AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #2541 Del Skrevet 29. mars 2018 2 timer siden, Xmasclovn skrev: Og så? Mener du å si at han i kassa var gjerrig som solgte deg en pose du ikke skulle ha? Leste du innlegget?? Anonymkode: 63151...ffb 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 29. mars 2018 #2542 Del Skrevet 29. mars 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Leste du innlegget?? Anonymkode: 63151...ffb Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superblomst Skrevet 29. mars 2018 #2543 Del Skrevet 29. mars 2018 7 hours ago, Xmasclovn said: Og så? Mener du å si at han i kassa var gjerrig som solgte deg en pose du ikke skulle ha? Poenget her var vel at kassereren prøvde var ufin og ville drite ut AB.f90f4...feb uten noen grunn til det? Sikkert en konsekvens av at kassemannen har opplevd mange gjerrige posekunder, men uakseptabelt allikevel. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 29. mars 2018 #2544 Del Skrevet 29. mars 2018 43 minutter siden, Superblomst skrev: Poenget her var vel at kassereren prøvde var ufin og ville drite ut AB.f90f4...feb uten noen grunn til det? Sikkert en konsekvens av at kassemannen har opplevd mange gjerrige posekunder, men uakseptabelt allikevel. Doooh, men finnes sikkert en mer relevant tråd til denne apropos hendelsen.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 Populært innlegg #2545 Del Skrevet 29. mars 2018 Jeg var innom en venninne på lørdag, og på veien hadde jeg gått tom for spylervæske. Jeg spurte om å få ta med en fille eller noe ut, så skulle jeg stoppe på bensinstasjonen en km unna. Mannen hennes sa at det var en skvett igjen etter at han fylte i sted. Da jeg skulle gå skravlet vi fortsatt, jeg tørket kverke ruta med litt tørkepapir og vann, og mannen hennes fylte på fra en dunk, og det var vel godt mindre enn 1/5 igjen. Kanskje en halvliter? Vanskelig å si, men jeg vet jeg får plass til en full dunk når jeg er tom og jeg fikk plass til en full dunk like etterpå på bensinstasjonen. I dag fikk jeg sms om å vipse 50 kr for spylervæske, papir og jobben mannen gjorde for meg... Vipset uten å svare. Anonymkode: 42e03...3fe 82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkilokki Skrevet 29. mars 2018 #2546 Del Skrevet 29. mars 2018 På 27.3.2018 den 10.46, Vipser skrev: Vi spiste nyttårsmiddag hjemme hos et vennepar. Vi handla inn masse god mat som vi spleiset på. Koste oss og overnattet der. Frokost dagen etterpå: "vi må ha deres halvdel av betalingen for rundstykkene, for de kjøpte vi utenom." De har langt bedre råd enn oss 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Xmasclovn Skrevet 17. april 2018 Populært innlegg #2547 Del Skrevet 17. april 2018 (endret) Noen fortsetter å være gjerrige også fra «5feet under» Endret 17. april 2018 av Xmasclovn 66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 17. april 2018 #2548 Del Skrevet 17. april 2018 På 25.3.2018 den 20.22, AnonymBruker skrev: Har ei venninne som alltid tar med seg snacks/brus osv hjem igjen. En ting er når det er hele uåpnet poser og flasker med brus, men jeg får aldri lov å kaste posene i søple etter vi har helt i skåler, fordi hun heller det fra skålen og tilbake i posem og tar med hjem igjen. Så mange ganger som jeg har invitert på middager, hvor hun får både vin og mat, men 1/3 av potetgullet, det skal hun ha med hjem igjen.. Anonymkode: 72087...e15 Herregud. Hadde en gjest gjort det hos meg hadde jeg trodd de kødda! Hadde bare stått og sett dumt på de og garantert begynt å le. Man tar heller ikke med seg hjem uåpnede poser man har tatt med, de er jo gaver til vertskapet. Lurer på hva slags oppdragelse slike mennesker har fått. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 17. april 2018 #2549 Del Skrevet 17. april 2018 På 25.3.2018 den 21.32, AnonymBruker skrev: Vi var på utenlandsferie. For å kose oss. Vi hadde leid oss inn på et bra hotell. Hadde kun frokosten der. Vi liker å oppsøke restaranter, for matopplevelse. Vi er ferdig med tiden at vi leide leilighet med kjøkken. Det blir gjerne slik når du har flere barn med deg. Vi koste oss. 3 dagen går vi rett på et " vennepar " fra vår by. Det riktige er at vi omgås felles venner. Vi avtalte å møtes om kvelden for å spise middag, osv. De spurte hva vi hadde tenkt først. Vi skulle ta noe å drikke i en flott bar ved spiseresturanten. Ja de viste om stedet. Så møter vi opp. Pyntet og fin for kvelden. Nei, de skulle ikke inn på noe bar. De skulle rett til maten. Vi bøyde oss. Vi begynte å se på forretter. Hva? Skal dere ha forrett? Det skulle de ikke ha. Rett på maten. Kelner spør om de ville vente med hoverett til vi fikk vår. Det ville de. Den forretten ble ubehagelig. Er den god? Kan jeg ta en reke for å kjenne? Satt hun og gnålte. Vi ville ha vin... nei hun skulle ha vann med is, han fikk en øl. De bestilte da hovedrett, faktisk langt dyrere enn vår. Så begynte vi å se på dessert. Nei, det skulle de ikke ha. Vi bestilte også kaffe. De takket nei til kaffe. Blir så rar i magen...Kelner spør en gang til...sikker? Den er gratis for spisegjester...jo vi kan ta en da. Så var det regningen. Kelner hadde slått sammen en. Da begynte det.nei, hun skulle ha egen. Det var litt sent,så kan dere gjøre opp dere imellom spør kelner. Nå var min mann svart i øynene. Helt ok, jeg betaler sier han. Da begynte de å lete frem stedets valuta og telte penger. De diskuterte seg imellom. Pengene fløy rundt. For mye..for lite. Min mann la det han skulle betale i en skål, sammen med tips. Han synes kelnere som yter, og er avhengig av tips, skal få det. Da begynte hun å grave i penger og var fra seg.. så mye tips? Og tok noen av pengene. Hun tok fra tipsen. Så de fikk billig middag. Etterpå gikk jeg og min mann på en bar, koselig musikk. De gikk til sitt hotell. For et mareritt til folk. Neste dag skulle vi møtes på stranden. Kan vi ligge her? Og brettet ut sine håndklær. Nei, jeg skal ha seng. Ferdig snakket. Vi unike de resten av turen. I ettertid har jeg hørt de er kjent for gjerrigheten. Bla de takker ja til alle invitasjoner, aldri ber de noen. Folk orket ikke mere av de. Anonymkode: 405fe...3ef TOK de penger som DERE hadde betalt fordi de syns det lå for mye tips der??? OMG! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #2550 Del Skrevet 17. april 2018 9 minutter siden, Peonjenta said: Herregud. Hadde en gjest gjort det hos meg hadde jeg trodd de kødda! Hadde bare stått og sett dumt på de og garantert begynt å le. Man tar heller ikke med seg hjem uåpnede poser man har tatt med, de er jo gaver til vertskapet. Lurer på hva slags oppdragelse slike mennesker har fått. Uff det gjorde jeg engang, tok med uåpnet pose med salat, følte meg litt dum, men følte også det var for dumt å ikke ta den med hjem igjen. Greia var at 10-12 jenter/damer var invitert på grill, vi hadde alle med oss noe kjøtt å hive på grillen og en pose med salat. Vertinnen tok posene med salat oppi en stor bolle, så bollen ble meget full + mer poser uåpnet lå ved siden av på kjøkkenbenken. Så jeg tok ikke opp min saltpose fra handleposen.. å tok handleposen med hjem igjen. Mente ikke å være kjip, jeg hadde foretrukket å hatt min egen salatpose, da jeg hadde kjøpt en som jeg liker godt, mens det jeg forsynte meg av i den store bollen, var den billige salatposen man finner i butikken. Anonymkode: 16178...8c5 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 17. april 2018 #2551 Del Skrevet 17. april 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uff det gjorde jeg engang, tok med uåpnet pose med salat, følte meg litt dum, men følte også det var for dumt å ikke ta den med hjem igjen. Greia var at 10-12 jenter/damer var invitert på grill, vi hadde alle med oss noe kjøtt å hive på grillen og en pose med salat. Vertinnen tok posene med salat oppi en stor bolle, så bollen ble meget full + mer poser uåpnet lå ved siden av på kjøkkenbenken. Så jeg tok ikke opp min saltpose fra handleposen.. å tok handleposen med hjem igjen. Mente ikke å være kjip, jeg hadde foretrukket å hatt min egen salatpose, da jeg hadde kjøpt en som jeg liker godt, mens det jeg forsynte meg av i den store bollen, var den billige salatposen man finner i butikken. Anonymkode: 16178...8c5 Synes det blir litt annerledes om det er mye av samme ting (her salat) og du tilfeldigvis ikke har lagt din frem enda. Ikke fordi du er grisk, men fordi du ser det blir for mye. Da passer du heller på å være snar neste gang, og noen andre lar være å ta frem sin salatpose eller hva det nå er. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #2552 Del Skrevet 17. april 2018 Venninnen min er så gjerrig, hun blir sur fordi hun har 1 barn som får en gave til 50 kr mens jeg har 3 og da må hun ut med 150 kr til sammen i gaver. Hun er nå ex venninne. Anonymkode: b95de...028 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #2553 Del Skrevet 17. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Venninnen min er så gjerrig, hun blir sur fordi hun har 1 barn som får en gave til 50 kr mens jeg har 3 og da må hun ut med 150 kr til sammen i gaver. Hun er nå ex venninne. Anonymkode: b95de...028 Kan ikke du gi hennes barn en gave til 150 da? Anonymkode: 8e3a2...aee 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #2554 Del Skrevet 17. april 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke du gi hennes barn en gave til 150 da? Anonymkode: 8e3a2...aee Evt. be henne få flere barn så hun får mer penger i gave.. 🙄 Anonymkode: 3dedb...e7b 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #2555 Del Skrevet 18. april 2018 11 hours ago, Peonjenta said: Herregud. Hadde en gjest gjort det hos meg hadde jeg trodd de kødda! Hadde bare stått og sett dumt på de og garantert begynt å le. Man tar heller ikke med seg hjem uåpnede poser man har tatt med, de er jo gaver til vertskapet. Lurer på hva slags oppdragelse slike mennesker har fått. Kanskje de er oppdratt i en fattig familie da. Vi har fattige i Norge vet du. Anonymkode: 3ce02...740 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #2556 Del Skrevet 18. april 2018 Eksen til broren min var skikkelig gjerrig. Hun snyltet alltid på foreldrene mine, feks hendte det at hun handlet matvarer sammen med mamma, og da la hun sine egne varer i mammas handlevogn og forventet at hun skulle betale. Hun gjorde det samme med meg en gang, vi skulle handle noe til en felles grilling. Hun la oppi masse andre varer som ikke var til grillingen, og forventet at jeg skulle betale for alt. Det var blant annet varer til flere middager for dem og pålegg++ Jeg ble så satt ut at jeg bare betalte hele greia. Angra etterpå. Anonymkode: edef3...b55 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 18. april 2018 #2557 Del Skrevet 18. april 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje de er oppdratt i en fattig familie da. Vi har fattige i Norge vet du. Anonymkode: 3ce02...740 Fattige folk oppdrar også barna sine. Og de fleste oppdrar barna sine til å ikke stjele med seg ting man har gitt til verten. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 18. april 2018 #2558 Del Skrevet 18. april 2018 På 28.3.2018 den 11.35, Xmasclovn skrev: Da jeg jobbet på matbutikk var en kollega uheldig og slo inn pose til en dame som tydeligvis ikke skulle ha pose. Da dama skulle pakke varene og oppdaget posen i bunnen av kassabåndet klikket hun helt. Forlangte å få tilbake pengene sine. Pose kostet 60 øre dengang, så kollega måtte rote rundt i alle kasser ettersom vi ikke hadde penger i kassene fordi det var sånn kasse med myntholder man selv putter penger på. Dama fikk 50 øre tilbake fra kollega, men mente hun skulle ha 1 kr fordi det skulle rundes oppover. Så kollega måtte rundtur innom alle oss som satt i kassene for å finne flere mynter. Halve butikken fikk med seg opptrinnet ettersom andre handlende snudde seg og så på, hvisket seg imellom. Oppleve det samme når jeg jobbet i butikk en gang. Da kostet pose 50 øre, og kunden klikket helt å ville ha pengene tilbake. Ble litt satt ut jeg...Ennå. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #2559 Del Skrevet 18. april 2018 På 10.12.2015 den 8.50, AnonymBruker skrev: Min bror fortalte om en han jobbet med, som i en lang periode ikke hadde bil. Der de bodde var det upraktiske bussforbindelser til jobben, med mange bussbytter, så han fikk sitte på med min bror. Min bror tok opp at han gjerne ønsket litt bensinpenger i gjengjeld, men ble raskt avvist med at "du skal jo samme veien uansett!" og kollegaen ble sur fordi han ville ha bensinpenger, og betalte ingen ting. Ett år senere fikk kollegaen kjøpt seg bil, og en dag ville ikke min brors bil starte. Gjett om kollegaen var kjapp til å kreve bensinpenger selv! Anonymkode: bd5f2...079 For en dritt. Det der håper jeg sjefen fikk vite. Anonymkode: 33ff6...856 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 18. april 2018 #2560 Del Skrevet 18. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: For en dritt. Det der håper jeg sjefen fikk vite Hva skulle sjefen gjort med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå