Gå til innhold

Passet mitt går ut, og jeg reiser på fredag!


roadkiller

Anbefalte innlegg

Føler at jeg kupper tråden litt nå, men det er jo relevant både for meg og TS; om man skal på politistasjonen med hundeøyne (:fnise:) - må man på samme stasjon som passet ble utstedt, eller er det mulig å få stemplet forlengelse ved andre stasjoner og? (prøvde å søke etter dette på nett, men ble lite klok)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler at jeg kupper tråden litt nå, men det er jo relevant både for meg og TS; om man skal på politistasjonen med hundeøyne (:fnise:) - må man på samme stasjon som passet ble utstedt, eller er det mulig å få stemplet forlengelse ved andre stasjoner og? (prøvde å søke etter dette på nett, men ble lite klok)

Nei du kan gå på hvilken som helst politistasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hun skal jo reise FRA et ikke-schengenland. Det har vel noe å si det og? At man reiser INN i schengen?

Jeg aner ikke, jeg var som sagt like blank på dette da jeg selv skulle reise :)

Passkontoret hos politiet har nok oversikten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
men hun skal jo reise FRA et ikke-schengenland. Det har vel noe å si det og? At man reiser INN i schengen?

Hvis du snakker om TS, skal hun reise fra Norge til Spania, altså mellom to Schengen-land. Norge har vært med i Schengen siden 2001, folkens!

Hvis du snakker om Pingting, så skal hun reise fra et land utenfor Schengen til sitt eget hjemland. Siden det er ved innreise de fleste problemene oppstår burde det vel gå bra? Når begynte vi å nekte norske borgere med gyldig pass adgang til Norge fordi passet snart går ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du snakker om TS, skal hun reise fra Norge til Spania, altså mellom to Schengen-land. Norge har vært med i Schengen siden 2001, folkens!

:ler::flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Papirkurven
Hvis du snakker om TS, skal hun reise fra Norge til Spania, altså mellom to Schengen-land.

Beklager, jeg fikk det for meg at TS bodde i England...

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...