Gjest ti10 Skrevet 28. februar #4161 Del Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Synes ikke dette er innenfor. Ta opp et bord og bruke kopper og strøm/varmt vann i en kafé, uten å legge igjen penger? De fleste kafeer drives også av "vanlige mennesker" som prøver å få ting til å gå rundt. Anonymkode: ba520...305 Akkurat. Det er dessverre altfor mange som tror at snylting og "småstjeling" er greit så lenge man ikke stjeler direkte fra en privatperson. Men det er ikke sånn at strøm, lys, småposer med ketchup, sukker, kaffekopper og servietter er gratis for kaféer. De må betale for absolutt alt de tilbyr kundene, enten det er rørepinnen til kaffen eller brøytingen av parkeringsplassen om vinteren- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #4162 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (På 16.7.2023 den 20.37): Husker jeg var så overrasket en gang jeg besøkte en venninne et annet sted i landet, og jeg måtte betale moren hennes for å hente meg på flyplassen. I min familie har vi alltid kjørt og hentet gjester til buss, tog og fly uten å ta så mye som en krone for det. Er vel ulike skikker rundt omkring. Anonymkode: cc5ca...c06 What!?? Tror jeg hadde ledd meg i hjel Anonymkode: e6ff4...677 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkef Skrevet 10. september #4163 Del Skrevet 10. september (endret) Min kjære far døde alt for tidlig og året var 2000. Den første telefonen jeg fikk etter det var dagen etter at han døde,fra min onkel, som spurte om å få klokken og å få kjøpe bilen etter min far så billig som mulig. Da han og min tante neste dag kom på besøk til oss med kondolanseblomster, satt de og snakket og klagde i flere timer på at de syntes at 70 kroner var alt for mye for den blomsterkvasten. Da han skulle kjøre til begravelsen til min far, lot han sin søster ( min mor) og jeg sitte på i bilen. Da vi kom frem avkrevde han min mor, som nettopp var blitt enke, for 50 kroner for kjøreturen. Da min fars kiste skulle senkes ned i jorden, kommenterte min onkel at kisten var for fin til å begraves og at den ikke burde graves ned og at faren min burde hatt billigere kiste. Min mor, som hadde brukket lårhalsen, hadde det vanskelig som enke og minstepensjonist. Jeg var handicappet og forsøkte likevel å hjelpe henne så godt jeg kunne. Ingen av oss hadde bil eller førerkort. Min mor spurte min onkel og hans kone om hjelp til å handle litt melk i nærbutikken ( dette var før man kunne bestille ferdig tilkjørte varer). Deres svar var følgede:» Du får ta deg en tur med bussen og handle sjøl»! 🤮🤮 Endret 10. september av Ikkef 8 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #4164 Del Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (På 28.2.2024 den 13.36): Synes ikke dette er innenfor. Ta opp et bord og bruke kopper og strøm/varmt vann i en kafé, uten å legge igjen penger? De fleste kafeer drives også av "vanlige mennesker" som prøver å få ting til å gå rundt. Anonymkode: ba520...305 Enig. Jeg har drevet kaffebar og kastet ut folk som tror de kan bare ta for seg uten å legge igjen en eneste krone. Også folk som bruker et par tiere og forventer all verdens oppvartning. Anonymkode: 95736...182 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #4165 Del Skrevet 11. september Eksen min kunne be meg vippse han for 2/3 av prisen på en pakke med dopapir han hadde handlet inn til oss, for jeg er jo tross alt jente og bruker mer dopapir og da må jeg jo betale mer også. Middagshandling derimot ville han dele 50/50, selvom han spiste betydelig mer enn meg. Anonymkode: 9a831...ffa 19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #4166 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Eksen min kunne be meg vippse han for 2/3 av prisen på en pakke med dopapir han hadde handlet inn til oss, for jeg er jo tross alt jente og bruker mer dopapir og da må jeg jo betale mer også. Middagshandling derimot ville han dele 50/50, selvom han spiste betydelig mer enn meg. Anonymkode: 9a831...ffa Begynner exen din på T? Min ex var akkurat lik🤣 han ville også dele osten 2/3 fordi jeg brukte mer. Anonymkode: 6cfbb...a72 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #4167 Del Skrevet 11. september Var sammen med en indisk nyutdannet lege som baket toro sjokoladekake… tror vi spiste den kaka hver dag i 1,5 uke ..så tørr den ble.. Anonymkode: 7a75f...d79 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #4168 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Begynner exen din på T? Min ex var akkurat lik🤣 han ville også dele osten 2/3 fordi jeg brukte mer. Anonymkode: 6cfbb...a72 Initialene var trolig TP. Anonymkode: c2ed0...4bf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #4169 Del Skrevet 11. september Når strømmen er dyr sier min kompis at han pleier å vente med å trekke ned på do. Som han sier, alt som kommer ut av kroppen har kroppstemperatur på 37°C mens romtemperatur er 18°C (i hans tilfelle da). Så hvorfor skal han da sløse vekk og skylle ned en varmekilde som kan bidra til oppvarming i noen minutter og redusere tilsvarende på strømregningen, innen det skylles ned? Han har jo et poeng, men... Anonymkode: c2ed0...4bf 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #4170 Del Skrevet 12. september Hippogriff skrev (På 24.2.2024 den 18.46): Det er jo bare rent tyveri. AnonymBruker skrev (På 24.2.2024 den 19.23): Både gjerrig og en tyv du da…. Anonymkode: 346ee...279 AnonymBruker skrev (På 26.2.2024 den 17.42): Det er underslag, blir du tatt mister du jobben. Og bot og mulig fengsel Anonymkode: 1ac60...f4d AnonymBruker skrev (På 28.2.2024 den 9.20): Her hadde det fristet å anmelde deg faktisk for tyveri. Anonymkode: 5e402...bc5 AnonymBruker skrev (På 28.2.2024 den 12.29): Det er forskjell mellom gjerrigknark og tyv. Anonymkode: 75080...060 For et jævla mas. Anonymkode: 711d1...6dc 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #4171 Del Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (17 timer siden): Begynner exen din på T? Min ex var akkurat lik🤣 han ville også dele osten 2/3 fordi jeg brukte mer. Anonymkode: 6cfbb...a72 A😅 Anonymkode: 9a831...ffa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #4172 Del Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (På 11.9.2024 den 20.33): Eksen min kunne be meg vippse han for 2/3 av prisen på en pakke med dopapir han hadde handlet inn til oss, for jeg er jo tross alt jente og bruker mer dopapir og da må jeg jo betale mer også. Middagshandling derimot ville han dele 50/50, selvom han spiste betydelig mer enn meg. Anonymkode: 9a831...ffa Da hadde jeg laget 4 kjøttkaker til middag; 2 til hver, delt opp i porsjoner og spist. Hvis klage på lite mat: mere penger i matpotten! Anonymkode: e7bc5...d1f 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 13. september #4173 Del Skrevet 13. september Noen er gjengangere på å hoppe først ut av taxi, og si "jeg kan ta det neste gang", eller hvis man spiser ute. Men blir aldri noen neste gang. De mangler ikke penger, så jeg er nysgjerrig på hva som ligger bak. Mulig gjerrighets-gen? 🤪 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 13. september #4174 Del Skrevet 13. september Når jeg fikk min førstefødte, så rappa jeg noen gulpekluter på sykehuset, for de var så store og myke 🫣🫣🫣. 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #4175 Del Skrevet 13. september Irak skrev (4 timer siden): Når jeg fikk min førstefødte, så rappa jeg noen gulpekluter på sykehuset, for de var så store og myke 🫣🫣🫣. *DA Anonymkode: 96671...866 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apekatten Skrevet 13. september #4176 Del Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (På 11.9.2024 den 22.44): Var sammen med en indisk nyutdannet lege som baket toro sjokoladekake… tror vi spiste den kaka hver dag i 1,5 uke ..så tørr den ble.. Anonymkode: 7a75f...d79 Hva er gjerrig med det? Jeg bruker også Toro, jeg kan ikke å bake. Hyggelig av han å bake til deg. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apekatten Skrevet 13. september #4177 Del Skrevet 13. september Et vennepar av meg og samboeren min inviterte oss og en liten gjeng på ost- og vinkveld. De hadde kjøpt inn masse forskjellig oster, spekepølser, frukt og kjeks. Jeg og samboeren vippset de en sum, vi har ikke samvittighet til å ikke bidra eller være med å spleise på slikt. Et annet vennepar tok me en liten spekepølse, men den ble ikke åpnet. Da kvelden var ferdig, tok det andre venneparet med seg spekepølsen hjem igjen, de var ikke med og betalte for det andre heller. Det var snakk om en liten rødvinspølse de hadde med, og de spiste mest av alle denne kvelden. Jeg trodde de tulla da se sa at de tar med seg pølsen hjem igjen. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #4178 Del Skrevet 13. september Da jeg forlot sykehuset etter fødsel 23 desember fikk jeg av sykepleier med 15 av de netting trusene. (Jeg gikk i fødsel tidlig og uventet. Hadde ikke med fødebag og var ikke i nærheten av hjembyen. Butikkene var stengt noen dager til). Men jeg blødde som en gris (as we do) og blødde igjennom både bleiene og griset til hele truser. De er egentlig beregnet til å kastes etter hvert bruk, men jeg syntes de var så gode og ville ikke bruke penger på lignende fra apoteket, så jeg vasket dem. De ble godt brukt, later som jeg gjorde det av miljøhensyn. 😂 Anonymkode: 86d87...15d 11 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #4179 Del Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da jeg forlot sykehuset etter fødsel 23 desember fikk jeg av sykepleier med 15 av de netting trusene. (Jeg gikk i fødsel tidlig og uventet. Hadde ikke med fødebag og var ikke i nærheten av hjembyen. Butikkene var stengt noen dager til). Men jeg blødde som en gris (as we do) og blødde igjennom både bleiene og griset til hele truser. De er egentlig beregnet til å kastes etter hvert bruk, men jeg syntes de var så gode og ville ikke bruke penger på lignende fra apoteket, så jeg vasket dem. De ble godt brukt, later som jeg gjorde det av miljøhensyn. 😂 Anonymkode: 86d87...15d De trusene er ikke engangs og kan vaskes på 60 gr i åresvis. Anonymkode: 1ac60...f4d 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #4180 Del Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (På 11.9.2024 den 22.44): Var sammen med en indisk nyutdannet lege som baket toro sjokoladekake… tror vi spiste den kaka hver dag i 1,5 uke ..så tørr den ble.. Anonymkode: 7a75f...d79 Hvordan var han gjerrig? Hyggelig at han bakte til deg. Anonymkode: 41025...8fd 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå