Gjest egraf Skrevet 28. mars 2009 #21 Skrevet 28. mars 2009 uff, her var det mange avstumpede kvinnemennesker gitt. Får håpe dere aldri får barn som disse håpløse genene deres kan overføres til. Enkelte damer fortjener rett og slett ikke en mann....
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 28. mars 2009 #22 Skrevet 28. mars 2009 Til TS. som nevnt tidligere lukter det bitter kvinne lang vei her. Se deg selv i speilet og gå for menn på eget nivå så skal du se at pipa får en annen tone.
Gjest Gjest_Petter_* Skrevet 28. mars 2009 #23 Skrevet 28. mars 2009 Vi er til for å få sex av dere når vi gutta selv ønsker det vel å merke. Litt skal jeg ha igjen etter timesvis med bøker med David Angelo og Neill Strauss.
alicia2 Skrevet 28. mars 2009 #24 Skrevet 28. mars 2009 Tenker bare på menn og hvor funksjonelle de egentlig er... Hva slags funksjon kan dagens dysfunksjonelle menn ha, de duger hverken som sexpartner eller samtalepartner, så hva skal han brukes til? Regner med at dette ikke er alvorlig ment,men for å litt ironisk peke på at vi kvinner i våre dager greier det meste selv.Men i alle fall er mannene min en fantastisk samtalepartner og jeg har heller ingen grunn til å klage over andre ting... Neida, jeg trenger hvert fall mannen min, både som venn, kjæreste, elsker og partner på godt og vondt. Jeg også! De duger til masse, men først og fremst vil jeg si at det flotteste med f. eks min kjære, er at jeg får lov til å elske ham, og at han elsker meg tilbake. Mvh Yvonne Signerer dette,det var fint sagt! regner med denne jenten som startet posten har bare gått etter dritt pene gutter som ikke bryr seg om noe annet enn seg selv, Det vet jeg ingenting om,men mannen min er faktisk ganske pen,men han er også intelligent og har mye omsorg for menneskene rundt seg
Gjest gjest hest hoppefest Skrevet 28. mars 2009 #25 Skrevet 28. mars 2009 Tenker bare på menn og hvor funksjonelle de egentlig er... Jeg mener, i dag har kvinner elektriske stimulatorer til sexlivet, så hvorfor da bruke tid på en kjedelig mann som ikke vet hvor han skal "trykke"? Kvinner tjener penger selv, og norske menn er i tillegg gjerrige, så hvorfor dele bo med en da? Kvinner kan oppdra et barn selv, så hva skal man med utro menn a la David Beckham? Hva slags funksjon kan dagens dysfunksjonelle menn ha, de duger hverken som sexpartner eller samtalepartner, så hva skal han brukes til? Jeg synes dagens menn har gått fra å være dysfunksjonelle, til å bli multifunksjonelle og mener at menn for hundre år siden visste mye mindre om de punktene du tar opp der. Kanskje de ikke var så gjerrige om ikke annet, konen fikk vel ukelønnen sin.
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2009 #26 Skrevet 28. mars 2009 Man trenger selvsagt ikke menn til noe som helst. Like lite som jeg ville godtatt en mann som trengte meg til å vaske skjortene hans. Herregud. Man VELGER den man vil leve sammen med og ha en familie med.
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2009 #27 Skrevet 28. mars 2009 Kjæresten min er ikke et verktøy som nødvendigvis skal brukes til spesielle ting. Han er bonussiden i livet mitt som jeg nyter å bo sammen med. Selv når han ligger på sofaen og sløver Ikke ALLE menn er dysfunksjonelle. Om TS hadde vært litt mer kresen og flink til å velge menn, så hadde hun nok sett at verden er full av menn som har både hjerne og evne til å bruke den Kan godt tenkes, men HVOR finner vi dem???
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2009 #28 Skrevet 28. mars 2009 Kan godt tenkes, men HVOR finner vi dem??? hei, jeg sitter her jo!
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2009 #29 Skrevet 28. mars 2009 Hva behager, ts? Kjæresten min er aldeles ikke dysfunksjonell, ikke er han utro (tvert i mot hev han eksen sin ut av huset fordi HUN var utro mot ham), og veldig flink til å holde orden rundt seg, og er veldig flink med barna sine, og er faktisk dritbra i senga. Hva jeg trenger ham til? Jeg trenger ham som kjæreste rett og slett, hyggelig selskap, til å holde rundt meg når livet kjennes litt tungt, jeg trenger å kjenne kroppsvarmen hans, høre hjerteslagene hans og.... ja, ble litt lyserosa her nå kanskje... Nei, ts, kom deg ut Ottarforeningen, og finn deg en ordentlig mann. Det er plenty av dem... ca like mange som ordentlige kvinner skulle jeg tro.
Larsern Skrevet 28. mars 2009 #30 Skrevet 28. mars 2009 Hva trenger man menn til? Vel, for det første så trengs vel menn til alle de jobbene som er for krevende eller skitne til at de fleste kvinner orker å ta dem. Tenker da på hovedsaklig på industriyrker, men også ingeniøryrker har veldig lite kvinner. Jobber offshore i perioder, og der er det sånn ca 2-3%kvinner, så man kan vel trygt si at Norges viktigste næring er hovedsaklig et resultat av menns innsats. Det er jo tross alt en grense for hvor mye verdier som kan skapes av å jobbe i butikk, klippe hår, fikse negler og ta telefoner.
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2009 #31 Skrevet 28. mars 2009 Det er jo tross alt en grense for hvor mye verdier som kan skapes av å jobbe i butikk, klippe hår, fikse negler og ta telefoner. But somebody has to do it
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2009 #32 Skrevet 28. mars 2009 Hva trenger man menn til? Vel, for det første så trengs vel menn til alle de jobbene som er for krevende eller skitne til at de fleste kvinner orker å ta dem. Tenker da på hovedsaklig på industriyrker, men også ingeniøryrker har veldig lite kvinner. Jobber offshore i perioder, og der er det sånn ca 2-3%kvinner, så man kan vel trygt si at Norges viktigste næring er hovedsaklig et resultat av menns innsats. Det er jo tross alt en grense for hvor mye verdier som kan skapes av å jobbe i butikk, klippe hår, fikse negler og ta telefoner. Jepp, kan si meg enig i det. Men i vaginalstaten Norge er det i dag full anledning til å til å rakke ned på menn generelt i troen på at "samfunnet ville vært så mye bedre uten". Vel, den visa har vi vel hørt før, men sjelden finner man et snev av fornuftig argumentasjon som tar sikte på å underbygge hypotesen. Innlegget jeg siterer blir jo viktig i den sammenheng. Man "glemmer" å nevne de mennene som jobber i industrien, offshore, primærnæringen som landbruk o.l, som utgjør det økonomiske fundamentet for at vi Nordmenn (og da også kvinner) har det forholdsvis godt her i landet.
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2009 #33 Skrevet 28. mars 2009 Men det var nytten av menn i et forhold det er snakk om her, ikke i verdiskapningen.
Gjest Gjest_Petra_* Skrevet 28. mars 2009 #34 Skrevet 28. mars 2009 Vi trenger menn til å balansere realismen i vår ufattelig forherligelse av oss selv. Når vi blir så blendet av vår egen fortreffelighet at vi ikke evner å ha bakkekontakt, og tror at lykken består i manikyr, sminke og kjoler i skapet - DA trenger vi noen til å få litt realisme inn i livene våre.
Gjest DaMan Skrevet 28. mars 2009 #35 Skrevet 28. mars 2009 Vi er til for at dere skal ha noen å klage og kjefte på, noen å baksnakke, noen å hevne dere på, noen å være utro med, noen dere kan snylte på, noen dere kan være misunnelige på, noen som kan trøste dere, noen dere kan være offer for, noen som kan få dere til å le, noen dere kan beundre. Kort sagt, vi oppfyller alle kvinners fundamentale behov.
Silmarill Skrevet 28. mars 2009 #36 Skrevet 28. mars 2009 Menn gjør det jeg selv ikke gidder eller tørr! Menn er bra å ha:-)
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 28. mars 2009 #37 Skrevet 28. mars 2009 Tenker bare på menn og hvor funksjonelle de egentlig er... Jeg mener, i dag har kvinner elektriske stimulatorer til sexlivet, så hvorfor da bruke tid på en kjedelig mann som ikke vet hvor han skal "trykke"? Kvinner tjener penger selv, og norske menn er i tillegg gjerrige, så hvorfor dele bo med en da? Kvinner kan oppdra et barn selv, så hva skal man med utro menn a la David Beckham? Hva slags funksjon kan dagens dysfunksjonelle menn ha, de duger hverken som sexpartner eller samtalepartner, så hva skal han brukes til?Hvis du tenker litt langsiktig, så forstår du det.
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2009 #38 Skrevet 28. mars 2009 En verden uten menn, eller uten kvinner for den del, ville blitt ganske folketom etter hvert....
Gjest ts Skrevet 29. mars 2009 #39 Skrevet 29. mars 2009 Regner med at dette ikke er alvorlig ment,men for å litt ironisk peke på at vi kvinner i våre dager greier det meste selv.Men i alle fall er mannene min en fantastisk samtalepartner og jeg har heller ingen grunn til å klage over andre ting... Da regner du ikke helt riktig, for dette er ikke ironi. Ironi bruker man ikke på nett blant ukjente mennesker. Man skal være forsiktig med ironi, det er ikke noe man bruker uten videre. Jeg er dessuten kresen. Få menn oppfyller kravene.
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2009 #40 Skrevet 29. mars 2009 Jeg hadde en deltidsjobb i en butikk da jeg studerte. Der var vi to menn (han andre var forresten homo) og 10-11 jenter. Jeg har aldri opplevd så mye baksnakking, mobbing, syting og klaging noen plass før. F.eks. hadde jeg et ONS med en av jentene der en gang på fylla. Og allerede dagen etterpå visste alle om det... Lurer på hvordan verden hadde blitt om alle menn plutselig tok kollektivt selvmord? Jeg er helt enig. Av og til trenger jeg rett og slett en pause fra venninnene mine, fordi jeg blir så lei av den mobbinga og sytinga. Jeg er veldig glad i dem, og vil ikke være dem for uten, men av og til får jeg skikkelig nok av dem. En verden uten menn ville være en trist verden. Ikke fordi vi absoludt trenger dem til daglige gjøremål (huff, så trist om en mann bare var verdt innen praktiske formål) men fordi menn er hærlige vesen rett og slett.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå