevet 2. april 2009 Neimen, hvorfor det da? Blitt dårligere igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvinnfolket TS Skrevet 2. april 2009 #23 Del Skrevet 2. april 2009 Næ, han følte ikke det så spennende som han burde å gå på date. Så da gadd han ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2009 #24 Del Skrevet 2. april 2009 Du kan jo trøste deg med at han i hvertfall sa fra. Så slapp du å sitte deg om en tulling i kveld og lure på hvorfor han ikke dukket opp. Dette er helt normalt når det gjelder gutter, så du må bare ikke gi opp og date fler helt til du treffer blink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_evy_* Skrevet 2. april 2009 #25 Del Skrevet 2. april 2009 ÅÅÅÅ, så dumt. Kjenner det nesten fysisk, for jeg har opplevd det samme selv. Vet ikke helt hva jeg skal si, men som den forrige var inne på her; han ga hvertfall lyd i det minste! Liten trøst, jeg vet. Men tenk på at du kunne gått rundt og lurt i ukesvis. Nå vet du. Cheer up! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skravlebassjente 23 Skrevet 2. april 2009 #26 Del Skrevet 2. april 2009 Sa han at han ikke gadd fordi det ikke var spennende nok, eller tolket du det slik? Han sa vel ikke det!' Du som likte han så godt.. Bæsj. Følermeddegklem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvinnfolket TS Skrevet 3. april 2009 #27 Del Skrevet 3. april 2009 Da har jeg tilbrakt en noe søvnløs natt, hvor jeg har gjort meg opp en liten statusrapport, og prøvd å forstå hvorfor jeg ble så trist og følte meg så dårlig behandla i går. Jeg funderte på om jeg er vanskelig, uinteressant, lite spennende, ikke pen nok, ikke snill nok, ikke tiltrekkende nok osv. Som man gjør, for det må jo være noe galt et sted. De siste to årene har jeg vært i tolv bryllup, sett utallige venninner få barn og kjærester. Er jeg desperat? Jeg mener ikke det, jeg savner tosomhet og det å ha noen å være glad i, noen jeg betyr noe for, som betyr noe for meg. Jeg har det godt alene, og verden står og faller ikke på hvorvidt jeg får meg kjæreste, men jeg savner altså en. Så, i nattens mulm og mørke laget jeg meg en oversikt over dater fra april 2008 til april 2009. Da snakker vi kun om dater, menn jeg har møtt, jeg har ikke hatt ONS’er eller den slags, for jeg er ganske skikkelig og seriøs, tenk. Vi snakker ikke bare om nettdater, men om menn jeg har møtt på fest, gjennom kjente, på cafe og ute. Og for å være ærlig rekka er superlang, og ganske håpløs. Jeg noterte meg ned hva de sa til meg, og hva mitt første inntrykk var, og om hvorvidt jeg kunne tenke meg å treffe dem igjen å se om det var noe mer der, rett og slett om førsteinntrykket stemte. Under følger lista, og jeg tror altså at jeg har hatt ganske uflaks, jeg. Finansmannen Høy, mørk og pratsom kjekkas et par år eldre enn meg. Mitt inntrykk: Noe selvsentrert, men morsom og hyggelig. Jeg kunne tenkt meg en date til. Han om meg: Jeg var pen, spennende, interessant, morsom og han hadde lyst å treffes igjen. Resultat: Date to ble avlyst av ham samme dag. Så var jeg i bryllup Harrytassen Høy, snill, morsom og god et par år eldre enn meg. Mitt inntrykk: Snill, glad i ungene sine, med bindingsangst. Han om meg: Jeg var morsom, likandes, jålete og trivelig. Resultat: Han ikke klar for å binde seg, vi er fortsatt kompiser. Salgsduden Eksepsjonelt kjekk nyseparert to-barnsfar på 42. Mitt inntrykk: Rebound, dum og deilig, bitter og bindingsangst Han om meg: Sexy, morsom, smart, pen, velkledd og interessant. Resultat: Han avlyste date to samme dag, men jeg kunne heller ikke se det gå videre. Vestlendingen Liten energibunt, enormt maskulin kjekk og pratsom fyr på 42. Mitt inntrykk: Følelsesmessig amputert, selvsentrert og negativ til andre enn seg selv, men