Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå har jeg sniklest tv-guiden, klarte ikke å la være... hehe.

Mandag: Ny deltaker, William

Tirsdag: To jenter må ut i duell, en reiser hjem "på dramatisk vis"

Onsdag: To nye deltakere, Therese og Margrethe

William splitter et par, og en gutt må på solo

En jente drar, ergo blir enda en gutt på solo (?)

Nå er det 5 par, så kommer William og det blir 11 - vanlig antall.

Så drar en jente, og så kommer to inn, da blir det 12.

Skal det både dra en jente og en gutt på torsdag da eller?

Videoannonse
Annonse
Gjest Chosa
Skrevet

Mats kommer sikkert inn igjen så guttene blir i flertall;)

Skrevet

Jeg tror ikke Mats kommer inn igjen, nå har det gått for lang tid.

Gjest Catwoman
Skrevet

Neste torsdag på Paradise:

Paradise Hotels keiser får i oppgave å sende hjem en av deltakerne, og hans valg virker kanskje overraskende. Samtidig illustrerer det at spillet begynner å dominere over vennskap og etablerte allianser. På kvelden er det parseremoni.

Gjest Catwoman
Skrevet

Hadde vært kult om Kevin blir valgt til keiser - og at han sender hjem Nanna :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg tror ikke Mats kommer inn igjen, nå har det gått for lang tid.

Han kan jo alltids komme inn igjen. På det Danske som gikk på tv i sommer så gikk jo han ene ut(husker ikke navnet, men Diana sendte han ut iallefall) helt i begynnelsen og kom inn igjen etter kjempelang tid. Så alt er jo mulig da.

Gjest Chosa
Skrevet

Petter blir utnevnt til keiser.. Man ser det på tv3.no over hva som skjer i uke fem.

• 2 uker senere...
Skrevet
Det er vel ingen som får reise hjem før alt er ferdig vel? Hvis ikke avsløres jo fort hvem som vinner/ikke vinner.

De som kjenner de som har vært med i PH vet jo hvor lenge de var på "ferie"

Det var jo et godt poeng. Men hvorfor sa Ida at hun hentet Rune på flyplassen da? :klø:

Skrevet

Det står på VG nett at det skjer noe under Pandoras denne uken som vil forandre spillet...

Tipper det har noe med catfighten TV viser i spoileren sin for denne uken å gjøre.

Spent på å se hva som faktisk skjer!

Skrevet

Mats kommer tilbake!

spent på hva problemet er, som Triana snakker om.. det er nok mobbing!

Gjest Wacmoc
Skrevet
Det står på VG nett at det skjer noe under Pandoras denne uken som vil forandre spillet...

Tipper det har noe med catfighten TV viser i spoileren sin for denne uken å gjøre.

Spent på å se hva som faktisk skjer!

Jeg gjetter på det at de går for langt med Margrethe, og tv3 da blander seg inn..

Og endelig kommer Mads tilbake! Har håpa på det siden han gikk ut :):skaal:

Skrevet

Kommer Mats tilbake? Håper, håper, håper det! :hoppe:

Gjest Joker'n
Skrevet

Mats kommer tilbake :hoppe: Lett å se det på bildene fra spoileren til tv3! HERLIG!

Skrevet
Mats kommer tilbake :hoppe: Lett å se det på bildene fra spoileren til tv3! HERLIG!

Hvor? *jippi* :ler:

Skrevet

Jeg lurer så fææælt på hva som skjer med den mobbe-greia... Håper ikke noen blir kastet ut pga det.

Gjest Bloodless
Skrevet

Så da kommer altså Mats tilbake. :)

Blir helt dårlig av å se Nanna sitte der med det fårete gliset! Æsj!

Gjest Catwoman
Skrevet

Er også spent på hva tv3 gjør for å løse mobbinga...

Ser for meg at det er vanskelig å sende noen hjem... hvem skal de i såfall sende hjem? De kan jo ikke sende alle helelr - og jeg tror ikke det løser noe å sende en av mobberne hjem.

Det best ehadd ejo vært om Margrethe dro - men de kan jo ikke akkurat lat det gå utover mobbeofferet heller...

Lurer på hvordan hun nye er... og hvem hun er eksen til... Kevin kanskje?

Kunne vært litt kult egentlig.

Skrevet

Siden Mats nå kommer inn så begynner jeg å tro at det er sant at Ida også dukker opp og at hun vinner med Petter.

Skrevet
Siden Mats nå kommer inn så begynner jeg å tro at det er sant at Ida også dukker opp og at hun vinner med Petter.

Enig!

Jeg tipper en av jentene blir sendt hjem på grunn av mobbingen, og at de derfor må ta inn Ida igjen. Håper det! Likte ikke Ida i begynnelsen, men jeg er ganske sikker på at hun er mye snillere og hyggeligere enn de andre har vist seg å være.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...