Gå til innhold

Ville du tatt abort

Fremhevede innlegg

Skrevet

Svar på hovedinnlegg:

Jeg ville tatt abort om jeg hadde følt det var det rette for meg, uavhengig av grunn eller hva andre sier.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har ikke lyst på barn, og tanken på å bli gravid og bære frem et barn skremmer meg... Jeg er 28 år og samboer... Omtrent alle rundt meg synes at vi burde få barn om ikke så altfor lenge... :sukk: Jeg savner ikke tassende føtter eller babylyder i huset... Så uten å bo sammen med barnefaren og være i en ustabil situasjon ville jeg mest sannsynlig ha tatt abort.

Gjest Gjest_Stine_*
Skrevet
Da er det vel på tide å sterilisere seg?

Desverre er aldersgrensen for å sterilisere seg 25 år, og jeg er bare 23. Men jeg har planer om å gjøre det:)

Gjest Mea Culpa
Skrevet
Da er det vel på tide å sterilisere seg?

Eller samboeren kan sterilisere seg, slik som min. ;)

Skrevet
Eller samboeren kan sterilisere seg, slik som min. ;)

Det er mye lurere å la mennene sterilisere seg.

1. Enklere inngrep

2. Billigere inngrep

3. Større mulighet for å reversere prosessen dersom man skulle angre seg

Ellers vil jeg anbefale dere jenter/damer som bare er i midten av 20 årene til å vente med sterilisering. Det å få barn er en av urinstinktene våre. Jeg sier ikke at dere kommer til å angre dere, men ... det kan hende dere gjør det. Bruk heller prevensjon noen år, så får dere se hva livet bringer. Man blir gjerne påvirket av hvilken livssitasjon man er i, noe som er med på å påvirke de valgene man gjør akkurat nå. På enkelte områder i livet er det lov å skifte mening!!!

Gjest Gjest
Skrevet

1. Enklere inngrep

2. Billigere inngrep

Ellers vil jeg anbefale dere jenter/damer som bare er i midten av 20 årene til å vente med sterilisering. Det å få barn er en av urinstinktene våre. Jeg sier ikke at dere kommer til å angre dere, men ... det kan hende dere gjør det. Bruk heller prevensjon noen år, så får dere se hva livet bringer. Man blir gjerne påvirket av hvilken livssitasjon man er i, noe som er med på å påvirke de valgene man gjør akkurat nå. På enkelte områder i livet er det lov å skifte mening!!!

Man kan angre på begge deler, både det å fa og det å ikke få barn :)

Gjest Mea Culpa
Skrevet (endret)

1. Enklere inngrep

2. Billigere inngrep

Det er jeg enig i. :jepp:

Jeg har alltid trodd at jeg kom til aa forbli barnloes, men 100% sikker har jeg aldri vaert. Aa sterilsere meg hadde blitt litt drastisk da. Naa er jeg 30 og har fortsatt ikke lyst paa barn, men sambis har sterilsert seg saa da er det ikke noe mer aa tenke paa. :)

Endret av Mea Culpa
Skrevet
Man kan angre på begge deler, både det å fa og det å ikke få barn :)

Jo sikkert! Men ... tror nok likevel det er flere som angrer på at de ikke prøvde tidligere å få barn enn de som angrer på barna man har fått.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...