utrolig sjarmerende. Han om meg: Beroligende, sexy, morsom og spennende. Resultat: Han gikk under jorda. Mitt førsteinntrykk fikk jeg da bekreftet at stemte. Den intellektuelle Høy, flott, tørrvittig og sjarmerende fyr på 40. Mitt inntrykk: Dårlig selvtillit, enormt smart og sjarmerende. Trivdes i hans selskap, kunne tenke meg å bli bedre kjent. Han om meg: Beroligende, rampete, morsom og intelligent. Resultat: Han fortalte meg at han var gift før date to. Røyskatten Liten trøndertass med enorm selvtillit og lav moral på 42. Mitt inntrykk: Se over, vi drakk kaffe. Han om meg: Sexy, pen og smart. Resultat: Jeg var ikke interessert, men han fortsatte å henge på, var for øvrig samboer, og tilbød seg å betale meg for sex enten bare med ham, eller med ham og samboeren. Eks 1 (kort date-periode for fire år siden) Liten muskelbunt, sjarmerende og morsom. Mitt inntrykk: Bindigsangst, uærlig, shady og ikke for meg. Han om meg: Han kunne ikke glemme meg han ville se meg igjen, han savnet meg, han tenkte på meg hver dag. Resultat: Jeg var ikke interessert, men han fortsatte å ta kontakt, jeg fant ut at han var i et seriøst forhold, og truet med å fortelle dama. Så var jeg i bryllup Rikingen Høy, jålete, mørk og kjekk på 48 med brunkrem. Mitt inntrykk: Spennende, gode sider, følsom, selvsentrert, overfladisk, klar for forhold, men kanskje mest i teorien. Kunne tenke meg å treffe ham igjen og finne ut hva som var hva. Han om meg: Vakker, sjarmerende, morsom, moden og klok. Kunne tenke seg å treffe meg igjen. Resultat: Han avlyste date to samme dag. Han trodde ikke han klarte å falle for noen. Eks 2 (kort date periode for et drøyt år siden) Flott, spennende og dypsinding ekstremsport-fyr på 51. Som forsvant fra jordens overflate uten mulighet for å finne igjen. Mitt inntrykk: En jeg trivdes sammen med, vi fant på morsomme ting sammen, men ikke kunne se det gå videre, fordi han var for gammel og hadde bindingsangst. Han om meg: Vakker, nydelig, kvinnen i hans liv, ingen som meg etc etc etc. Han dukket plutselig opp syv måneder etter han forsvant, lovet gull og grønne skoger, han kunne ikke slutte å tenke på meg, han lå på gulvet mitt i krampegråt, og jeg måtte være veldig tydelig og avvise ham kontant og bestemt. Resultat: Han holder på enda, men jeg tror han har forstått tegninga nå. Så var jeg i bryllup Rockabillien Kjekk, sjarmerende, kreativ fyr på 45. Mitt inntrykk: Supersjarmig, kjekk, dypsindig, melankolsk og spennende med bindingsangst. Jeg hadde lyst til å treffe ham igjen, og bli bedre kjent. Han om meg: Attraktiv, morsom, sjarmerende, spennende. Han hadde lyst til å treffe meg igjen. Resultat: Han avlyste date to samme dag. Tattisduden Knøttliten ekstremsports fyr et par år eldre enn meg. Mitt inntrykk: Morsom, barnslig, sjarmerende, tiltrekkende, men også en jeg vanskelig kunne se noe varig med, men hadde allikevel lyst til å treffe ham igjen, var nysgjerrig. Han om meg: Fantastisk, spennende, smart, superforelska og Kvinne. Resultat: Han avlyste date to samme dag. Han hadde pratet med en kompis som mente at dette nok var for intenst. Så var jeg i bryllup Ungkaren Kjekk, sjarmerende, spennende og kreativ fyr på 44.Mitt inntrykk: Tiltrekkende, dypsindig, beslutningsvegrende, spennende med bindingsangst. Jeg hadde lyst til å treffe ham igjen, og bli bedre kjent. Han om meg: Beroligende, attraktiv, morsom, sjarmerende, spennende. Han hadde lyst til å treffe meg igjen. Resultat: Han avlyste date to samme dag. For han visste at damer som meg bare var ute etter noen som kunne gjøre dem gravide, og når han kom under huden på damer var de alltid vanskelige og kontrollerende. Blondie Nyseparert, snill og pen mann på 38. Mitt inntrykk: Enkel, koselig, sjarmerende og dum og deilig. Kunne ikke se det gå videre. Han skrev klem med z. Han om meg: Sjarmerende, fin og morsom. Han hadde lyst til å treffe meg igjen. Resultat: Det rant ut i sanden, og det ble aldri en date to. Så var jeg i bryllup Fjortisforelskelsen Liten tatovert og piercet fyr som jeg klinte med på fest da jeg var fjortis. Mitt inntrykk: Jeg kunne fortsatt forstå hvorfor jeg hadde klint med ham. Snill, god, sjarmerende, globetrotter og enormt morsom. Hadde veldig lyst til å holde kontakt i hovedsak for vennskap. Han om meg: Fortsatt sjarmert og tiltrukket, dritfin, var vel ordrett, veldig lyst til å holde kontakt: Resultat: Han avlyste date to samme dag og han avlyste date tre samme dag. Supersjarmøren Gråhåret James Dean med killerkropp på 48. Mitt inntrykk: Smart, kjekk, morsom, dyp og tiltrekkende. Jeg kunne absolutt tenke meg å treffe ham igjen. Han om meg: Beroligende, sjarmerende, sexy, morsom, klok, reflektert. Kunne absolutt tenke seg å treffe meg igjen. Resultat: Han fortalte før date to at han var gift, jeg avlyste og ba ham ikke ta kontakt. Kompisen Dypsinding morsom særing på 38. Mitt inntrykk: Vi var venner, det var alltid en tiltrekking, men jeg visste at han ikke var klar for forhold, og det var greit. Reflekterte derfor ikke over hvorvidt jeg kunne se ham som kjæreste. Han om meg: Tiltrekkende, smart og morsom. Resultat: Han prøvde seg fysisk på meg i fylla, mens han fortalte at han skulle prøve igjen med eksen. Jeg ble veldig skuffet og provosert, og siden har jeg ikke hørt et pip. Så var det han tråden handler om Og i morgen skal jeg i bryllup igjen…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 3. april 2009 #28 Del Skrevet 3. april 2009 Du har jo bare datet 17 stk da. Ikke så mange det. Når jeg sier du må date mange for å møte noen, mener jeg virkelig MANGE. Det viktigste er å aldri gi opp. Du må finne den som sette pris på akkurat deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvinnfolket TS Skrevet 3. april 2009 #29 Del Skrevet 3. april 2009 Bare 17???? Alle disse har jo tatt opp tanketid og vanlig tid. Flere av dem har gitt meg skuffelser, og jeg er ikke skapt som en kynisk dater. For meg funker det ikke slik. Ingen av dem har jeg truffet parallellt, det klarer jeg ikke. Og jeg har heller ikke aktivt søkt dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvinnfolket TS Skrevet 3. april 2009 #30 Del Skrevet 3. april 2009 Sa han at han ikke gadd fordi det ikke var spennende nok, eller tolket du det slik? Han sa vel ikke det!' Du som likte han så godt.. Bæsj. Følermeddegklem. Jeg tolket ikke, han sa det. Jeg klarte ikke holde på interessen hans nok til at han hadde lyst til å gå på date. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvinnfolket TS Skrevet 3. april 2009 #31 Del Skrevet 3. april 2009 Sa han at han ikke gadd fordi det ikke var spennende nok, eller tolket du det slik? Han sa vel ikke det!' Du som likte han så godt.. Bæsj. Følermeddegklem. Jeg tolket ikke, han sa det. Jeg klarte ikke holde på interessen hans nok til at han hadde lyst til å gå på date. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvinnfolket TS Skrevet 3. april 2009 #32 Del Skrevet 3. april 2009 Hvordan kunne jeg glemme: Afrikaduden: Som etter tre år i Afrika kom direkte på besøk til meg, forlenget oppholdet med to dager, for så å bli totalt borte fra jordas overflate, never to be seen or heard from again. Psykonordlendingen: Som etter å ha bestilt mat på kaffedate, utbasunerte at han aldri aldri aldri kunne falle for meg, hvorpå han sprang ut og jeg satt igjen med hele regninga. (middagen hans og min kaffe) Dum og Deilig: Som hadde med seg lapp for å huske hva han skulle spørre meg om, men som ikke lot meg svare før han stilte neste spørsmål. Bryllupskavaleren: Som ble supersjarmert, og ville treffes igjen, vi traff hverandre til frokost neste dag, og mens jeg var på do spant han avgårde i bil, fortsatt med promille. Eks 4: Som fortsatt tar kontakt med meg hver gang det er noe vanskelig i livet hans, han har samboer, men ingen er som meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 3. april 2009 #33 Del Skrevet 3. april 2009 Hvis alle disse er kun på et år må jeg si du er effektiv i hvertfall. Ikke verst å skaffe seg date hver gang man er i bryllup heller da. Kanskje førsteintrykket er at du er veldig atraktiv, men at de ikke får kjemi når de blir bedre kjent. Det har jo lett for å skje hvis det er utseendet man blir tiltrukket av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvinnfolket TS Skrevet 3. april 2009 #34 Del Skrevet 3. april 2009 Oppklaring... Jeg har ikke truffet fler enn en av dem i bryllup. Det med bryllup var mer for å presisere hvor mange av disse jeg har vært i, og hver gang man er i bryllup spør jo folk hvorfor er du singel da... Du er jo den elsdte i familien, osv osv osv. Og ja, utseendet jobber tydeligvis i mot meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 3. april 2009 #35 Del Skrevet 3. april 2009 Oppklaring... Jeg har ikke truffet fler enn en av dem i bryllup. Det med bryllup var mer for å presisere hvor mange av disse jeg har vært i, og hver gang man er i bryllup spør jo folk hvorfor er du singel da... Du er jo den elsdte i familien, osv osv osv. Og ja, utseendet jobber tydeligvis i mot meg. Utseendet jobber ikke i mot deg, du får bare flere tilbud enn hva som er normalt, så da er det rett og slett ikke så rart at det ikke kan klaffe for alle. Det er normalt å gå singel noen år før man får seg ny kjæreste uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2009 #36 Del Skrevet 3. april 2009 Du må være mer hard to get! Du må selvsagt svare på meldinger når det er noe å svare på, men du må vente i minst 10 minutter hver gang, og gjerne noen timer. La ham gjerne svette litt og lure på hvorfor du ikke svarer, lure på om du liker ham osv. Den verste skrekken for menn er å møte ei dame som etter første møtet henger seg rundt halsen deres og ikke gir slipp. Det beste er damer som har sitt eget liv og gjør sine egne ting, som kanskje er litt vanskelige å få napp hos, men som er veldig blide, interessante og hyggelige når man møtes. Fordelingen på kommunikasjon skal ikke være 50-50, heller 70-30. Og så må du for all del bestemme deg for hva du vil ha, ikke bare gå på date med alle mulige menn som vil gå ut med deg... Still litt krav. Jeg har vært i din situasjon, og det ble ikke noe annerledes før jeg fulgte disse rådene. Nå er jeg samboer på 3. året. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2009 #37 Del Skrevet 3. april 2009 Han skrev klem med z. Ikke sant det er turn-off? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_evy_* Skrevet 3. april 2009 #38 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg innbiller meg at hvis det klaffer på alle punkt, så vil ting omtrent gå av seg selv, og man slipper å tenke så mye på om "jeg skal vente med å svare eller ikke". Da mener jeg helt i startfasen. Mulig jeg tar feil. Men at det skal være så vanvittig vanskelig å komme seg over den første kneika,da. Virker som mange lider av "bli-kjent-vegring". Men er det ikke kjemi, så nytter det vel ikke, uansett. Samtidig har man hørt om folk som har fått kjemi etter et par års tid som venner. Jeg blir aldri klok på dette. Må si jeg kjente meg igjen her. Har hatt en del dater jeg også i det siste, men har nå gått i dvale for å tenke. Det viser seg at det er bare de samme tankene som går i ring. Men godt å få litt avstand. Og at man treffer noen når man minst venter det, tror jeg hvertfall ikke på! Så uansett hvordan man vrir og vender på dette, så synes jeg det er utrolig vanskelig. Jeg orker snart ikke en eneste date til, der jeg får høre at jeg er så pen og morsom og klok....og at de har lyst å bli skikkelig kjent med meg. Og så er det bare tull fra ende til annen. Og da har jeg satt krav i forkant, jeg går ikke på date med gud og hvermann. Hvis noen oppfatter meg som desperat, så kan de umulig ha lyttet til det jeg sier. Ønsker oss "søkende" lykke til- ser ut som vi kan trenge noen lykkønskninger på veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. april 2009 #39 Del Skrevet 3. april 2009 *flirer litt ironisk* Jeg prøver å slutte jeg! Hadde som nyttårsforsett at jeg IKKE skal drive å date i år, fokus skal på mine lidenskaper, ikke på mannfolk! Kjenner jeg er på nippet til å bli mannevond om jeg kjører på med aktiv dating, og det føles heller ikke godt. Derimot klarer de ikke holde seg borte fra livet mitt mannfolka, men det er en fryktelig irriterende følelse når det blir slik at de man vil ha, får man ikke, og de man får, vil man ikke ha! pokkers tøv!! *sier en snurt aline og gleder seg til å tusle på ateliere sitt og male og prøve å glemme ham hun vil ha men ikke får* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvinnfolket TS Skrevet 3. april 2009 #40 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg innbiller meg at hvis det klaffer på alle punkt, så vil ting omtrent gå av seg selv, og man slipper å tenke så mye på om "jeg skal vente med å svare eller ikke". Da mener jeg helt i startfasen. Mulig jeg tar feil. Men at det skal være så vanvittig vanskelig å komme seg over den første kneika,da. Virker som mange lider av "bli-kjent-vegring". Men er det ikke kjemi, så nytter det vel ikke, uansett. Samtidig har man hørt om folk som har fått kjemi etter et par års tid som venner. Jeg blir aldri klok på dette. Må si jeg kjente meg igjen her. Har hatt en del dater jeg også i det siste, men har nå gått i dvale for å tenke. Det viser seg at det er bare de samme tankene som går i ring. Men godt å få litt avstand. Og at man treffer noen når man minst venter det, tror jeg hvertfall ikke på! Så uansett hvordan man vrir og vender på dette, så synes jeg det er utrolig vanskelig. Jeg orker snart ikke en eneste date til, der jeg får høre at jeg er så pen og morsom og klok....og at de har lyst å bli skikkelig kjent med meg. Og så er det bare tull fra ende til annen. Og da har jeg satt krav i forkant, jeg går ikke på date med gud og hvermann. Hvis noen oppfatter meg som desperat, så kan de umulig ha lyttet til det jeg sier. Ønsker oss "søkende" lykke til- ser ut som vi kan trenge noen lykkønskninger på veien. Du sier mye smart og interessant her... Og jeg har hevet ut det jeg kjenner meg veldig igjen i. På tross av at det kanskje kunne virke slik i oversiktsinnlegget mitt, så går jeg ikke på date med gud og hvermann. Vi snakker her om folk som har satt seg ned vedsiden av meg på kafe, folk jeg har truffet på fest eller galleri eller hvor som helst. Som jeg skrev, for de som orket lese alt, så er det da også mange jeg ikke har vist interesse for. Alvorlig talt. Poenget er at i løpet av et år har jeg møtt mange menn i ulike situasjoner, og ingen av dem er det klaff med. Uten om et par gifte, og det tells ikke. Når det gjelder hard to get så passer ikke det meg, jeg er åpen og ærlig og meg selv. MEN når det er sagt, så henger jeg aldri som et slips på en mann etter en date heller. Jeg trenger derimot mer enn ett treff for å se hva som er hva, med mindre det er fullstendig mis-match. Man kan faktisk gå glipp av gode ting også, hvis man avskriver folk før man har sett noe mer enn det man ser over en kaffekopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå