Gå til innhold

Svipas bakeri

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sliten i dag, men har begått en relativt grei eksamen og da er det bare en igjen mellom meg og sommerferien! Jippi!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bare vaske det med balsam? Lar du balsam sitte i etter vask og? Kanskje det i kombinasjon med plopping er tingen! Bruker du noen spesiell balsam forresten?

Jeg vasker med balsam og balsamer med balsam også. Du kan lese mer på lockig sin nettside, der får kan du også lese om hvilke balsamer som er anbefalt å bruke. Skal du bruke denne medtoden bør du nemlig holde deg unna sulfater, mineraloljer, silikoner og slikt som legger seg utenpå håret og er det som er med på å gjøre det tørt og livløst.

Skrevet

Hva er forskjellen på å vaske håret med balsam og å balsamere det med balsam, sånn rent praktisk? :klø:

Skrevet
Hva er forskjellen på å vaske håret med balsam og å balsamere det med balsam, sånn rent praktisk? :klø:

Når Jeg vet ikke helt forskjellen, men med denne metoden så har jeg byttet ut shampo med balsam til å vaske med.

Skrevet

Så det betyr egentlig bare å balsamere håret to ganger, uten å bruke sjampo først?

Skrevet
Så det betyr egentlig bare å balsamere håret to ganger, uten å bruke sjampo først?

Ja egentlig så gjør det vel det. Men jeg vil anbefale å lese mer på lockig.se sine sider for å få mer info om det.

Skrevet
Ja egentlig så gjør det vel det. Men jeg vil anbefale å lese mer på lockig.se sine sider for å få mer info om det.

Hehe, takk, skal ikke kuppe dagboka til Svipa mere jeg ;)

Skrevet
Hehe, takk, skal ikke kuppe dagboka til Svipa mere jeg ;)

Er det noe du lurer på kan du bare komme inn i boka mi. :)

Skrevet

Det er bare bra at dere holder litt liv og røre her :fnise:

Skrevet

Da har jeg offisielt tatt sommerferie og feirer med å spise is rett fra boksen :fnise:

Skrevet
Da har jeg offisielt tatt sommerferie og feirer med å spise is rett fra boksen :fnise:

Så gøy :) Skal du ha noen sommerjobb?

Skrevet
Så gøy :) Skal du ha noen sommerjobb?

Det er jeg litt usikker på, men de første tre ukene er booka i allefall :nigo: Må vel jobbe litt hvis jeg skal få råd til alt babystasjet jeg ser for meg at jeg vil ha :roll:

Skrevet

Magen har plutselig kommet :strix:

Skrevet
Magen har plutselig kommet :strix:

:hoppe::strix::duskedame:

Skrevet

:tommelsmil:

Og litt :hoppe: for at magen har kommet :hoppe:

Skrevet

Og litt :hoppe: for at magen har kommet :hoppe:

Litt mindre ubehagelig når alle skal kjenne da ;)

Skrevet

Hurra for 130 dager igjen (pluss minus)

:klemmer:

Skrevet
Hurra for 130 dager igjen (pluss minus)

:klemmer:

Hehe, husker ikke hva jeg begynte med heller ;)

Skrevet

Godt å være hjemme hos mamma litt :)

Katten hjemme viser stor interesse for midtpartiet og vil helst ligge oppå og male :fnise: Kanskje lillebolle kommer ut og tror h*n er en katt? :fnise: Nå ligger pus å koser på ryggen min, deilig :) Har hørt at katteskinn skal være så hjelpsomt mot raumatiske plager, kanskje det hjelper et slitent bekken og? Og hvis skinnet enda sitter på katta må det vel bli dobbelt så bra ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...