LadyB Skrevet 30. mars 2009 #61 Skrevet 30. mars 2009 Tenker bare på kvinner og hvor funksjonelle de egentlig er... Jeg mener, i dag har kvinner fleshlight til sexlivet, så hvorfor da bruke tid på en kjedelig kvinne som skal ha en helaften romantisk før de muligens blir noe på en? Menn tjener da størsteparten av pengene selv, ser man på Norges eksport så bør menn få all ære av rikdommen. Fiske og olje har vi menn tjent masse penger på. Ser man på husholdningen hjemme så tjener også menn stort sett best, ofte dobbelt, hvorfor orke å bo i samme hus og ha fellesøkonomi da? Barn kan man oppdra selv så man slipper homser og sosser i det langstrakte land. Hva slags funksjon har egentlig kvinner som klegger seg fast til sin mann og snylter på han? Haha, amen! Hvis alle menn hadde tatt selvmord hadde alle kvinner drept hverandre. Kvinner er kaldblodige, og sånn er det med den saken. Ingen liker en bitter fitte
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2009 #62 Skrevet 30. mars 2009 he he har det ikke hvert for menn så har de fleste kvinner enda bodd i huler , med sminke å div , det er hvist veldig få kvinner som har funnet opp ting som dere har rundt dere av matrielle goder . se i leksikon om oppfinnelser Spørsmålet går ikke på hva menn har bidratt med av elektrisitet og andre oppfinnelser. Ære være menn for det. Spørsmålet lurer på hva menn bidrar med i et parforhold/i sosiale relasjoner.
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2009 #63 Skrevet 30. mars 2009 Spørsmålet går ikke på hva menn har bidratt med av elektrisitet og andre oppfinnelser. Ære være menn for det. Spørsmålet lurer på hva menn bidrar med i et parforhold/i sosiale relasjoner. Hva bidrar egentlig kvinner med som menn ikke gjør? Folk som lurer på hvorfor norske menn importerer kvinner fra Thailand skal få link til denne tråden, ett hvert menneske med litt logikk (Oppps, kvinner bommer stort her) forstår hvorfor. Etter at jeg begynte å lese rundt på kvinneguiden har også jeg mistet helt troen på norske kvinner, se dere selv i speilet (Nei, ikke sånn i speilet, du ser sikkert kjempebra ut...)
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2009 #64 Skrevet 30. mars 2009 Jeg skal gi deg svar på det. Den dag jeg finner ut hva man behøver kvinner til
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2009 #65 Skrevet 30. mars 2009 Hva bidrar egentlig kvinner med som menn ikke gjør? Drama.
Gjest ELIN_2009 Skrevet 31. mars 2009 #66 Skrevet 31. mars 2009 dere kvinner er ikke noe bedre selv.. regner med denne jenten som startet posten har bare gått etter dritt pene gutter som ikke bryr seg om noe annet enn seg selv, og bare har sex for å komme enn å tenke på hva partneren vil. finn en gutt med hjerne så skal du se att du tar sinnsykt mye feil.. må ikke komme her og tro dere dominerer alt, uten menn så hadde jorden gått til helvete Den har gått til helvete!
Gjest kona Skrevet 31. mars 2009 #67 Skrevet 31. mars 2009 Hva bidrar egentlig kvinner med som menn ikke gjør? Folk som lurer på hvorfor norske menn importerer kvinner fra Thailand skal få link til denne tråden, ett hvert menneske med litt logikk (Oppps, kvinner bommer stort her) forstår hvorfor. Etter at jeg begynte å lese rundt på kvinneguiden har også jeg mistet helt troen på norske kvinner, se dere selv i speilet (Nei, ikke sånn i speilet, du ser sikkert kjempebra ut...) Noen leser og tar til seg kun de innlegg som passer deres eget syn... og det er ingenting som kan endre ditt syn på norske kvinner for du har bestemt deg for at alle norske kvinner er sånn eller sånn. Det er mange norske menn som vil få seg en overraskelse i møtet med damer fra asia, de er like forskjellig som oss de også. De jeg kjenner er i hvert fall ikke noen nikkedukker, de finner seg ikke i alt.
epsilon Skrevet 1. april 2009 #68 Skrevet 1. april 2009 Forskjellen er at kvinner kan bære frem fostere, hvilket ikke menn kan. Skal ikke krangle på den.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå