Gjest Gjest Skrevet 1. april 2009 #21 Skrevet 1. april 2009 Sukk, så romantisk :rødme: Mere spoiler: Øystein kommer ut av skapet mot slutten (ingen STOR overraskelse akkurat , dersom dette ryktet faktisk er sant ) Vi drar vel ikke spøkene litt vel langt gjør vi vel??? Skal en sette ut rykter bør de i det minste være troverdige...
Gjest virvelvind Skrevet 1. april 2009 #22 Skrevet 1. april 2009 Jeg har hørt at det er Alexander som kommer ut av et visst skap. Tror ikke man skal legge så mye i slike rykter.
Susan Sto Helit Skrevet 1. april 2009 #23 Skrevet 1. april 2009 Skulle jo egentlig tro at om noen skulle ut av skapet, så måtte det være Petter...
missluna Skrevet 1. april 2009 #24 Skrevet 1. april 2009 (endret) Skulle jo egentlig tro at om noen skulle ut av skapet, så måtte det være Petter... Endret 1. april 2009 av missluna
NullHull Skrevet 1. april 2009 #25 Skrevet 1. april 2009 (endret) Skulle jo egentlig tro at om noen skulle ut av skapet, så måtte det være Petter... Nei, nei, nei! Slutt å tulle! I så fall blir det hånd i hånd med ØYSTEIN! Slik: Endret 1. april 2009 av NullHull
Susan Sto Helit Skrevet 1. april 2009 #26 Skrevet 1. april 2009 Nei, nei, nei! Slutt å tulle! I så fall blir det hånd i hånd med ØYSTEIN! Slik: Trodde han var mer hypp på Mads jeg...
NullHull Skrevet 1. april 2009 #27 Skrevet 1. april 2009 Kan godt være...Uansett så må han nok nå nøye seg med Øystein denne gangen.
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2009 #28 Skrevet 1. april 2009 Kan godt være...Uansett så må han nok nå nøye seg med Øystein denne gangen. Hvordan vet du dette? Er det sant? Jeg blir så nysgjerrig.
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2009 #29 Skrevet 1. april 2009 Tviler ikke ett sekund på at Øystein kommer ut av skapet. I går ble han zoooomet inn av kamera da Petter begynnte å legge ut om "hvor kult hadde det ikke vært" om det kom inn en transe eller homo. Forstår egentlig ikke hvorfor man velger å melde seg på paradise som homse men...kanskje han er bi?
NullHull Skrevet 2. april 2009 #30 Skrevet 2. april 2009 Hvordan vet du dette? Er det sant? Jeg blir så nysgjerrig. Jeg vet selvfølgelig ikke dette 100% sikkert. Men iflg. div andre fora, blogger osv, som alle bekrefter de samme vinnerne, de samme navnene på hvem som kommer inn, hvem som blir stemt ut, ja hele handlingen " to the bitter end", så er det at Øystein faktisk er homo og snart slipper bomben og gjør Iris veldig lei seg, en av storyene. Vi får vente å se...
^^Belle^^ Skrevet 2. april 2009 #31 Skrevet 2. april 2009 Et spørsmål: fikk noen med seg hvem som fikk immunitet i morgen? Og hvem som stilte seg bak hvem?
Susan Sto Helit Skrevet 2. april 2009 #32 Skrevet 2. april 2009 Et spørsmål: fikk noen med seg hvem som fikk immunitet i morgen? Og hvem som stilte seg bak hvem? Det var vel Iris eller Lene som hadde immuniteten. Det jeg så var hvertfall at Nanna sto ved Petter og Noor sto ved Kevin. Mener jeg så at Ida sto ver Rune også, men det er jeg ikke så sikker på...
missluna Skrevet 3. april 2009 #33 Skrevet 3. april 2009 Jeg har hørt at det er petter og ida som står igjen til slutt ! Der røyk den teorien
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2009 #34 Skrevet 3. april 2009 Jeg vet selvfølgelig ikke dette 100% sikkert. Men iflg. div andre fora, blogger osv, som alle bekrefter de samme vinnerne, de samme navnene på hvem som kommer inn, hvem som blir stemt ut, ja hele handlingen " to the bitter end", så er det at Øystein faktisk er homo og snart slipper bomben og gjør Iris veldig lei seg, en av storyene. Vi får vente å se... Wow! Det blir i så fall litt av et sjokk! Hvilke blogger og fora er det jeg kan finne ut litt mer om hva som skjer fremover...?
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2009 #35 Skrevet 3. april 2009 Der røyk den teorien Ida kommer tilbake hun.
missluna Skrevet 3. april 2009 #36 Skrevet 3. april 2009 Ida kommer tilbake hun. hun vinner vertfall ikke. Rune har sagt til se og hør at Ida kom å hentet han på flyplassen da han kom ut, så da blir vel ikke hun stående igjen til slutt heller.
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2009 #37 Skrevet 3. april 2009 hun vinner vertfall ikke. Rune har sagt til se og hør at Ida kom å hentet han på flyplassen da han kom ut, så da blir vel ikke hun stående igjen til slutt heller. Det kan være Rune ryker neste uke og Ida reiste ned igjen etter at han kom hjem.
missluna Skrevet 3. april 2009 #38 Skrevet 3. april 2009 Det kan være Rune ryker neste uke og Ida reiste ned igjen etter at han kom hjem. come on...
^^Belle^^ Skrevet 3. april 2009 #39 Skrevet 3. april 2009 Det kan være Rune ryker neste uke og Ida reiste ned igjen etter at han kom hjem. Var ikke poenget med historien at hun hentet ham, de prøvde forholdet litt og til slutt fant ut at det ikke funket og at de ikke har kontakt lengre? Da hadde det blitt litt knotete dersom hun hentet ham, de prøvde litt før hun skulle reise tilbake, han hentet henne, de prøvde litt og fant til slutt ut at det ikke funket? Uansett, jeg tviler på at TV3 hadde påkostet seg en ekstra tur/retur på Ida dersom hun skulle være med lengre. Nanna fikk jo beskjed med én gang hun ble stemt ut at hun skulle inn igjen så hun reiste ikke hjem igjen (antar jeg, hun var jo bare borte noen dager)
Gjest Catwoman Skrevet 3. april 2009 #40 Skrevet 3. april 2009 Uansett, jeg tviler på at TV3 hadde påkostet seg en ekstra tur/retur på Ida dersom hun skulle være med lengre. Nanna fikk jo beskjed med én gang hun ble stemt ut at hun skulle inn igjen så hun reiste ikke hjem igjen (antar jeg, hun var jo bare borte noen dager) Det er vel ingen som får reise hjem før alt er ferdig vel? Hvis ikke avsløres jo fort hvem som vinner/ikke vinner. De som kjenner de som har vært med i PH vet jo hvor lenge de var på "ferie"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå