Gå til innhold

Hva behøver en menn til?

Fremhevede innlegg

Gjest Undrende kvinne
Skrevet

Tenker bare på menn og hvor funksjonelle de egentlig er...

Jeg mener, i dag har kvinner elektriske stimulatorer til sexlivet, så hvorfor da bruke tid på en kjedelig mann som ikke vet hvor han skal "trykke"?

Kvinner tjener penger selv, og norske menn er i tillegg gjerrige, så hvorfor dele bo med en da?

Kvinner kan oppdra et barn selv, så hva skal man med utro menn a la David Beckham?

Hva slags funksjon kan dagens dysfunksjonelle menn ha, de duger hverken som sexpartner eller samtalepartner, så hva skal han brukes til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klippe plenen, rense takrenner og bære handleposer?

Antar denne tråden var en spøk :ler:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Drepe edderkopper og løfte tunge ting......:P

Neida, jeg trenger hvert fall mannen min, både som venn, kjæreste, elsker og partner på godt og vondt.

Gjest Gjest
Skrevet

Tjener penger selv, eier egen bolig, har bil, har elektriske vibratorer (som virker mye, mye bedre og raskere enn menn (!)), og barn kan fint oppdras alene.

Så ser ikke helt behovet jeg heller, bortsett fra ONS i ny og ne, far (sæddonor til å få barn) og som turvenn/reisefølge/middag- og vin-"venn" lizzom.

Skrevet

Hva behøver vi menn kvinner til? Jo, vi må spare høyrehånda iblant.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg mener, i dag har kvinner elektriske stimulatorer til sexlivet, så hvorfor da bruke tid på en kjedelig mann som ikke vet hvor han skal "trykke"?

Kvinner tjener penger selv, og norske menn er i tillegg gjerrige, så hvorfor dele bo med en da?

Kvinner kan oppdra et barn selv, så hva skal man med utro menn a la David Beckham?

Hva slags funksjon kan dagens dysfunksjonelle menn ha, de duger hverken som sexpartner eller samtalepartner, så hva skal han brukes til?

Hadde det ikke vært for nødvendigheten for reproduksjon, hadde menn vært helt unødvendige. Dessverre er det lite forskningsinnsats med det mål for øye at kvinner kan få barn med kvinner. Dette skyldes trolig at det er menn som styrer forskningsmidlene i vårt patriarkalskstyrte samfunn, og de føler etter all sannsynlighet slik forskning som en trussel mot sin eksistensberettigelse.

Straks metodikken for å få barn ved hjelp av to egg er på plass, kan Valerie Solanas drøm bli virkelighet. Da ville vi kunne få sann likestilling uten kvinneundertrykking, og kloden ville ganske sikkert bli langt fredeligere og bedre å bo på.

Skrevet

Jeg synes de er greie å ha når jeg stresser med ledninger bak TVen og sånn.

Skrevet

Klarer meg helt utmerket alene, jeg også....

Har eget hus, bil, jobb, 2 deilige barn, hund, katt og det som jeg kan ønske meg, egentlig.....

Så jeg TRENGER ikke kjærst'n i DEN forstand....

Jeg bare elsker å være med ham, snakke med ham, ha sex med ham, reise på turer, spise middag, sitte i armkroken om kvelden, kjenne at jeg savner ham når han er hjemme hos seg selv....

Enkelt og greit en å være glad i og være sammen med....

Ville ikke unnvært ham for alt i verden... Uansett hvor lite jeg "trenger" ham til praktiske- og økonomiske formål.

MEN... Dersom han ikke hadde passet så godt til meg som han gjør, så hadde jeg vel mulig vært enig med trådstarter... Jeg orker ikke tilbirnge tid/år sammen med - og ha sex med en mann jeg hadde følt var "en byrde og udugelig"....

Gjest Gjest
Skrevet
Hva behøver vi menn kvinner til? Jo, vi må spare høyrehånda iblant.

Haha, denne fortjente vi.

Gjest realist
Skrevet

For å svare på spørsmålet ditt: Ingenting. Hadde vært kjekt å oppleve hva som hadde skjedd om kvinner kunne fått barn med kvinner og hvor mye større antallet barnløse menn da hadde blitt enn hva det allerede er.

Gjest Gjest
Skrevet
For å svare på spørsmålet ditt: Ingenting. Hadde vært kjekt å oppleve hva som hadde skjedd om kvinner kunne fått barn med kvinner og hvor mye større antallet barnløse menn da hadde blitt enn hva det allerede er.

Hvis kvinner kun fikk barn med kvinner, ville det ikke produseres menn i det hele tatt, og de ville raskt dø ut. Barnløse menn ville derfor ikke bli noe problem.

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Jeg hadde en deltidsjobb i en butikk da jeg studerte. Der var vi to menn (han andre var forresten homo) og 10-11 jenter.

Jeg har aldri opplevd så mye baksnakking, mobbing, syting og klaging noen plass før. F.eks. hadde jeg et ONS med en av jentene der en gang på fylla. Og allerede dagen etterpå visste alle om det...

Lurer på hvordan verden hadde blitt om alle menn plutselig tok kollektivt selvmord?

Gjest Gjest
Skrevet

faen så egoistiske kvinner er da, hva skjedde med femti tallet der man kunne slå kvinnen til vet

Skrevet

Her må jeg si meg veldig uenig. Aldri hatt den opplevelsen, og min kjære er veldig flink. ;)

Vel, jeg synes det er herlig å kunne ha noen å dele livet med, tanker, følelser, gode og vonde dager. Dessuten synes jeg det er mye billigere å dele utgifter, framfor å måtte betale alt sammen selv.

Min kjære er ikke utro, så du får nesten spørre de kvinnene som velger å være sammen med utro menn. Således gjelder det også menn og hvorfor de velger å bli værende når kvinnen er utro. Sånt går begge veier, og tviler på at kvinner sånn sett er så mye bedre enn det mannlige kjønn.

De duger til masse, men først og fremst vil jeg si at det flotteste med f. eks min kjære, er at jeg får lov til å elske ham, og at han elsker meg tilbake.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Gjest
Skrevet

dere kvinner er ikke noe bedre selv..

regner med denne jenten som startet posten har bare gått etter dritt pene gutter som ikke bryr seg om noe annet enn seg selv, og bare har sex for å komme enn å tenke på hva partneren vil.

finn en gutt med hjerne så skal du se att du tar sinnsykt mye feil..

må ikke komme her og tro dere dominerer alt, uten menn så hadde jorden gått til helvete :P

Skrevet
Da ville vi kunne få sann likestilling uten kvinneundertrykking, og kloden ville ganske sikkert bli langt fredeligere og bedre å bo på.

Yssen og Valla er jo to eksempler på hvordan det går

Skrevet
faen så egoistiske kvinner er da, hva skjedde med femti tallet der man kunne slå kvinnen til vet

slå kvinnen til VET???

jaja.. når man ikke kan skrive et ord på 4 bokstaver, ser jeg virkelig behovet for å slå.

uten om det, er jeg helt enig med monicaR...

trenger han ikke, men elsker å ha han rundt meg :D

Gjest Gjest
Skrevet

greit, glemte en T! det gjør du og kjære ;)

Skrevet

Kjæresten min er ikke et verktøy som nødvendigvis skal brukes til spesielle ting. Han er bonussiden i livet mitt som jeg nyter å bo sammen med. Selv når han ligger på sofaen og sløver :)

Ikke ALLE menn er dysfunksjonelle. Om TS hadde vært litt mer kresen og flink til å velge menn, så hadde hun nok sett at verden er full av menn som har både hjerne og evne til å bruke den ;)

Skrevet

sånn btw.. selvom det kan høres litt sånn ut på kvinneguiden, så tror jeg heller ikke alle menn er utro. Samboeren min setter troskap veldig høyt, og jeg tror aldri jeg kommer til å oppleve slikt med ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...