Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Er også spent på hva tv3 gjør for å løse mobbinga...

Ser for meg at det er vanskelig å sende noen hjem... hvem skal de i såfall sende hjem? De kan jo ikke sende alle helelr - og jeg tror ikke det løser noe å sende en av mobberne hjem.

Det best ehadd ejo vært om Margrethe dro - men de kan jo ikke akkurat lat det gå utover mobbeofferet heller...

De sa jo at en av gutta må ta et vanskelig valg, så jeg tror nesten en i jentegjengen må sendes hjem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
De sa jo at en av gutta må ta et vanskelig valg, så jeg tror nesten en i jentegjengen må sendes hjem.

Det er helt tåpelig at gutta må velge! Da blir det jo garantert Karita som har vært der kortest tid, selv om Lene ser ut til å være den verste (iallfall etter det som skjer i dag).

Skrevet

Hun nye, Camilla som hun heter, er eksen til Andrè..

Gjest Joker'n
Skrevet

Fillern. Hadde håpet det var eksen til Petter, det hadde vært show.

Skrevet

ah.. så kjedelig! hadde vært mye kulere om hun var eksen til kevin eller petter :jepp:

Skrevet

hehe... joda :gjeiper: Kan kanskje si meg enig der. Men hun har bodd en tid på gjøvik og han er fra gjøvik så det sier seg vel selv. I tillegg til at en bekjent av en venninne av meg kjenner kompisen til Andre og har sagt at eksen hans skulle komme inn. Oj, lang setning... :gjeiper:

Camilla er faktisk en gammel veninne av meg. Jeg er spent! :)

Skrevet

Håper at de sender Lene hjem.

Gjest Catwoman
Skrevet

Etter gårsdagen tror jeg kanskje at Lene blir sendt hjem.

Begynner å tro det er noe i de ryktene som florerer om at Ida og Petter vinner.

Ida kommer kanskje inn igjen hvis Lene ryker.

Også skal vel alle som har vært der inne tilbake å stemme på hvem de vil skal vinne? Vet ikke hvor mange som er igjen når de skal stemme vinneren frem.

Skrevet

Fy søren så flaut for Lene om hun går ut pga mobbinga.

Skrevet

i følge her og nå blir en av jentene sendt hjem på grunn av mobbing. Tv-teamet griper inn etter uttalelser fra mobberne om at de håper margrethe blir voldtatt og dør en smertefull død osv.

Det står også at vi har jentesex i vente på PH. Og at Noor trolig er en av de involverte i dette :D

Skrevet
i følge her og nå blir en av jentene sendt hjem på grunn av mobbing. Tv-teamet griper inn etter uttalelser fra mobberne om at de håper margrethe blir voldtatt og dør en smertefull død osv.

Det står også at vi har jentesex i vente på PH. Og at Noor trolig er en av de involverte i dette :D

Jeg leste et sted at det er en av guttene som skal sende hjem en av jentene. Typisk at det blir Karita og ikke Lene eller Nanna som fortjener det mest. :klaske:

Jentesex? :lur:

Gjest Catwoman
Skrevet

Etter en tidligere uttalelse fra Noor regnet jeg nestne med jentesex.... men med hvem?

Det kommer jo ikke in flere nye deltagere.... så det må være en av de vi kjenner til.

Margrethe kanskje? Eller Camilla?

Skrevet (endret)

Det ser ut til at therese kommer tilbake (hun bifile) etter et bilde av henne og Petter sammen i tvguiden (her og nå) for neste tirsdag der det står at "Deltakerne i PH slikker sårene etter gårsdagens fest og forsøker å oppsummere hva som skjedde den begivenhetsrike dagen før. Dessuten kommer det inn en befaling om at Petter og Therese (bildet) og de andre parene skal splittes i dag, noe som preges av de tydelige alliansene og de etter hvert åpenbare konfliktene på hotellet. "

Edit: da er det vel henne Noor har seg med? :D

Endret av missluna
Skrevet

Noen som har en formening om når Ida kommer igjen da? Synes det bør skje snart om hun skal vinne hele greia!

Skrevet

Ja, ja... Da har det kommet på nettavisenes førstesider at det er Noor og Therese som har sex.

Skrevet

det var vel det de fleste trodde når de stilte opp på forsiden av et-eller-annet-manneblad sammen i trusa.

Skrevet
Ja, ja... Da har det kommet på nettavisenes førstesider at det er Noor og Therese som har sex.

Ja, og de angrer ikke. Det er jo braa :)

Skrevet

Hørte av en tidligere kollega av Petter idag at han har fått bot fra tv3 for å ha røpet at han og Ida vinner ... Noen som ser noe sted hvor lenge dette skal gå? og hvor mange episoder er det?

Skrevet
Det er Nanna som kommer inn på hotellet igjen!

Lol, Nanna har allerede blitt sendt på huet og ræva ut av PH to ganger. Jeg tror neppe hu kommer inn igjen, kanskje bortsett fra helt til slutt når de skal stemme på hvem som skal vinne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...