Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis petter hadde fått bot av tv3 hadde det kommet ut.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Hvis petter hadde fått bot av tv3 hadde det kommet ut.

Det har jo til en viss grad kommet ut, ettersom flere her inne har hørt det. Selvfølgelig kan verken Petter eller TV3 bekrefte det, for det vil jo bety at de bekrefter at Petter vinner, ettersom alle ryktene går ut på det.

Gjest Gjest
Skrevet

Se og Hør la visst ut en artikkel på nettsidene sine, med intervju med Petter og Lene som vinnerne av konkurransen. Den ble fjernet kort tid etter... Det betyr at den jenta jeg liker minst av alle, står igjen til slutt. Æsj!

Gjest Gjest
Skrevet

Lene er den som fortjener minst å vinne av alle idiotene der inne. Hu burde ha blitt kasta på huet og ræva ut derfra sammen med Nanna.

Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg tror hvertfall ikke noe på ryktene om Petter og Ida lenger.... damåtte hun jo vært inne for lengst.

Petter og Lene derimot tror jeg på. Det er vel stor sannsynlighet for at de stikker av med seieren.

Gjest virvelvind
Skrevet

Det sjekker visst inne en gammel kjenning i dag eller i mårra.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Lene er den som fortjener minst å vinne av alle idiotene der inne. Hu burde ha blitt kasta på huet og ræva ut derfra sammen med Nanna.

[/quot

Petter har jo sagt opp jobben og flyttet inn til far.Sikkert kjedelig å må gå på jobb hver dag når du har vunnet 300 000 på hotel Paradise....

Gjest Tanita
Skrevet

300 000 er ikke så mye penger da. Fikk han ikke sparken da?

Gjest Tanita
Skrevet

For å vurdere "eventuelle jobbtilbud fra underholdningsbransjen"? Dumt å selge skinnet før bjørnen er skutt men får håpe for hans del at han får noen tilbud da. Kanskje på barne-tv! :ler:

Gjest Catwoman
Skrevet

Mener å ha lest et sted at Petter er ønsket som programleder. For hvilken kanal vet jeg ikke.

Tror Petter har stor sjanse til å få seg jobb i tv.

Det sjekker visst inne en gammel kjenning i dag eller i mårra

jepp. Det leste jeg og i Se og hør. Så da spør det om ikke ryktene stemmer likevel.

Ida har jo vært der like lenge som Benedicte og Therese, så sånn sett fortjener hun like mye å vinne som de.

Selv om Lene har vært der siden start har hun jo fått så mange fordeler at veien har vært mye enklere for henne enn for andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...