Gå til innhold

Mexico i juli?


Gjest Sarasahara

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_tina_*

Hei!

Jeg tror en bryllupsreise til Mexico blir fantastisk. Jeg ville bestilt hotell og reise på forhånd og heller tatt en dagstur eller to hvis dere vil se noe mer. Bryllupsreisen er en deilig avslappning etter en litt stressende tid før bryllupet. De fleste turisthotellene er såvidt jeg vet all-inclusive og det er helt greit. Det kommer til å være en del amrikanere, de kan man enten snakke med eller la være å ha noe med å gjøre. Noen vil nok oppføre seg litt rart, det er sånn skandinaver oppfører seg i "syden".

Dere bør tåle varme bra for Mexico er nok varmt på den tiden. Hvor varmt kan du fort finne ut på internett.

Orkide-ekspressen hadde noen reiser tidligere. Hvis ikke får man ofte godt tilbud hos et mindre reisebyrå (faktisk). Sørg for å gi beskjed om at det er bryllupsreise, da får man gjerne litt ekstra service.

Når det gjelder den diskuterte vaksinen ble denne gitt som beskyttelse for diare tidligere, men det er det nå slutt på. Om den hjalp eller ikke er en annen diskusjon, men siden den er tatt av markedet er det nok en grunn til det. Litt imodium gjør samme nytten sammen med godt humør og litt sundt vett. Det verste for magen er faktisk jet-lag kombinert med uvant flymat og iskaldt vann i varmen. Så sørg for å sove nok de første dagene og ikke drikk iskaldt vann selv om det er fristende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Håper du leser innholdet i dine egne linker.

Dukoral® og det avregistrerte produktnavnet Echoral® inneholder de samme Vibrio cholera bakteriestammene og er for øvrig helt identiske.

Så hvorfor selger de dukoral vaksine på helsestasjoene/vaksinasjonkontorene? Den har funket for oss i flere år og vi fortsetter å bruke den så lenge vi slipper mageknipe og diare.

Kroppen er forskjellig på alle, INGEN som er like. Så forskere kan holde på så mye de vil. Hjelper ikke å teste slike ting ut på en gitt mengde mennesker, så lenge hver og en har forskjellig blodtype og reagerer forskjellig på det meste.

Vaksinen funker på oss og mange andre rundt om i norges land. Beklager at den ikke funket på deg. Du får bare være mer forsiktig hva du spiser på reise.

Ps ekorn smaker som biff.

1. De selger det fortsatt pga de tjener penger på vaksinen.

2. Du har tydelig ikke kunnskap om forskning og medisin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da lurer jeg fælt på hvorfor det virker på oss....?? og mange andre? Selv Gunnar Hasle vil anbefale å bruke det på reise.

Du jobber med forskning og medisin og får turistdiare med vaksine, jeg er ikke dette og tar vaksine... blir ikke syk. Som sagt.. Kroppen reagerer forskjellig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg tror en bryllupsreise til Mexico blir fantastisk. Jeg ville bestilt hotell og reise på forhånd og heller tatt en dagstur eller to hvis dere vil se noe mer. Bryllupsreisen er en deilig avslappning etter en litt stressende tid før bryllupet. De fleste turisthotellene er såvidt jeg vet all-inclusive og det er helt greit. Det kommer til å være en del amrikanere, de kan man enten snakke med eller la være å ha noe med å gjøre. Noen vil nok oppføre seg litt rart, det er sånn skandinaver oppfører seg i "syden".

Dere bør tåle varme bra for Mexico er nok varmt på den tiden. Hvor varmt kan du fort finne ut på internett.

Orkide-ekspressen hadde noen reiser tidligere. Hvis ikke får man ofte godt tilbud hos et mindre reisebyrå (faktisk). Sørg for å gi beskjed om at det er bryllupsreise, da får man gjerne litt ekstra service.

Når det gjelder den diskuterte vaksinen ble denne gitt som beskyttelse for diare tidligere, men det er det nå slutt på. Om den hjalp eller ikke er en annen diskusjon, men siden den er tatt av markedet er det nok en grunn til det. Litt imodium gjør samme nytten sammen med godt humør og litt sundt vett. Det verste for magen er faktisk jet-lag kombinert med uvant flymat og iskaldt vann i varmen. Så sørg for å sove nok de første dagene og ikke drikk iskaldt vann selv om det er fristende.

Den er ikke tatt av markedet. Skal rett over påske ta ny dose for ikke å få diare i Phuket. Virker hver gang. Tatt den nå siden 2004.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker på meg som at leger i dag gir feilinformasjon til kunder da de sier at dukoral vaksine ikke virker. Snodig at det ikke er tatt ut av produskjon da ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det virker på meg som at leger i dag gir feilinformasjon til kunder da de sier at dukoral vaksine ikke virker. Snodig at det ikke er tatt ut av produskjon da ??

Dukoral er hovedsaklig en koleravaksine, og mot kolera fungerer den.

(Såkalte reiseleger selger gjerne det meste de tjener penger på)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Den er ikke tatt av markedet. Skal rett over påske ta ny dose for ikke å få diare i Phuket. Virker hver gang. Tatt den nå siden 2004.

Hvor mange mennesker her må forklare deg at du ikke vet om den virker før du forstår det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt til det kan dokumenteres at det er 100% riktig at den ikke virker! Den virker på oss så da er det greit................................................................................................................................... for oss. Skjønner du noe nå? Ikke? nei da sier jeg takk for meg..... God påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...